"Dupla puna" najveći strah u Ostružnici: "Zvaćemo patrijarha da osvešta put da niko ne pogine"

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Milovan Gajic
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • On

    24. maj 2020 | 16:44

    Ukratko : zabole ih !!!

  • Milan

    24. maj 2020 | 11:19

    Ova obilaznica se radi vec 15 godina,verovatno i najduze radjena u svetu,da budemo i mi negdr prvi.

  • Pravednik

    24. maj 2020 | 11:10

    Za pešake nemam oprosta jer definitivno su Milorada Pantića i Dositeja Obradovića spojeni stazom ispod nadvožnjaka, ali ko će da obiđe, lakše je pretrčati. U prilog tome govori i druga stanica na Ostružnici gde je Ulica Ive Lole Ribara još bliže gde se bezbedno prolazi ispod novog Obrenovačkog, ali ljudi vole da pretrče pa to ti je. Što se automobila tiče samo treba iskukati asvaltiranje prilaza preko železničke pruge na putu ka silosu i prilaz rešen mnogo kulturnije (nisam tuda prolazio već pet godina, možda je i već asfaltirano), ovako kolima voze ulicom gde koze pasu pod ručnom i samo je pitanje kada će neko da sleti u SLAP. Ostatak ekipe koji se roji oko nadvožnjaka zna šta je problem i bolje im je da ćute. Starosedeoci znaju da su raseljeni u Bujubaše Ranka Uroševića. Jedina greška vlasti pri izgradnji nadvožnjaka je što nije porušila objekte porodicama koje su raseljene odatle, pa kome objekat nije nastradao ostao je tu, a ono što je dobio za to je uredno otuđio, pa sad ni tamo ni vamo...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA