Obnovljena fasada zgrade stare železničke stanice

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Сале
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DD

    26. decembar 2019 | 00:57

    Sve je to lepo. I ta zgrada sada stvarno sija. I to je to. Ona samo sija i nicemu vema vise nikakvu ulogu. Ona ce uvek za ave biti zgrada glavne zeleznicke stanice. Poznajem neke ljude sa zeleznice. Svaki put kad im dodju strani strucnjaci nikako ne mogu da im objasne da smo preselili najstariju zeleznicku stanicu u ovom delu Evrope. Svi postavljaju isto pitanje: “kako mislite preselili?” Jer se nigde u svetu ne ukida stanica stara 135 godina sa zgradom koja je, kako je receno, u to vreme predstavljala ogromno dostignuce arhitekture. I kad kazem ukinuta zaista to mislim. Jer nova zeleznicka stanica stanica u prokopu ne moze da se meri sa onim sto se nekad zvala zeleznicka stanica Beograd. Niti moze da se do nje dodje, zbog jako lose povezanosti sa ostatkom grada, a cak i kad postoji prilika za povezivanjem uz pomoc metroa, taj metro ce ici svugde samo ne tu. Ne znam da li gradske vlasti znaju da je projektom zeleznicke stanice Bgd centar jos iz sedamdesetih godina isplanirano da on metroom bude povezan sa ostatkom grada. Ocigledno da ne znaju. U ovoj drzavi se sve radi da se unisti zeleznicki saobracaj u potpunosti. Dzaba vam najmodernija pruga kad nema voza koji ce njom ici, a ni putnika. Pa i to malo putnika kad dodje u Beograd i kad stigne na nasu novu glavnu stanicu “Beograd centar” i kad izadje iz nje verovatno ce postaviti pitanje: “Pa gde je taj centar?” Tako da ova divna zgrada koja je pod zastitom je sada samo lepa zgrada na Savskom trgu i nista vise. I kad bude postala taj neki muzej ona ce uvek biti zapamcena kao zgrada glavne zeleznicke stanice koji su neki toboz pametni strucnjaci odlucili da uniste prvu put u istoriji sveta zarad Beograda na vodi. Pa zar te zgrade nisu mogle da se izgrade i sa stanicom na tom mestu. Ali eto ona je bar lepa

  • Сале

    26. decembar 2019 | 00:57

    И опет жута боја!? Некад је та зграда имала плаву фасаду а ови се залепили за жуто ко пијан плота.

  • Ćora

    26. decembar 2019 | 00:18

    Ne primećujem razliku,žao mi je,dzabe ste krečili

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA