U Istanbulu karta za autobus ( bilo da se vozite jednu stanicu ili više) je 2Tl što je oko 35 dinara, i prevoz ide na oko 4 minuta. Da je to slučaj i u Beogradu, plaćala bih je uvek.
Kada budu smanjili cenu mesecne karte i kada se na liniji 88 ne budemo vozili kao nagurana stoka, tada cu kupiti kartu. Sramno i ponižavajuće a kao idemo u evropu. Koju evropu? Kako idemo? Kao nagurani prasici pred klanje! Fuj! Da se ne izrazavam dalje kako ne treba...
Ajde sto roditelji treba da placaju kartu za sebe sa bednim platama od 40 hiljada dinara. Roditelji treba i deci da placaju kartu. Ne vidim zasto pisete kao da dete od 15 godina ima svoja primanja i samo kupuje kartu.
Razmislite , osoba koja uđe u prodavnicu i ukrade čokoladu uradila je isto što i osoba koja je ušla u autobus i nije platila vožnju . Neke porodice žive od te karte.
Nemaš novca da se voziš? Bicikla ili pešaka. Ili što bi neko ovde rekao... poslodavac ti uplati kartu GSP-a za tu liniju ili linije pa ti idi drugačije o svom trošku. Idi šetaj se i plaćaj...Ne može besplatno sve. Kad je besplatno onda ne valja...
Ja prvi neplacam gradski prevoz, moje misljenje je da dokle god nema konduktera u svakom autobusu bice i svercovanja. Slazem se sa drugima da nam sto sta fali u drzavi ali ipak mislim da je placanje karte u gsp-u samo kultura koju mi trenutno neposudujemo. ČAST IZUZECIMA
Nemogu da shvatim gradsku upravu , poslodavci isplaćuju kešom radnike za prevoz , ko kupi markicu ili tko donese račun sa pumpe ?!
Zašto svaki poslodavac ne uplati gsp bgd. Zonu koju koristi njegov radnik , a ovaj keš za prevoz automobilom ko voli nek izvoli nek sam plaća.
Manje bi bilo vozila i zagađenosti u gradu !
Vidim, žalite se da vam loša država, prevoz ne valja, nećete da plaćate, ali bi da se vozite. Hoćete promene, a nećete da posjete od sebe..i tako ceo narod. Zato Vlada ova kvazielita nad vama.. Kad se promenite biće vam bolje
Pa idi u Australiju, ovo je Srbija.
Da su ovde drugaciji standardi i karte bi se placale. Ljudi su u Srbiji dovedeni do nemastine od takvih kao ti nemaju za hleb da kupe a ne za kartu. Pre ce kupiti hleb nego da placaju za jednu stanicu koliko i za hleb koji mogu jesti ceo dan.
Loko je kritikovati narod, jer sit gladnom neveruje, oni imaju vozace voze ih o državnom trošku, imaju plate, imaju dnevnice, besplatne hotele, a sirotinja kad sve plati nestane ni za konopac da se obesi
da je predsednik pametan ... pa da minimalac digne za 10 a klasa od 50 da ostane na istom nivou .... ti ljudi sa 40 bi mogli i u bioskop .... imali bi za mesa ..... pa vecno bi vladao .... koga briga za ove sto imaju kola na lizing ili trotinetic .... njih i treba ostaviti tu gde su .... zbog njih je ovaj problem ceo jer je njima dobro cim su kupili taj trotinet na kredit
pa zasto minuse lupate …. dao sam savet predsedniku …. alo bre …. to je realnost …. da se ti sa malo vecom platom osete ugrozeno omalovazeno …. da vidis kako bi svima plate porasle …. ovako oni koce ceo sistem ….. prosto pristaju da rade za mizernu razliku bilo sta bilo sta …..
jako tezak oni posao rade ....kopaju svaki dan ... a sve po zema linija primljeni .... kao ona Alisa iz zemlje cuda sto pade kao sveca za svoj kontrolosrski bahanaluk ....
Resenje: Placa se po stanici neka smesna suma, npr. 2 dinara. Tako ako je u busu 50 ljudi koji se voze po 10 stanica, ukupno 1000 dinara ode u GSP. Niko se ne bi zalio, posto za 100 dinara mogu da se voze koliko god, a ni GSPu ne bi smetale niske cene ako se niko ne svercuje.
Ja zivim u Becu, narod pristojno zaradjuje pa se i dalje vecina svercuje. Dobar gradski prevoz, uban takodje a kontrola skoro pa nikad. 5godina kako u tramvaju kontrolu nisam videla. Inace Imam godisnju kartu, mesecno mi skidaju 33e.Moji kad dodju takodje se svercuju i nikad kaznu nisu dobili..
E,pa ti sto se svercuju u Becu i jesu iz nasih krajeva. Tesko je i sresti Becliju u tramvaju. Kao i u Cirihu i Bazelu sto skoro ni na ulici ne mozes videti pravog Svajcarca. Za druge gradove da i ne pricamo
Kada budu i Romi placali kartu,platicu i ja. Bolje su obuceni,uhranjeni nego mnogi drugi. I sta smo mi gradjani drugog reda pa mi moramo,a oni ne moraju. E pa necemo ni mi
Bravo,hvala,moj stav ste izneli od reci do reci. Nisam jednom htela da pokazem kartu. Kazala sam ,pogledajte prvo svima pored kojih ste prosli. Pogledao me je i nastavio dalje. 54 autobus
Kad god sam u Bg redovno se svercujem em dok sam radila od vise sam bila u prevozu i na poslu nego kuci, busevi losi grejanja nema duva sa svih strana i treba da platim sto se smrzavam u busu fala, nek povecaju plate a smanje cene karata pa ce neko i da placa
I pitanje zasto da ljudi plate karte kada se sve raspada po Beogradu i busevi i trolejbusi a i taxi vozila nisu nam bolja tako da najbolje je peske use i u svoje kljuse.
Prevoz je katastrofalan zbog gužvi jer sè u Beograd nekontrolisano doseljava sve više ljudi sa svih strana , cena prevoza ne bi trebala da predje više od 1000 din po osobi . Srbi jesu gradjani drugog reda u sopstvenoj državi
Ljudi sto kazu da kada bi svi placali da bi karte bile jeftinije samo pricaju gluposti. Mozda lose zvuci ali zivimo u Srbiji i kada bi svi placali politicari nikada se ne bi odrekli te cene jer su pohlepni. Ja nastavljam da ne placa jer nemam para a i utopio sam se u Srpsku filozofiju "ja necu da placam". Ako politicari traze promene neka krenu od sebe samih pa cemo mi da ih pratimo po primeru
U Krusevcu za starije od 65 godin mesecna karta izmosi 1000 dinara, a za one starije od 67 godina cija je penzija manja od 20.000 , prevoz je besplatan.
Pa prevoz i treba da bude besplatan. Dinar tamo dinar ovamo,porez ovde,porez onde. Da je do karata ne bismo se ni vozili. Uzmu oni koliko treba. Samo bih uvela RIGOROZNE kazne za ostecenja i unistavanja vozila i stajalista. Video nadzor u izvukla bih iz kreveta i odece takve bitange
Pricamo o svercu u ovom trenutku? Hahaha, pa minimalac podigli na 32 000 a poslodavac trazi da mu se vrati te 3 000 vise sto ti je uplatio na racun! Alo, ko koga ovde zeza? Po zakonu ako je porastao minimalac, moraju i plate! A poslodavci cute na to! Pa idemo bre! I da, ne placam bus plus. Zasto? Zato sto po zakonu poslodavac MORA da ti plati mesecnu kartu! Izivljavate se na nama radnicima dok nam poslodavci pune dzepove na nasoj grbaci! E pa ne hvala! Kad zakon bude isti za sve, onda cu placati sve! Ovamo ugovori na odredjeno, omladinska, privremeno povremeni rad... pa dokle vise? Sad kad im svi odu iz drzave, bice kuku lele! E pa dosta je!
Druze, izadji iz svog sela malo u svet, nemoj da ostanes slep kod ociju! U tom svetu ces isto videti da karta takodje ima vremensko trajanje od 90min....
Sve bismo mi to resili da nam je metro, novi autobusi i nova taxi vozila. A, kad dobijemo nove autobuse, za mesec dana izgledaju kao stari, jer od prljavstine, zvakacih guma i grafita, bivaju potpuno unisteni. A, onda vidimo svajcarske tramvaje stare 30-40 godina i u savrsenom redu, pa se cudimo kako je to moguce. Ne moze nekultura i bahatost da se izlece preko noci. Nestalo je gradjansko drustvo i srednji sloj. Ne moze Beogradjanima (domacim i onima koji su dosli u grad) niko pomoci, jer oni su strucnjaci za sve, pa i za izbegavanje placanja karte za javni prevoz, koji svesrdno koriste i vecno kritikuju.
Pogledajte ko je osnovao GSP i osnivačka akta tog preduzeća. Grad Beograd treba da finansira od nasih poreza, a ne da trosi pare na raznorazne raspevane fontane i na neke kaldrme.
Prevoz ne koriste samo zaposleni već i svi ostali i ljudi iz unutrašnjosti, i stranci, zašto da po uranilocvci zaposleni u Beogradu svima plaćaju prevoz, a tek koliko ima onih zaposlenih koji prevoz ne koriste ili ga tek ponekad koriste! Kad odeš u bioskop platiš kartu, ne plaćaju ti svi zaposleni u Beogradu, i oni koji idu u bioskop i oni koji ne idu u bioskop. Neka svako plati za sebe, neka naplaćuju karte na ulazu u autobus, jao u unutrašnjosti.
Od centra grada(Pancevo) pa do stanice 108, treba peske preko pola sata. Onda cekaj bus, pa do mosta, pa drugi prevoz, pa izgubis sat ipo do dva da bi stigao do posla. Taj krene pre sest na posao i dodje posle sest kuci. Jos kada padne kisa ili nevreme, eto mu besplatan prevoz...
Dolazim iz Pančeva 2 puta godišnje na KCS zbog pregleda (onkologija). Kupim ili dopunim bus-plus i stojim jer uvek ima neko stariji ili neko sa detetom. Ispred mene sede dva Roma. Ulazi kontrola i svima traži kartu, ali pored pripadnika nacionalne manjine samo prođe. Inače autobusi su prepuni penzionera, Roma, mladih ljudi koji od lenjosti ne mogu da dišu i guraju se za jednu ili dve stanice. Kulturo ĆAOOO!
Kako vi ne razumete pa nama je u dusi da nekoga predemo ne platimo ako moze dzabe sto da ne .To jenama u krvi nema morala ,nema postenja,nema placanja karte .Nama je u dusei da zaj..... nekog ako nemadrugog barem gsp.
Cena karte treba da kosta 20 dinara i svi bi placali, drugo treba da postoji sistem sa licnim podacima, gde prvi put ako nemas kartu - opomena, drugi put kazna 5000 din, treci put 20000 din, posle treceg nema opomena kazna je opet 5000, pa ponovo 20000. Ako je karta 20 din, mogu da promenim 5 autobusa i kostace me 100 din. Markica za mesec dana za zaposlene 1200 din, godisnja 10000 (usteda 4800), polugodisnja 6000 din, tri meseca 3000. Za nezaposlene mesecna 500 din, 2000 za 6 meseci, 3500 za godinu dana. Penzioneri i đaci 1000 din godisnje. Svi bi placali kartu, i gsp bi zaradio vise para nego sto sada zaradi.
ako i niske cene ne prođu,uz nekoliko dorada mesečna karta za određenu liniju,...ostaje samo još besplatan prevoz i priča ali neko treba to da plati....poslodavci po zapošljenom ili preliti sredstva iz parking taksi, ili taksa na registraciju auta,varijanti mnogo, najbitnije je znati kako i gde svaki dinar otiđe,,,,
Svaki dan gledam koliko se švercuju.....kada udje kontrola putnici na silu otvaraju vrata i bukvalnu iskaču....izadju na četvrta pa trče na prva udju i komentarišu "uuu kako sam ih uradio".
I da budem iskren sve je manje na ulici losih autobusa ali.....nasi gradjani neće platiti kartu jer je zamaglio przor 🤫.
Korisnik sam gradskog prevoza i svedok da kontrolori uopste ne rade svoj posao kako treba. Jednostavno i u vecini slucajeva ne vide i pustaju svercere, a sverceri kao ne vide njih jer bulje u mobilne telefone. I tako niko nikog ne vidi a kukaju kako je negde preko bolje. Kad odu preko sve moraju da plate i to pevajuci.
A posebno kad šverceri još i sede! Zasto iz prodavnice ne iznesu robu bez placanja, pod istim izgovorom - da je skupo?! Zato sto bi ih uhapsili. Eee zato je bezobrazluk razlog! Neka idu peške, drum je džabe!
Odlican tekst, pravi analiticki. Svaka cast novinaru Telegrafa.Da,cene prevoza su previsoke, uz nehigijenu i koja he veoma losa?! Drugo, da i cesca kontrola uz prisustvo policije?! I trece treba razmisliti da sr na prednjim vratim postavi validator uz ugradjene kruzne ulaze.?! Tako da putnici nemogu uci dok kartu ne validiraju?! Izlaz na srednja i zadnja vrata takodje kruzna?! Napomena:u svim autobusima, trolama, tramvaji a.. Nalepljene su nalepnice sa tekstom:"ocitajte vasi kartu?! sasvim nepravilno pravopisom?!Ocitava se,, molitva,,...?!
Pa gradjani prljaju ta vozila.....sedne gospodin da prvo sediate otvori kesu sa čvarcima i one koji su tvrdi baca na pod.....ljidi svaki dan gledam takve gadosti....!
Što ne napišete koliko košta jedan autobus ili guma za taj autobus?
Normalno da treba da se plati ko hoće da se vozi.
Oćete klimu,grejanje,meka sedista?
To košta.
Kome se ne svidja drum je džabe.
Radi 70.km od kuće i neko treba da ga vozi džabe!Pa ko je taj?
Ima bicikla da se kupi za 30eur,pa udri bato po pedalama.
Brate preteraste sa cenom prevoza. Mislite da bi se ljudi brukali i švercovali kada bi imali da plate. Ako je prosečna plata u nemačkoj 2500e, prevoz na dnevnom nivou oko 2 evra. Znači kod nas plata 250e, prevoz na dnevnom nivou oko 0,2evra, bila bi prava cena. Onda se niko ne bi švercovao. Obzirom da oni što sklapaju ugovore imaju povelike apetite, sve manje ljudi će plaćati. Zašto ne uvede te da svaki zaposleni na teritoriji grada izdvaja po 1000dinara, za prevoz, a za sve druge besplatno. Eto manje gužve u saobraćaju, i pristojna zarada za GSB, bez bilo kog posrednika i dodatnih troškova. U pamet se
Ko kaze da je prevoz 2 eura na dnevnom nivou?? Prvo se informisi pa komentarisi... Luksuz kosta i placa se, trecina Nemaca bi te sami prijavili kada bi znali da nemas kartu...
Povecati standard, tu je najveci problem. Na posao i sa posla 200 din =pola kile mesa- rucak za porodicu. To je racunica radnika koji radi za minimalac.
...potpuna istina u tekstu je izneta. Jedino mogu kao komentar da dodam da je uz rigoroznu kontrolu i uz cenu karte od realnih 30 dinara moguće povećati naplatu i smanjiti švercovanje.
Napravite stanicu i stavite citace karata na samom prilazu, ako neces da se kucas ne mozes ni da prodjes...prosto. Naravno, prvo i osnovno ajde da imamo normalne i ispravne autobuse... Isto tako i cene karata neka budu normalnije... I ne mora stanica da bude na svakih 500 m, idi peske koga briga...
Dobra je ideja za zute trake po gradu, znaci korisnicima gsp-a.
Gledajte kako cete da smanjite broj vozila u gradu, sto pre.
Uvesti besplatan prevoz za sve ili da ode lepo u ruke privatnika. A ne ovako ko moze kraducka, a gradjani ispastaju. Grad Beograd ucestvuje 70% u budzetu GSP-a plus sto kupuje autobuse. Zasto se ne pronadju jos rih 30%. I eto vam ekologije. Manje guzve i cistiji vazduh. A ovako mene isoadne isto da li isao autom ili autobusom na posao. Pre cu autom ici... A da je besplatno nalazili bi ljudi racunicu da ostave auto kod kuce i voze se javnim prevozom.
Po meni resenje je da karta bude jeftinija,mozda je ne bi opet svi placali ali bi procenat sigurno bio puno veci. A to izgovor da je bus los,ne radi klima,prljavo itd.ima samo u Bg. Pa zar vi mislite da su bolji busevi u ostatku Srbije? Samo sto su ljudi u Bg navikli da uvek nesto moze za dz,a u drugim manjim gradovima to malo teze ide.
U drugim manjim gradovima uglavnom privatnici prevoze? Jesam li upravu? A u Beogradu od mog poreza uplate 70% GSP budzeta plus opet od moga poreza kupuju autobuse na kredit koji uzima grad Beograd.
Rješenje je veoma prosto. Iskopirajte sistem prevoza u Kanadi. Prvo, svi putnici ulaze samo na prednja vrata. Vozaču pokažu koju kartu imaju. Ko nema kartu kod vozača ubaci u kutiju tacan iznos za vožnju. Vozač nema pare za kusur. Ako neko hoće da udje bez karte ili je ne plati kod vozača, vozač pozove policiju koja stigne istog momenta. Sigurno je da treba vremena za ovakvo funkcioniranje. Zaboravih, kazne su enormno velike. I uz novčanu kaznu ide i kriminalni rekord. I niko ne podržava one koji bi da se voze bez karte.
E što bi ja vas strance... Kako lepo umete da pametujete ma divota jedna...
a) Kolika ti je plata?
b) Na koliko minuta ide bus?
c) Da li je u autobusu ista gužva kao kod nas?
Bio u Montrealu i pokusao da se svercujem , izbacili me napolje ! Ali tamo retko ko stoji jer autobus do centragrada ide na cetiri minuta! Onda ulaz samo napred izlaz na sredinu ! Naplata sto posto ! U nasem gradu TVRDIM ima Neprijavljenih ljudi nekoliko hiljda koji : niti rade , svercuju ,prose , kradu i ostalo !! BEOGRADJANI ; ljudi sa strane su nas i ponizili ,i prevaspitali , i TAKO NAM TREBa!
A jel moze malo tekst kako se isti ti kontrolori ponasaju,kakave izraze koriste kad dodje do verbalnog omrsaja koji spominjete,cesto znaju i da vuku za ruku ljude,svasta ali svasta sam videla. Jednu devojku jer je pricala na tel kako je usla nije otkucala kartu,izasla na sledecoj ja za njom napala je kontrolorka i jos njih 10,kod starog Merkatora,nisu birali reci koliko su je vredjali...
Resenje je sledece. Zaposlenim licima da poslodavci uplacuju bus plus. Ne zaposlenima, mesec a da kosta 600 din, trudnice besplatno. Do 18 godina deca besplatno. Penzioneri 1000 din. Ovi koji idu svojim kolima na posao, doneti racun sa pumpe na proveru,. I eto, svi zadovoljni. E onda da vidimo da autobusi kasne, da prokisnjavaju, da nema grejanja itd.
Nikada mi nije bilo jasno zasto penzioneri ne placaju prevoz. Znam njih dosta imaju pezije 40000+, imaju svoje stanove i voze se dzabe. A dvoje mladih koji imaju 40000 platu npr dvoje dece ( za koju isto treba markica) i iznajmljuju stan placaju prvoz.
