Šta još treba da se uradi na Mostu na Adi? Spisak nepredviđenih dodatnih radova na pruzi
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pop
Ove sine su najaljkavije planiran i projektovan projekat. Kaze sta jos treba da se uradi, sem postavljanja pogresnih pragova, losih sina i razvucene struje za tramvaje. Pa uglavnom sve i to ispocetka. Mislim, tramvaji mogu da idu, ali svaki prag mora da ......., svaka bandera........, sina ......, spojnica........hidroizolacija. Pa sta nece majstori dirati na putu i transportnom sretstvu za prevoz, ne suta, vec gradjana . E, cak je novim planom predvidjeno i odvozenje suta! Ljudi, ovo je stvarno neozbiljno, a i kaznjivo ako ste ovakvu trasu pustili u upotrebu.
Jana
Sta ste onda pustali u rad? Kako je proslo tehnicki prijem ako sve ovo treba da se radi? Ispada da ste samo namontirali sine i Voziii Misko?!! O boze sta je sa ovom zemljom