Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ognjen
SNS je dosao na vlast sa 1. Ukidanjem BUS PLUSA i vracanje naplate GSP-u 2.Kancelarija za brze odgovore 3.Kupovina domacih vozila
Rastko
Nezaposlenosti u Srbiji fakticki vise nema pa sta je onda problem da svi koji rade i koji bi da koriste gradski prevoz plate kartu a nezaposleni neka voze patike i cipele ako imaju a ako nemaju dace im socijalna druzba neke polovne pa i ako budu olovne koga je briga.
Vlada
Generalno, sistem bus plusa je savremen i dobar sistem naplate karata. Grad bi trebalo da napravi tender identičan APEX-u samo da im smanji proviziju, da veći deo prihoda ide u gradsku kasu a ne u privatne džepove. Ali Srbija je zemlja nameštenih tendera, pa će opet doći neko ko će nekoliko godina skidati kajmak a GSP i dalje propadati