Detalji požara na GSP autobusu: Kvar na motoru, pukle dve gume, ni prst se ne vidi od dima u tunelu

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Tako
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • RADE25

    08. maj 2020 | 12:14

    Kako ne mogu da preciziraju koliko je putnika bilo u autobusu ? Za šta im onda služe kamere u tim istim vozilima ?

  • Aleksandar

    08. maj 2020 | 11:37

    Stvarno neznam zasto prve ture nije vozio majstor, najbolji od svih

  • MojBeograd

    08. maj 2020 | 11:34

    voze se busevi stari kod kojih cim se malo napuni broj putnika dolazi do nekog problema,na 50 stepeni nema nigde klime a traze da se kupi karta zbog toga im se i pale busevi,nista cudno cekaju samo da im neko donira buseve i tramvaje a ulazu u parove i zadrugu

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA