Ovako će izgledati vožnja autobusom: Pogledajte natpise i koliko mesta ima za sedenje i stajanje
Video: Ovako će izgledati raspored sedenja kada bude proradio gradski prevoz
Na današnjoj konferenciji za novinare povodom pokretanja javnog prevoza u Beogradu rečeno je da će 1.290 vozila biti spremno za prevoz zaposlenih putnika od 8. maja, te da će u rezervi biti još 100 vozila.
Takođe, rečeno je da će se u vozilu gradskog prevoza obezbediti distanca od minimum metar i po, kao i da su mesta posebno obeležena za sedenje i stajanje, te da je u svakom vozilu, koja su danas predstavljena u pogonu GSP-a, obeležno po 13 sedećih i 12 stajaćih mesta.
Predstavnici Gradskog zavoda za javno zdravlje, Sekretarijata za javni prevoz i GSP-a Beograd istakli su i da će biti neophodno da putnici nose maske i rukavice, te da zaštitna oprema bude ispravno primenjena, kao i da će u prevozu biti onih koji će to kontrolisati.
Takođe, rečeno je da će vozači morati da nose maske i rukavice, a ukoliko žele i vizire. Zatim, dobiće ovlašćenje da zaustave autobus, ukoliko neko pokuša da izvrgne nova pravila, a utom će biti pozvana i komunalna policija.
Naš video reporeter ušao je u vozilo gradskog prevoza i snimio ono što će putnici moći da vide kroz nekoliko dana.
- Sedenje na ovom mestu nije dozvoljeno. Ograničen broj mesta za sedenje zbog sprečavanja cirkulacije virusa Covid-19 - natpis je sa nalepnica kojima su označena mesta predviđena za sedenje.
Ulazi se isključivo na prednja vrata, a vozači su fizički odvojeni od putnika.
Takođe, označena su vrata za izlaz, a na prozorima su navedena i pravila koja će biti poštovana u gradskom prevozu, kao i saveti za čuvanje zdravlja.
Video: Kon: 4 faze normalizacije gradskog prevoza, penzioneri ne mogu da se voze dok epidemija ne prođe
(Telegraf.rs)
Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Obavestenje
Ne razumete ljudi, cena karte je poskupela jer je nafta pojeftinila. A cene maski i rukavica su poskupele jer smo silnu pomoc dobili od Kine u vidu tih istih rukavica i maski. A kao sto svi znamo, ne valja da se poklon poklanja, moramo prodati, a sramota da prodajemo jeftino, naljutice nam se brat Si. Kako ne shvatate?
Podelite komentar
Ovaj
Povecali ste cene maski , rukavica, autobuske karte... a dajete nam zastave i koncerte ispred skupstine. Treba vama neki drugi narod, vi svoj narod ne razumete...
Podelite komentar
Ime
Zanima me zašto primoravati nekoga da kupuje personalizovamu karticu? Obzirom da su karte poskupele, koliko će nas koštati voznja na dnevnom nivou ako kupujemo dve maske dnevno i minimum par rukavica? Zašto smo ranije plaćali kartu u jednom pravcu 89 dinara, u dva pravca 180? Zašto sada neko nekog primorava da kupuje celodnevnu kartu od 250 dinara ako neko ne planira da se vozika po gradu ceo dan? A da ne pominjem to što je pitanje koliko ranije će ljudi morati da krenu na posao/ fakultet. Šta je sa onima koji žive na 10.-15. stanici od početne, kada će oni morati da krenu? Kako će sve to biti postignuto sa redukovanim redom vožnje u gradu od 2 miliona stanovnika? Lepo su sve zamislili, ali mi se čini da će nastati haos.
Podelite komentar