Borba Beograda protiv zagađenja: Bez kupovine dizel vozila, u projekte se ulaže 6,5 milijardi evra
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lule
Primetio sam da niko nigde do sada nije spomenuo paljenje djubreta i opasnih materija koje sprovode manjine u Beogradu, a na koje nadležni ćute već decenijama i okreću glavu jer manjine imaju veća prava nego svi ostali u ovom gradu. Konkretno mislim na Tošin Bunar (Laudanov šanac) mada takvih "fabrika" za preradu opasnih materija ima na još najmanje na još 15 lokacija u gradu. Garantujem da te "fabrike" zagadnuju više nego svi euro 3,4,5 motori u Srbiji zajedno, medjutim niko to ne spominje niti nudi rešenje. Mislite o tome.
Гаргамел
Фрушка Гора је искасапљена ( верујем да је тако и у остатку Србије) веома мало је остало шуме све је шикара. Ова галама око загађења за циљ има куповину нових возила то јест лични интерес појединаца. Удисали смо и лошији ваздух кад је у Србији живело много више становника а радила је и индустрија.
Smederevac
Ostali gradovi su manje bitni..