Beograd spreman za javni prevoz? Red za Bus plus snimali iz auta u pokretu, to traje, traje, traje
Video: Red bez kraja: Nezamisliva gužva na Adi za BusPlus
Javni prevoz u Beogradu počinje da funckioniše sutra, 8. maja, a da su Beograđani spremni da počnu da koriste gradski saobraćaj dokazuje snimak pred vama.
Na njemu se vidi red kupaca Bus plusa pred prodajnim objektom na Adi, dovoljno dug da se snima iz vozila u pokretu.
U redu, koliko se da prepoznati, stoji radno aktivno stanovništvo, kome je gradski prevoz u prvoj fazi namenjen.
Kako je ranije objašnjeno, pokretanje gradskog prevoza odvija se u četiri faze; u prvoj se aktiviraju zaposleni, u drugoj se učenici, u trećoj svi ostali, mlađi od 65 godina i u četvrtoj - i oni.
Predstavnik gradskog zavoda za javno zdravlje, ujedno član Kriznog štaba za suzbijanje epidemije, dr Predrag Kon juče je rekao da je saobraćaj žila kucavica jednog grada i da će vraćanje saobraćaja u potpunosti biti pokazatelj vraćanja života u normalu, te da to vreme još nije došlo.
Gradski saobraćaj odvijaće se po redukovanom redu vožnje, sa 20-50 odsto kapaciteta mesta po vozilu, a zavisno od veličine vozila. Mesta za sedenje i stajanje su označena nalepnicama, a poštovanje ograničenja broja putnika obezbeđivaće predviđeno lice koje određuje transportno preduzeće.
Video: Ovako će izgledati raspored sedenja kada bude proradio gradski prevoz
Niko u gradski prevoz ne može da uđe bez maske i rukavica, kao ni bez karte. Karta mora biti personalizovana mesečna ili dnevna, trodnevna i petodnevna, po ceni od 250, 700, odnosno 1.000 dinara.
Kako je na konferenciji povodom pokretanja gradskog saobraćaja saopšteno, očekuje se da u početku bude problema, pa je građanima upućen apel da krenu na posao ranije.
(Telegraf.rs)
Video: Muzej grada Beograda otvorio izložbu o nobelovcu Ivi Andriću u Pekingu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Radodrag
I niko od nadležnih neće za ovakvu situaciju da odgovara? Ljudi gube sate i sate umesto da rade ili čuvaju kući decu jer ne rade vrtići i škole. Da se ja pitam nadležne iz busplusa, GSPa i grada Beograda bi pohapsio i strpao iza rešetaka bar onoliko vremena koliko su na ovaj način kaltretirali građane.
Podelite komentar
Mislim
Ponesem grickalice i sokic... sednem na klupicu blizu stajalista i posmatram kako strpljivi i nasmejani gradjani cekaju svoj red i postupaju po pravilima GSP-a. Dok ljubazni kontrolori odredjuju broj ljudi koji moze uci u autobus. Kada prva grupa putnika udje, oni koji nisu uspeli, i koji moraju cekati sledeci autobus zadovoljno masu vozacu, kontroloru i putnicima...
Podelite komentar
Milada
Ovo je cisto izivljavanje,sramota sta sve prezivljavamo.
Podelite komentar