Autobusi u Beogradu popunjeni samo 20 odsto: Ova pravila moraju da se poštuju da biste se vozili

 ≫ 
  • 4
Autobus Foto: M. Beljan

Iako je gradski prevoz u Beogradu ukinut, građani koji imaju radnu obavezu i radni nalog da mogu da se kreću i u vanrednom stanju, poslednjih dana koriste posebne linije gradskog prevoza. U skladu sa njihovim potrebama Grad je uveo i dve nove linije, tamo gde se ukazala potreba.

- Izvršili smo korekcije određenih linija, dok su dve nove uvedene. Jedna prevozi radnike iz Nove i Stare Pazove i Inđije koji gravitiraju ka Beogradu, a uglavnom je reč o medicinskim radnicima. Druga linija je iz Ripnja. Autobusi su dezinfikovani, vozači ih ponovo očiste kad dođu na okretnicu, a zabranjen je ulazak na prednja vrata, kako bismo sačuvali naše vozače - rekao je predsednik Skupštine grada Nikola Nikodijević u jutarnjem programu TV Pink.

Beograd, Bus Plus Kontrola U autobusa samo sa radnim nalogom i BusPlus karticom Foto: Nikola Tomić

U skladu sa tim onemogućena je prodaja karata u autobusima, već vozila koriste samo oni koji, pored radnog naloga, imaju i BusPlus karticu. Zdravstveni radnici se prevoze besplatno. Osim medicinskih radnika, pripadnika vojske, policije i radnika zaposlenih u javnim preduzećima i gradskoj upravi, mogu da uđu na primer i oni koji rade u firmama za obezbeđenje, a koji imaju radni nalog i uplaćenu markicu. To važi kako za koridorske linije u Beogradu, tako i u prigradu, na primer, na liniji iz Mladenovca.

Kako je rekao Nikodijević, ovih dana se na ulicama mogao videti veliki broj autobusa, ali mali broj ljudi na stajalištima, što je Uprava grada i htela da postigne.

- U autobusima popunjenost nije veća od 20 odsto, što smo i hteli da postignemo. Neke linije su pojačane, kako bi što veći razmak između ljudi mogao da se postigne, jer koju god meru da donosimo, uvek nam je na umu bezbednost i zdravlje - dodao je Nikodijević.

Polasci koridorskih linija su u periodu od 5.30 do 8.00 i od 17.30 do 20.00 časova.

Osim GSP-a radnike prevoze i autobusi Laste, a veća povezanost ostvarena je i sa Pančevom.

PREVOZ BEOGRAD MERE Sneg, vanredno stanje, korona Zaštita vozača Foto: Tanjug/Sava Radovanović

U Pančevu su posebni prevozi takođe obezbeđeni za radike koji obavljaju poslove zdravstvene zaštite i socijalne pomoći. Ukoliko se ukaže potreba, tj. u hitnim slučajevima, zaposlenima je obezbeđena i vozila ustanova koja će ih odmah prevesti na lice mesta. U Pančevu se parking ovih dana ne naplaćuje.

Podsetimo, autobuske linije koje saobraćaju nisu obične linije gradskog prevoza, već koridorske linije pomoću kojih se povezuju određeni delovi grada sa onim najvitalnijim ustanovama koje moraju da funkcionišu u vreme vanrednog stanja.

Video: Snimak jednog ludila: Skinuo masku, polizao ruku pa sekret razmazao po šipki u prevozu

(Telegraf.rs)

Video: Dačić se sastao sa potpredsednikom Vlade Republike Kazahstan

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Rada

    26. mart 2020 | 14:02

    Ne znam ni zašto su ukidali prevoz. Trebalo ga je prorediti samo. Zbog ovoga su mnogi ljudi ostali bez posla ili otišli na neplaćene odmore. Ono što mi je fascinantno je da se prevoz naplaćuje čak i u ovoj situaciji i da se može posedovati samo mesečna karta. Da ne pričamo tek o tome što popodnevni red vožnje odgovara izuzetno malom broju ljudi jer i mi koji radimo, imamo skraćeno radno vreme do 15h najviše 16 časova. Totalno besmisleno ukidanje gradskog prevoza uz besmislene privremene linije.

  • Nikola

    26. mart 2020 | 09:50

    Bilo bi odlicno kada bi popodnevni polasci krenuli malo ranije jer vecina nas radi do 15 casova a prvi polazak autobusa je u 17:30 a moram 3 linije da promenim do kuce...pre 19:30 ne mogu stici kuci a na posao krecem prvim polaskom u 05:30

  • E...

    26. mart 2020 | 09:14

    Sada će se videti, koliko je bolje da autobusi voze neopterećeni. Manje kvarova , manje goriva... Sa tim treba nastaviti i posle ovog haosa... Dosta je bilo, da jedan drugome duva za vrat...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA