Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Maksa
Za 180.000 eur po autobusu, mogli su i Mercedesove da kupe. Bas me zanima koji motor motor nose ti autobusi kad u Kini ne vaze EURO normativi motora.
Coa
Ikarbus je morao opstati, genijalce koji su ga upropastili u zatvor. Zaista nepotreban toliki broj solo autobusa, pogotovo u nestasici vozaca. Krajnje diletantski postupak nadoeznih. Guzve su nesnosne upravo zbog toga. Znam kako je na liniji 75, zaista ne vidim razlog zamene zglobnih solo autobusima. Od nekada korektne linije su napravlili uzas. Pretpostavljam da je tako i na drugim linijama gde su to uradili. Bravo za nabavku, ali odgovornost za propust mora da se snosi.
AcaBG
Svaka čast na novim autobusima! Samo nije trebalo da nabavljate 244 SOLO autobusa, već 144 ZGLOBNIH i 100 solo. Beograd vapi za zglobnim autobusima. Zglobne linije (27E, 43, 53, 75, 83, 89, 96, 601) su pretvorene u solo linije. Narod ne može ni da priđe autobusima, a ne da uđe u njih. Nikad više solo autobusa po ulicama i nikad manje vozača. Al tako je to kad o nabavkama odlučuju ljudi koji u životu nisu kročili u autobus i pojma nemaju kako da unaprede gradski prevoz.