Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nikola
To je normalno rampe su skupe. Sad treba staviti drugu i na svaki sraf njih 30 se ugradi i omasti kao i u svim javnim-drzavnim firmama
Boža zemunac
A ko je i zašto ukinuo rampu ? Znači čeka se udes.
Boki
To je vrlo opasna situacija, imam već takvo iskustvo. Skinuta rampa, ljudi prolaze bez zaustavljanja i gledanja levo - desno. Navikli su na rampu i ne očekuju da je nema, jednostavno prođu kao da je podignuta. Mislim da bi neki neformalni znak "oprez rampa ne radi" ili "prelaz bez rampe" mnogo više pomogao od andejinog krsta.