Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bv@
Ovo nije djubretarac !!!
Karaburac
Ljudi ovo nije kamion gradske cistoce
Dragoslav
Poznato je već odavno da su zaposleni u javnim preduzećima ušli u njih putem rodbinskih veza. Mali je broj onih koji su stvarno ODGOVORNI tj. pravi vozači. Vozila (kamioni) sa određenom nadgradnjom koštaju stotine hiljada evra a oni koji ih zadužuju su "nedaj ti Bože". Da se ja pitam dobar deo njih bi trebao da se vrati na selo, na traktore, i doneo bih odredbu da svaki koji hoće da radi u gradskim i džavnim firmama obavezno mora da dokaže da je bar 5 god. posedovao svoj kamion, da zna šta je muka, kako bi znao da poštuje ono što dobije na korišćenje. Ovo bi nadležni u Upravi grada trebali da imaju na umu.