Detalji požara na GSP autobusu: Kvar na motoru, pukle dve gume, ni prst se ne vidi od dima u tunelu
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
RADE25
Kako ne mogu da preciziraju koliko je putnika bilo u autobusu ? Za šta im onda služe kamere u tim istim vozilima ?
Aleksandar
Stvarno neznam zasto prve ture nije vozio majstor, najbolji od svih
MojBeograd
voze se busevi stari kod kojih cim se malo napuni broj putnika dolazi do nekog problema,na 50 stepeni nema nigde klime a traze da se kupi karta zbog toga im se i pale busevi,nista cudno cekaju samo da im neko donira buseve i tramvaje a ulazu u parove i zadrugu