Zašto su gužve u Beogradu? Grad priprema strategiju kako bi javni prevoz funkcionisao bez zastoja
- Ono što mogu da obećam jeste da će građani biti zadovoljni i da više niko neće trpeti teror bahatih vozača koji zauzimaju ulice i trotoare, parkiraju gde i kako ko stigne – poručio je zamenik gradonačelnika Beograda
Ne sviđa mi se taj način razmišljanja naroda, uvek nam nešto novo, drugačije i bolje smeta(npr. Izgradnja grada). Pa sta bi bilo da su u Londonu ili Frankfurtu bojkotovali izgradnju oblakodera i ostalih zgrada, jer narušavaju "šmek i dušu grada" i ostale budalaštine, koje se pričaju po Novom Sadu i Beogradu. Da se razumemo, ja nisam ni za jednu od većih političkih opcija koje su u opticaju, ali je Beograd pre svega najveća metropola u ovom delu Evrope (Da li u Njujorku žive samo Njujorčani?), Tako da je sve to pridodan proces. A činjenica je da je saobraćaj zagušen, jedino nam preostaje da idemo ispod zemlje ili iznad zemlje.
A šta ćemo sa Zemunskim kejom pa do Ušća. Kamioni,kombiji,automobili ujutru dok ljudi šetaju voze ko ludi sa robom za snabdevanje splavova. A milicije nigde.
Odgovor je jasan: Beograd nije projektovan za ovoliki broj automobila i ljudi. Metro kao rešenje svakako ali razočaran sam shvatanjem naših ljudi. Probajte i vi, pitajte poznanike koji imaju kola, koliko njih bi se odreklo auta čak i ako budu imali idealnu alternativu u vidu metro-a. Razočaravajuće.
Ognjeni vuk
Ne sviđa mi se taj način razmišljanja naroda, uvek nam nešto novo, drugačije i bolje smeta(npr. Izgradnja grada). Pa sta bi bilo da su u Londonu ili Frankfurtu bojkotovali izgradnju oblakodera i ostalih zgrada, jer narušavaju "šmek i dušu grada" i ostale budalaštine, koje se pričaju po Novom Sadu i Beogradu. Da se razumemo, ja nisam ni za jednu od većih političkih opcija koje su u opticaju, ali je Beograd pre svega najveća metropola u ovom delu Evrope (Da li u Njujorku žive samo Njujorčani?), Tako da je sve to pridodan proces. A činjenica je da je saobraćaj zagušen, jedino nam preostaje da idemo ispod zemlje ili iznad zemlje.
Podelite komentar
gedza
prosirite Save Maskovica kod trosarine, ima mesta za jos dve trake...dok neko nije digo zgradu....
Podelite komentar
Boža zemunac
A šta ćemo sa Zemunskim kejom pa do Ušća. Kamioni,kombiji,automobili ujutru dok ljudi šetaju voze ko ludi sa robom za snabdevanje splavova. A milicije nigde.
Podelite komentar
Ikac
@Boža zemunac
Do 10h mogu dostavu vrsiti po Keju...Vikendom do 9h
Podelite komentar
Miroslav
Odgovor je jasan: Beograd nije projektovan za ovoliki broj automobila i ljudi. Metro kao rešenje svakako ali razočaran sam shvatanjem naših ljudi. Probajte i vi, pitajte poznanike koji imaju kola, koliko njih bi se odreklo auta čak i ako budu imali idealnu alternativu u vidu metro-a. Razočaravajuće.
Podelite komentar
D:)
Strategija traje već dve godine!!! I kraj se ne nazire!!!
Podelite komentar
Ssss
"GRADIMO METRO"
Podelite komentar