Kada je karta bila 50 dinara, nisam ni razmišljala da je nemam i da se švercam, bukvalno ni na kraj pameti mi nije bilo, međutim, kada su uveli busplus kartu kucam samo kada idem sa kraja na kraj grada, a sva ova kratka rastojanja od 3-5 stanica ne kucam jer mislim da je pljačka. Inače sve ređe i koristim prevoz jer su gužve ogromne, dugo se čeka, a autobusi prljavi.
Tih 3-5 stanica bi mogla peske kad vec neces da platis jer je kratko rastojanje! Sverceri cesto koriste taj izgovor, tesko im da se prosetaju 10-ak minuta jos teze da daju 90. din. a bez trunke srama kritikuju autobuse, vozace, kontrolore, one sto sede i stoje i one sto se svercuju...
javno prevoz treba da stane na mesec dana pa da vide svi dali treba da se placa ili ne ? opet drzava treba da koriguje cene skladno primanjima u sustini cirkus ! sta reci
Osecam se kao budala jer placam kartu.Udje kontrola , provuce samo moju kartu i karte penzionera , ostali se prave blesavi.Verujem da ce mi vecina odgovoriti " i jesi budala" pa vam unapred odgovaram : Hvala
Jad i beda, sta drugo reci, samo da se obistini ono sto se prica pa da nam nemacka otvori granicu i nece imati ko da se vozi autobusima pa nece biti ni svercera. Karta 100 din al Boze moj pa vazi 2 sata, a sta ja da radim u prevozu 2 sata kad mi treba da se vozim samo 15 min.
Tanja
U Istanbulu karta za autobus ( bilo da se vozite jednu stanicu ili više) je 2Tl što je oko 35 dinara, i prevoz ide na oko 4 minuta. Da je to slučaj i u Beogradu, plaćala bih je uvek.
Podelite komentar
Crna
Kada budu smanjili cenu mesecne karte i kada se na liniji 88 ne budemo vozili kao nagurana stoka, tada cu kupiti kartu. Sramno i ponižavajuće a kao idemo u evropu. Koju evropu? Kako idemo? Kao nagurani prasici pred klanje! Fuj! Da se ne izrazavam dalje kako ne treba...
Podelite komentar
Bela
@Crna
Pa nemojte i vi da budete kao oni.
Podelite komentar
Jug
Ma važno je da je više onih koji pošteno plate i voze se kao ljudi nego ovih drugih.
Podelite komentar
Lolo
Ajde sto roditelji treba da placaju kartu za sebe sa bednim platama od 40 hiljada dinara. Roditelji treba i deci da placaju kartu. Ne vidim zasto pisete kao da dete od 15 godina ima svoja primanja i samo kupuje kartu.
Podelite komentar
Paokara
Ma toliko su katastrofalni autobisi, linije i cela organizacija, da su me "zaduzili" neplacanjem karte do kraja zivota!
Podelite komentar
Jug
Razmislite , osoba koja uđe u prodavnicu i ukrade čokoladu uradila je isto što i osoba koja je ušla u autobus i nije platila vožnju . Neke porodice žive od te karte.
Podelite komentar
Nnidza
Nemaš novca da se voziš? Bicikla ili pešaka. Ili što bi neko ovde rekao... poslodavac ti uplati kartu GSP-a za tu liniju ili linije pa ti idi drugačije o svom trošku. Idi šetaj se i plaćaj...Ne može besplatno sve. Kad je besplatno onda ne valja...
Podelite komentar
Giga Moravac
@Nnidza
Ljudi, ne otkrivajte tajne uspesnog sverca.
Podelite komentar
Ivana
@Nnidza
Kad pocnu poslodavci da uplacuju ono sto je po zakonu da rade, nece biti problema!
Podelite komentar
AM
Narod lose zivi i gleda da ustedi gde moze. I to je zacarani krug...
Podelite komentar
Space
Ja prvi neplacam gradski prevoz, moje misljenje je da dokle god nema konduktera u svakom autobusu bice i svercovanja. Slazem se sa drugima da nam sto sta fali u drzavi ali ipak mislim da je placanje karte u gsp-u samo kultura koju mi trenutno neposudujemo. ČAST IZUZECIMA
Podelite komentar
Knn
Nemogu da shvatim gradsku upravu , poslodavci isplaćuju kešom radnike za prevoz , ko kupi markicu ili tko donese račun sa pumpe ?! Zašto svaki poslodavac ne uplati gsp bgd. Zonu koju koristi njegov radnik , a ovaj keš za prevoz automobilom ko voli nek izvoli nek sam plaća. Manje bi bilo vozila i zagađenosti u gradu !
Podelite komentar
Veteran
Ne plaćati kartu dok se ne smanji cena vožnje,..
Podelite komentar
DRAGAN
Vidim, žalite se da vam loša država, prevoz ne valja, nećete da plaćate, ali bi da se vozite. Hoćete promene, a nećete da posjete od sebe..i tako ceo narod. Zato Vlada ova kvazielita nad vama.. Kad se promenite biće vam bolje
Podelite komentar
Zoki
@DRAGAN
Bas tako. Ako u Australiji ne platis kartu, kazna 550 dolara. Nikome na pamet ne pada da se sverca.
Podelite komentar
Kristina
@DRAGAN
Pa idi u Australiju, ovo je Srbija. Da su ovde drugaciji standardi i karte bi se placale. Ljudi su u Srbiji dovedeni do nemastine od takvih kao ti nemaju za hleb da kupe a ne za kartu. Pre ce kupiti hleb nego da placaju za jednu stanicu koliko i za hleb koji mogu jesti ceo dan.
Podelite komentar
perfect
Da se karta za autobus placala ne bi ovo slatko na stolu bilo. 😂
Podelite komentar
Provincija
Nikad ne placam prevoz kada sam u bg Jer je to moj protest protiv ove korumpirane zemlje....
Podelite komentar
PAOK
Napred Partizan!
Podelite komentar
Zika motika
@PAOK
Prijatelju dosadan si..
Podelite komentar
Q
Loko je kritikovati narod, jer sit gladnom neveruje, oni imaju vozace voze ih o državnom trošku, imaju plate, imaju dnevnice, besplatne hotele, a sirotinja kad sve plati nestane ni za konopac da se obesi
Podelite komentar
dejan
da je predsednik pametan ... pa da minimalac digne za 10 a klasa od 50 da ostane na istom nivou .... ti ljudi sa 40 bi mogli i u bioskop .... imali bi za mesa ..... pa vecno bi vladao .... koga briga za ove sto imaju kola na lizing ili trotinetic .... njih i treba ostaviti tu gde su .... zbog njih je ovaj problem ceo jer je njima dobro cim su kupili taj trotinet na kredit
Podelite komentar
dejan
@dejan
pa zasto minuse lupate …. dao sam savet predsedniku …. alo bre …. to je realnost …. da se ti sa malo vecom platom osete ugrozeno omalovazeno …. da vidis kako bi svima plate porasle …. ovako oni koce ceo sistem ….. prosto pristaju da rade za mizernu razliku bilo sta bilo sta …..
Podelite komentar
Ivan, Vojvodina
Da l' se iko zapitao odakle Beogradu ovi plavi vozovi i kako su se oni jednom samo tako volšebno pojavili na BG prugama?
Podelite komentar
Nenad
@Ivan, Vojvodina
Jer se Beograd uvećava, a Vojvodina je provincija
Podelite komentar
dejan
jako tezak oni posao rade ....kopaju svaki dan ... a sve po zema linija primljeni .... kao ona Alisa iz zemlje cuda sto pade kao sveca za svoj kontrolosrski bahanaluk ....
Podelite komentar
Moravka
Kod nas u Jagodini ( gradu i opstinskim selima) besplatna voznja za sve 😜
Podelite komentar
Sasa
U Becu godisnja karta 365e znaci 1 eur dnevno i mozes da se vozis koliko hoces..U odnosu na nase plate realno bi bilo 100e godisnje .
Podelite komentar
tri krune
@Sasa
To vi placate u Bec a mi u Malme 600 evra za god dana i manje prosecne plate od vas u Aut , ne pali narod takvim informacijama.
Podelite komentar
Coba
Resenje: Placa se po stanici neka smesna suma, npr. 2 dinara. Tako ako je u busu 50 ljudi koji se voze po 10 stanica, ukupno 1000 dinara ode u GSP. Niko se ne bi zalio, posto za 100 dinara mogu da se voze koliko god, a ni GSPu ne bi smetale niske cene ako se niko ne svercuje.
Podelite komentar
Iki
Ja zivim u Becu, narod pristojno zaradjuje pa se i dalje vecina svercuje. Dobar gradski prevoz, uban takodje a kontrola skoro pa nikad. 5godina kako u tramvaju kontrolu nisam videla. Inace Imam godisnju kartu, mesecno mi skidaju 33e.Moji kad dodju takodje se svercuju i nikad kaznu nisu dobili..
Podelite komentar
Kalimera
@Iki
E,pa ti sto se svercuju u Becu i jesu iz nasih krajeva. Tesko je i sresti Becliju u tramvaju. Kao i u Cirihu i Bazelu sto skoro ni na ulici ne mozes videti pravog Svajcarca. Za druge gradove da i ne pricamo
Podelite komentar
Losmi
Kada budu i Romi placali kartu,platicu i ja. Bolje su obuceni,uhranjeni nego mnogi drugi. I sta smo mi gradjani drugog reda pa mi moramo,a oni ne moraju. E pa necemo ni mi
Podelite komentar
Kalimera
@Losmi
Bravo,hvala,moj stav ste izneli od reci do reci. Nisam jednom htela da pokazem kartu. Kazala sam ,pogledajte prvo svima pored kojih ste prosli. Pogledao me je i nastavio dalje. 54 autobus
Podelite komentar
Ja
Kad god sam u Bg redovno se svercujem em dok sam radila od vise sam bila u prevozu i na poslu nego kuci, busevi losi grejanja nema duva sa svih strana i treba da platim sto se smrzavam u busu fala, nek povecaju plate a smanje cene karata pa ce neko i da placa
Podelite komentar
nisexpres
@Ja
Pa sto ne ides pesice ili biciklom ako ti toliko smeta los autobus ? ne ,ipak se vozis i koristis uslugu .
Podelite komentar
Bole 1
I pitanje zasto da ljudi plate karte kada se sve raspada po Beogradu i busevi i trolejbusi a i taxi vozila nisu nam bolja tako da najbolje je peske use i u svoje kljuse.
Podelite komentar
Bole 1
Pa nemaju ljudi sa cime da plate da se ima nebi se niko svercovao.
Podelite komentar
Toni
Prevoz je katastrofalan zbog gužvi jer sè u Beograd nekontrolisano doseljava sve više ljudi sa svih strana , cena prevoza ne bi trebala da predje više od 1000 din po osobi . Srbi jesu gradjani drugog reda u sopstvenoj državi
Podelite komentar
Mili
Vozim se evo 30 godina nikad nisam platio kartu u javnom prevozu tako je kako je )
Podelite komentar
Ja
Ljudi sto kazu da kada bi svi placali da bi karte bile jeftinije samo pricaju gluposti. Mozda lose zvuci ali zivimo u Srbiji i kada bi svi placali politicari nikada se ne bi odrekli te cene jer su pohlepni. Ja nastavljam da ne placa jer nemam para a i utopio sam se u Srpsku filozofiju "ja necu da placam". Ako politicari traze promene neka krenu od sebe samih pa cemo mi da ih pratimo po primeru
Podelite komentar
Сале
@Ja
Браво за коментар!
Podelite komentar
rikimil
U Krusevcu za starije od 65 godin mesecna karta izmosi 1000 dinara, a za one starije od 67 godina cija je penzija manja od 20.000 , prevoz je besplatan.
Podelite komentar
SVM
@rikimil
Pa prevoz i treba da bude besplatan. Dinar tamo dinar ovamo,porez ovde,porez onde. Da je do karata ne bismo se ni vozili. Uzmu oni koliko treba. Samo bih uvela RIGOROZNE kazne za ostecenja i unistavanja vozila i stajalista. Video nadzor u izvukla bih iz kreveta i odece takve bitange
Podelite komentar
Neko
Pricamo o svercu u ovom trenutku? Hahaha, pa minimalac podigli na 32 000 a poslodavac trazi da mu se vrati te 3 000 vise sto ti je uplatio na racun! Alo, ko koga ovde zeza? Po zakonu ako je porastao minimalac, moraju i plate! A poslodavci cute na to! Pa idemo bre! I da, ne placam bus plus. Zasto? Zato sto po zakonu poslodavac MORA da ti plati mesecnu kartu! Izivljavate se na nama radnicima dok nam poslodavci pune dzepove na nasoj grbaci! E pa ne hvala! Kad zakon bude isti za sve, onda cu placati sve! Ovamo ugovori na odredjeno, omladinska, privremeno povremeni rad... pa dokle vise? Sad kad im svi odu iz drzave, bice kuku lele! E pa dosta je!
Podelite komentar
Dejan A
@Neko
Ja odma moro i sporazumni otkaz da potpišem ako hoću da radim
Podelite komentar
Andiril
Kad ne budem vozio kola, voziću bicikl, kad ne budem vozio bicikl ićiću pešice.
Podelite komentar
Da da
@Andiril
pod pretpostavkom da ostanes mlad..zdrav...pa moze i auto i biciklo i pesaka...a i kuca posao km...
Podelite komentar
Ljiljana
Ja se često švercujem i sramota me je sebe same.Karte treba da su jeftinije,standard nam je mnogo loš.
Podelite komentar
534
@Ljiljana
Čim.budeš kupovala kartu biće jeftinije. Do tada oni koji je kupuju plaćaju i tvoje švercovanje.
Podelite komentar
Aga
Postoji veoma jednostavno resenje. Smanjite cene! Vremenska karta od 90 minuta neka ostane ali da vazi 90 minuta efektivne voznje.
Podelite komentar
gogi
@Aga
gde jos postoji vremensko ogranicenje u Evropi nego karta vazi od prve do poslednje stanice
Podelite komentar
Petar
@Aga
Druze, izadji iz svog sela malo u svet, nemoj da ostanes slep kod ociju! U tom svetu ces isto videti da karta takodje ima vremensko trajanje od 90min....
Podelite komentar
Rasa
Stanje nacije oslikava naše ponašanje u autobusima. Osnovna je kultura da se plati karta kome se ne sviđa neka ide peške.
Podelite komentar
Zemlja cuda!
@Rasa
Sve bismo mi to resili da nam je metro, novi autobusi i nova taxi vozila. A, kad dobijemo nove autobuse, za mesec dana izgledaju kao stari, jer od prljavstine, zvakacih guma i grafita, bivaju potpuno unisteni. A, onda vidimo svajcarske tramvaje stare 30-40 godina i u savrsenom redu, pa se cudimo kako je to moguce. Ne moze nekultura i bahatost da se izlece preko noci. Nestalo je gradjansko drustvo i srednji sloj. Ne moze Beogradjanima (domacim i onima koji su dosli u grad) niko pomoci, jer oni su strucnjaci za sve, pa i za izbegavanje placanja karte za javni prevoz, koji svesrdno koriste i vecno kritikuju.
Podelite komentar
Bole 1
@Rasa
Pa ti imas i plati nesikiraj se za ostale.
Podelite komentar
Budzet
Pogledajte ko je osnovao GSP i osnivačka akta tog preduzeća. Grad Beograd treba da finansira od nasih poreza, a ne da trosi pare na raznorazne raspevane fontane i na neke kaldrme.
Podelite komentar
D. S.
Ne bi bilo problema ni švercera kad bi poslodavci plaćali svojim zaposlenima prevoz (karticu).
Podelite komentar
Ujka Zitko PFK
@D. S.
Ne daju bre ni topli obrok,ni prijavu,a ponekad ni platu...🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Podelite komentar
Mix
@D. S.
Prevoz ne koriste samo zaposleni već i svi ostali i ljudi iz unutrašnjosti, i stranci, zašto da po uranilocvci zaposleni u Beogradu svima plaćaju prevoz, a tek koliko ima onih zaposlenih koji prevoz ne koriste ili ga tek ponekad koriste! Kad odeš u bioskop platiš kartu, ne plaćaju ti svi zaposleni u Beogradu, i oni koji idu u bioskop i oni koji ne idu u bioskop. Neka svako plati za sebe, neka naplaćuju karte na ulazu u autobus, jao u unutrašnjosti.
Podelite komentar
gagi
@D. S.
na zapadu firma placa pola mesecne karte ne celu
Podelite komentar
Pancevac
Od centra grada(Pancevo) pa do stanice 108, treba peske preko pola sata. Onda cekaj bus, pa do mosta, pa drugi prevoz, pa izgubis sat ipo do dva da bi stigao do posla. Taj krene pre sest na posao i dodje posle sest kuci. Jos kada padne kisa ili nevreme, eto mu besplatan prevoz...
Podelite komentar
Mićko
@Pancevac
Pa šta tražiš u Bg?
Podelite komentar
SRB
Ma nije Milošević kriv mi smo........
Podelite komentar
Evo
@SRB
G....
Podelite komentar
Pančevka
Dolazim iz Pančeva 2 puta godišnje na KCS zbog pregleda (onkologija). Kupim ili dopunim bus-plus i stojim jer uvek ima neko stariji ili neko sa detetom. Ispred mene sede dva Roma. Ulazi kontrola i svima traži kartu, ali pored pripadnika nacionalne manjine samo prođe. Inače autobusi su prepuni penzionera, Roma, mladih ljudi koji od lenjosti ne mogu da dišu i guraju se za jednu ili dve stanice. Kulturo ĆAOOO!
Podelite komentar
Pera
@Pančevka
Kad budes zivela u Bg onda komentarisi.
Podelite komentar
Ivica
Kako vi ne razumete pa nama je u dusi da nekoga predemo ne platimo ako moze dzabe sto da ne .To jenama u krvi nema morala ,nema postenja,nema placanja karte .Nama je u dusei da zaj..... nekog ako nemadrugog barem gsp.
Podelite komentar
MP
Cena karte treba da kosta 20 dinara i svi bi placali, drugo treba da postoji sistem sa licnim podacima, gde prvi put ako nemas kartu - opomena, drugi put kazna 5000 din, treci put 20000 din, posle treceg nema opomena kazna je opet 5000, pa ponovo 20000. Ako je karta 20 din, mogu da promenim 5 autobusa i kostace me 100 din. Markica za mesec dana za zaposlene 1200 din, godisnja 10000 (usteda 4800), polugodisnja 6000 din, tri meseca 3000. Za nezaposlene mesecna 500 din, 2000 za 6 meseci, 3500 za godinu dana. Penzioneri i đaci 1000 din godisnje. Svi bi placali kartu, i gsp bi zaradio vise para nego sto sada zaradi.
Podelite komentar
filip019
@MP
ako i niske cene ne prođu,uz nekoliko dorada mesečna karta za određenu liniju,...ostaje samo još besplatan prevoz i priča ali neko treba to da plati....poslodavci po zapošljenom ili preliti sredstva iz parking taksi, ili taksa na registraciju auta,varijanti mnogo, najbitnije je znati kako i gde svaki dinar otiđe,,,,
Podelite komentar
W
Cene su previsoke za nas standard, pored puta gde su, struja nametnuta TV pretplata, nametnute akcize, kablovska, telefon, INF....
Podelite komentar
Baki
Sto ne platis na mostu platices na cupriji
Podelite komentar
Ilke
Ukineš JGSP, daš privatnicima da voze, i problem rešen.Tada će nestati paraziti-šverceri u autobusima koji se sada hvale tom sramotnom radnjom.
Podelite komentar
Vozač
Svaki dan gledam koliko se švercuju.....kada udje kontrola putnici na silu otvaraju vrata i bukvalnu iskaču....izadju na četvrta pa trče na prva udju i komentarišu "uuu kako sam ih uradio". I da budem iskren sve je manje na ulici losih autobusa ali.....nasi gradjani neće platiti kartu jer je zamaglio przor 🤫.
Podelite komentar
Mitar
Inat To samo Srbin ima i niko drugi Da je karta 5 rsd opet je ne bih platio Jer eto, iz inata hehehe
Podelite komentar
Rade
Korisnik sam gradskog prevoza i svedok da kontrolori uopste ne rade svoj posao kako treba. Jednostavno i u vecini slucajeva ne vide i pustaju svercere, a sverceri kao ne vide njih jer bulje u mobilne telefone. I tako niko nikog ne vidi a kukaju kako je negde preko bolje. Kad odu preko sve moraju da plate i to pevajuci.
Podelite komentar
Nbg
@Rade
A sta treba da rade? Da im uz pendrek trazi kartu ? Vrati se u selo odakle si i dosao.
Podelite komentar
Ujka Zitko PFK
Ja izgledam veoma mladoliko,pa kad ulete bus plus mafijuzi,ja im kazem da sam srednja skola.😂😂😂😂
Podelite komentar
Bezobrazluk je!
A posebno kad šverceri još i sede! Zasto iz prodavnice ne iznesu robu bez placanja, pod istim izgovorom - da je skupo?! Zato sto bi ih uhapsili. Eee zato je bezobrazluk razlog! Neka idu peške, drum je džabe!
Podelite komentar
Toma
Odlican tekst, pravi analiticki. Svaka cast novinaru Telegrafa.Da,cene prevoza su previsoke, uz nehigijenu i koja he veoma losa?! Drugo, da i cesca kontrola uz prisustvo policije?! I trece treba razmisliti da sr na prednjim vratim postavi validator uz ugradjene kruzne ulaze.?! Tako da putnici nemogu uci dok kartu ne validiraju?! Izlaz na srednja i zadnja vrata takodje kruzna?! Napomena:u svim autobusima, trolama, tramvaji a.. Nalepljene su nalepnice sa tekstom:"ocitajte vasi kartu?! sasvim nepravilno pravopisom?!Ocitava se,, molitva,,...?!
Podelite komentar
vozac
@Toma
Pa gradjani prljaju ta vozila.....sedne gospodin da prvo sediate otvori kesu sa čvarcima i one koji su tvrdi baca na pod.....ljidi svaki dan gledam takve gadosti....!
Podelite komentar
Nbg
@Toma
Dal si ti normalan?? 😁
Podelite komentar
Darko
@Toma
To su antivandal rampe. To postoji.
Podelite komentar
Ja sam psiho 👻
Šverc mi je duševna hrana.😂
Podelite komentar
Šofer
Što ne napišete koliko košta jedan autobus ili guma za taj autobus? Normalno da treba da se plati ko hoće da se vozi. Oćete klimu,grejanje,meka sedista? To košta. Kome se ne svidja drum je džabe. Radi 70.km od kuće i neko treba da ga vozi džabe!Pa ko je taj? Ima bicikla da se kupi za 30eur,pa udri bato po pedalama.
Podelite komentar
Magla
Brate preteraste sa cenom prevoza. Mislite da bi se ljudi brukali i švercovali kada bi imali da plate. Ako je prosečna plata u nemačkoj 2500e, prevoz na dnevnom nivou oko 2 evra. Znači kod nas plata 250e, prevoz na dnevnom nivou oko 0,2evra, bila bi prava cena. Onda se niko ne bi švercovao. Obzirom da oni što sklapaju ugovore imaju povelike apetite, sve manje ljudi će plaćati. Zašto ne uvede te da svaki zaposleni na teritoriji grada izdvaja po 1000dinara, za prevoz, a za sve druge besplatno. Eto manje gužve u saobraćaju, i pristojna zarada za GSB, bez bilo kog posrednika i dodatnih troškova. U pamet se
Podelite komentar
Misa
@Magla
Ko kaze da je prevoz 2 eura na dnevnom nivou?? Prvo se informisi pa komentarisi... Luksuz kosta i placa se, trecina Nemaca bi te sami prijavili kada bi znali da nemas kartu...
Podelite komentar
Ma jel
@Magla
Proslo vreme komunizma...cuj zaposleni da daju da se besposleni voze..e svasta
Podelite komentar
Maka
@Magla
Svaka ti je na mestu!!! Kada bi bila cena 20din ili tipa 1000 din mesecna 95% ljudi bi je kupili...
Podelite komentar
Aga
@Magla
Bar neka uvedu da tih 90 dinara vaze za 90 minuta efektivne voznje. Ovako za 4-5km voznje, na posao i nazad, platis 180 dinara a to je preskupo.
Podelite komentar
Pa ti hajde u Nemacku
@Magla
A porez ces da platis 21% na tih 2500 eura koje primas kao uspesan hirurg naravno.
Podelite komentar
Zoran
Povecati standard, tu je najveci problem. Na posao i sa posla 200 din =pola kile mesa- rucak za porodicu. To je racunica radnika koji radi za minimalac.
Podelite komentar
Goga Babaroga
@Zoran
Tačno.
Podelite komentar
eto..
...potpuna istina u tekstu je izneta. Jedino mogu kao komentar da dodam da je uz rigoroznu kontrolu i uz cenu karte od realnih 30 dinara moguće povećati naplatu i smanjiti švercovanje.
Podelite komentar
Uros
Napravite stanicu i stavite citace karata na samom prilazu, ako neces da se kucas ne mozes ni da prodjes...prosto. Naravno, prvo i osnovno ajde da imamo normalne i ispravne autobuse... Isto tako i cene karata neka budu normalnije... I ne mora stanica da bude na svakih 500 m, idi peske koga briga... Dobra je ideja za zute trake po gradu, znaci korisnicima gsp-a. Gledajte kako cete da smanjite broj vozila u gradu, sto pre.
Podelite komentar
ana
@Uros
Kako zamišljaš da se naprave stanice sa ulazom, to za autobuski gradski prevoz nigde na svetu ne postoji, jedino ima kad je metro u pitanju.
Podelite komentar
AcaFaca
Uvesti besplatan prevoz za sve ili da ode lepo u ruke privatnika. A ne ovako ko moze kraducka, a gradjani ispastaju. Grad Beograd ucestvuje 70% u budzetu GSP-a plus sto kupuje autobuse. Zasto se ne pronadju jos rih 30%. I eto vam ekologije. Manje guzve i cistiji vazduh. A ovako mene isoadne isto da li isao autom ili autobusom na posao. Pre cu autom ici... A da je besplatno nalazili bi ljudi racunicu da ostave auto kod kuce i voze se javnim prevozom.
Podelite komentar
Jan
Po meni resenje je da karta bude jeftinija,mozda je ne bi opet svi placali ali bi procenat sigurno bio puno veci. A to izgovor da je bus los,ne radi klima,prljavo itd.ima samo u Bg. Pa zar vi mislite da su bolji busevi u ostatku Srbije? Samo sto su ljudi u Bg navikli da uvek nesto moze za dz,a u drugim manjim gradovima to malo teze ide.
Podelite komentar
AcaFaca
@Jan
U drugim manjim gradovima uglavnom privatnici prevoze? Jesam li upravu? A u Beogradu od mog poreza uplate 70% GSP budzeta plus opet od moga poreza kupuju autobuse na kredit koji uzima grad Beograd.
Podelite komentar
534
Neka se švercuju još malo. Uskoro neće biti GSP prevoza pa će ići peške.
Podelite komentar
Branka
Rješenje je veoma prosto. Iskopirajte sistem prevoza u Kanadi. Prvo, svi putnici ulaze samo na prednja vrata. Vozaču pokažu koju kartu imaju. Ko nema kartu kod vozača ubaci u kutiju tacan iznos za vožnju. Vozač nema pare za kusur. Ako neko hoće da udje bez karte ili je ne plati kod vozača, vozač pozove policiju koja stigne istog momenta. Sigurno je da treba vremena za ovakvo funkcioniranje. Zaboravih, kazne su enormno velike. I uz novčanu kaznu ide i kriminalni rekord. I niko ne podržava one koji bi da se voze bez karte.
Podelite komentar
Z001
@Branka
Ajde pametnice nasa kazi nam i kolika je plata u toj kanadi kad si tako pametna?
Podelite komentar
Muki
@Branka
E što bi ja vas strance... Kako lepo umete da pametujete ma divota jedna... a) Kolika ti je plata? b) Na koliko minuta ide bus? c) Da li je u autobusu ista gužva kao kod nas?
Podelite komentar
Mikii
@Branka
Bio u Montrealu i pokusao da se svercujem , izbacili me napolje ! Ali tamo retko ko stoji jer autobus do centragrada ide na cetiri minuta! Onda ulaz samo napred izlaz na sredinu ! Naplata sto posto ! U nasem gradu TVRDIM ima Neprijavljenih ljudi nekoliko hiljda koji : niti rade , svercuju ,prose , kradu i ostalo !! BEOGRADJANI ; ljudi sa strane su nas i ponizili ,i prevaspitali , i TAKO NAM TREBa!
Podelite komentar
Tanasije
@Branka
Glupost je ulazak samo na pred ja vrta. To bi bio haos kada bi svi čekali red da uđemo sa o na prednja vraga.
Podelite komentar
Ahaha
A jel moze malo tekst kako se isti ti kontrolori ponasaju,kakave izraze koriste kad dodje do verbalnog omrsaja koji spominjete,cesto znaju i da vuku za ruku ljude,svasta ali svasta sam videla. Jednu devojku jer je pricala na tel kako je usla nije otkucala kartu,izasla na sledecoj ja za njom napala je kontrolorka i jos njih 10,kod starog Merkatora,nisu birali reci koliko su je vredjali...
Podelite komentar
...
@Ahaha
Kontrolori ne samo da vređaju ljude koji nemaju kartu, nego i putnike sa kartom, prete...
Podelite komentar
ime
@Ahaha
Ja uvek imam kartu i prema meni su uvek fini. Nije ni policija fina prema lopovima, to je normalna stvat
Podelite komentar
Roksi
Resenje je sledece. Zaposlenim licima da poslodavci uplacuju bus plus. Ne zaposlenima, mesec a da kosta 600 din, trudnice besplatno. Do 18 godina deca besplatno. Penzioneri 1000 din. Ovi koji idu svojim kolima na posao, doneti racun sa pumpe na proveru,. I eto, svi zadovoljni. E onda da vidimo da autobusi kasne, da prokisnjavaju, da nema grejanja itd.
Podelite komentar
Ines
@Roksi
Hoces i muzicku zelju...
Podelite komentar
AcaFaca
@Roksi
Nikada mi nije bilo jasno zasto penzioneri ne placaju prevoz. Znam njih dosta imaju pezije 40000+, imaju svoje stanove i voze se dzabe. A dvoje mladih koji imaju 40000 platu npr dvoje dece ( za koju isto treba markica) i iznajmljuju stan placaju prvoz.
Podelite komentar
534
@Roksi
Gde to ima? U severnoj Koreji možda.
Podelite komentar
ana
Kada je karta bila 50 dinara, nisam ni razmišljala da je nemam i da se švercam, bukvalno ni na kraj pameti mi nije bilo, međutim, kada su uveli busplus kartu kucam samo kada idem sa kraja na kraj grada, a sva ova kratka rastojanja od 3-5 stanica ne kucam jer mislim da je pljačka. Inače sve ređe i koristim prevoz jer su gužve ogromne, dugo se čeka, a autobusi prljavi.
Podelite komentar
LA
@ana
Tih 3-5 stanica bi mogla peske kad vec neces da platis jer je kratko rastojanje! Sverceri cesto koriste taj izgovor, tesko im da se prosetaju 10-ak minuta jos teze da daju 90. din. a bez trunke srama kritikuju autobuse, vozace, kontrolore, one sto sede i stoje i one sto se svercuju...
Podelite komentar
spartanac80
javno prevoz treba da stane na mesec dana pa da vide svi dali treba da se placa ili ne ? opet drzava treba da koriguje cene skladno primanjima u sustini cirkus ! sta reci
Podelite komentar
Andrej
Iz naslova, sve! E, sad kako ko?
Podelite komentar
Микс
Ја не знам где ви живите зар нам није просечна плата 500€? Каквих 30-40 хиљада, ви лупате глупости...
Podelite komentar
Uros
Osecam se kao budala jer placam kartu.Udje kontrola , provuce samo moju kartu i karte penzionera , ostali se prave blesavi.Verujem da ce mi vecina odgovoriti " i jesi budala" pa vam unapred odgovaram : Hvala
Podelite komentar
Urbani decko sa sela
Svercujem se 20 godina svercovacu se i dalje, jel smo tako u mogućnosti 😂
Podelite komentar
Z001
Jad i beda, sta drugo reci, samo da se obistini ono sto se prica pa da nam nemacka otvori granicu i nece imati ko da se vozi autobusima pa nece biti ni svercera. Karta 100 din al Boze moj pa vazi 2 sata, a sta ja da radim u prevozu 2 sata kad mi treba da se vozim samo 15 min.
Podelite komentar
LA
@Z001
Prosetaj! Korisno za zdravlje i za dzep.
Podelite komentar
Šverc
Sve to
Podelite komentar