Ljudi otkrivaju kako se švercuju i eskiviraju busplus: Inat, siromaštvo, bezobrazluk ili princip?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Tanja
U Istanbulu karta za autobus ( bilo da se vozite jednu stanicu ili više) je 2Tl što je oko 35 dinara, i prevoz ide na oko 4 minuta. Da je to slučaj i u Beogradu, plaćala bih je uvek.
Crna
Kada budu smanjili cenu mesecne karte i kada se na liniji 88 ne budemo vozili kao nagurana stoka, tada cu kupiti kartu. Sramno i ponižavajuće a kao idemo u evropu. Koju evropu? Kako idemo? Kao nagurani prasici pred klanje! Fuj! Da se ne izrazavam dalje kako ne treba...
Jug
Ma važno je da je više onih koji pošteno plate i voze se kao ljudi nego ovih drugih.