Detalji i prvi snimci stravične nesreće na Miljakovcu: Šoferka se potpuno raspala, ima tragova krvi

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Uros
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Koki

    02. avgust 2020 | 18:51

    Najverovatnije je autobus otisao u takozvanu iber turu i samim tim vozac nista nije mogao da preduzme povodom toga. Prilikom zakazivanja turbine, turbina pocinje gurati ulje u usisnu granu motor(sto normalno nikako ne bi smela) i kao posledica sagorevanja tog ulja motor radi na abnormalnom broju obrtaja. Posto pri iber turi motor ne pokrece klasicno sagorevanje mesavine goriva i vazduha vec nazovimo tako prisilnim ubrizgavanjem goriva motor se ne moze ugasiti klasicno na kljuc, vec postoji dva nacina. Ako je u pitanju manuelni menjac, napominjem pre toga se vozilo mora zaustaviti jer bi kao posledica posledica pokusaja gasenja motora na ovaj nacin u pokretu nastradale kocnice(pogotovo kod teretnih vozila) i samim tim vozilo ne bi moglo uopste da se zaustavi. Kad zaustavite vozilo, motor vam je u iber turi, potrebno je pritisnuti kvacilo, ubaciti u najvisi stepen prenosa, pritisnuti kocnicu najjace sto je moguce i naglo pustiti kvacilo i to je postupak gasenja motora u iberturi. Ako je u slucaju automatski menjac potrebno je nakon zaustavljanja vozila skinuti neki komad odece(majica ili dukser) i gurnuti taj komad odece usisnu granu sto bi sprecilo da kompresija motora pri radu uvlaci vazduh i stvorilo neku vrstu vakuma i samim tim zaustavila rad motora. Naravno ako na vreme ugasite vozilo ne bi trebali imati nekih velikih ulaganja u vozilo(osim normalno turbine) ali ako kojim slucajem ne ugasite na vreme mozete imati velikih posledica. Ovo je namenjenoza one sto krive vozaca

  • Lord

    29. jul 2020 | 16:47

    Nekada je "Neobus" pravio dobre i kvalitetne autobuse, pa ga banda unisti...

  • Ariva

    29. jul 2020 | 15:24

    Kao po obicaju iberturaza! Hoce ih neko zabraniti vec jednom?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA