Opasne rupe na putu u ulici Savski nasip: Vozači su očajni "Beograd put" prebacuje odgovornost
Postavljanje toplovoda kroz deo Ulice Savski nasip navodno je završeno, a očekuje se da će JKP "Beograd put" do kraja oktobra asfaltirati ulicu. Tako bi mukama sugrađana koji ovom ulicom svakodnevno prolaze na putu do posla konačno došao kraj. Radnika više nema, ali je ostala velika žičana ograda. Kanal u koji su ubačene nove cevi je zatrpan zemljom.
Prethodnih nekoliko nedelja, zbog postavljanja toplovoda, ulica je bila sužena, pa su se "gabaritnija" vozila kretala naizmenično, a pešaci su imali dosta problema između "kratera" i oblaka prašine kako bi se probili do željene lokacije.
Međutim, kako se ranije isticalo, duž Ulice Savski nasip i pristupne saobraćajnice, na delu od Jurija Gagarina do broja 11, radovi na rekonstrukciji i izgradnji toplovodne mreže trajaće do 5. novembra.
- Ekipe JKP Beograd put su uvidom stanja na terenu konstatovale da nisu završeni pripremni radovi od strane firme Konvar na ovoj lokaciji. Potrebno je podlogu za asfaltiranje (kamen) nivelacijski izvesti na potrebnu visinu, zatim rešiti pitanje odvodnjavanja vode sa kolovoza kao i popraviti urušene ivičnjake - rekli su za Telegraf iz JKP "Beograd put".
Po završetku pomenutih radova, ekipe JKP Beograd put će izaći na teren i reagovati iz svoje nadležnosti.
- Firma Konvar doo Beograd izvodi radove na “Rekonstrukciji toplovoda M-6 od izmenjivačke stanice do mosta Gazela sa DN600 na DN800 – I faza” na osnovu sprovedenog otvorenog postupka javne nabavke gde smo se pored ispunjenja svih zahtevanih kriterijuma i uslova javne nabavke obavezali i da ćemo radove izvesti u svemu prema ugovoru i definisanim rokovima. Radovi se izvode prema Rešenju za izgradnju koje izdaje Gradska uprava grada Beograda (Sektor za urbanizam i građevinske poslove), a s obzirom da se isti izvode u kolovoznoj konstrukciji samim tim je izvođenje uslovljeno i saobraćajnim elaboratom koji izrađuje Sekretarijat za saobraćaj i prema kome JP Beograd put postavlja saobraćajnu signalizaciju. Na izrađeni saobraćajni elaborat, koga se u toku izvođenja radova u potpunosti pridržavamo, data je saglasnost i Gradske uprave za javni prevoz čime je izmeštena linija br.60 gradskog saobraćaja i definisan njen privremeni Terminus. Svi dosadašnji radovi teku po planu i predviđenom roku.
Izgradnja toplovodne mreže ovog tipa nije samo polaganje cevi, strogo se pridržavamo propisane tehnologije za montažu i polaganje predizolovanih cevnih sistema. Zaključno sa današnjim danom praktično su završeni svi naši radovi na potezu duž ulice Savski nasip ispred Comtrade-a do odvajanja ispred ul. Jurija Gagarina. Kako se radovi izvode u 26 faza sigurno je bilo faza koje su već mogle biti asfaltirane, jer smo uredno nakon završetka tih faza radova, preko predstavnika Investitora, obavestili nadležnu službu JP Beograd puta koja organizuje asfaltiranje. Zašto asflatiranje još nije započeto nije u našoj nadležnosti da o tome odlučujemo, mi poštujemo naše ugovorne obaveze kao i definisane rokove, s tim da je krajnji rok za završetak svih radova ovog projekta 15.06.2020.godine - rekao je direktor firme Konvar Miloš Petrović za Telegraf.
Ispovesti prolaznika koji su su se susreli sa preprekom na putu
- Svakog dana prolazim ovuda sa svojom bebom, jedva se provučemo preko "kratera". Kolica su mi se par puta zaglavila, čak nam je sada jedan točkić oštećen. Jedino što želim za svoje dete je da može slobodno da izađe napolje, a ne da nas rupe na putu sprečavaju da živimo normalno. Ponekad se iznerviram, a onda vidim da nikog nema i da niko ništa tu ne radi, a danima je isto - rekla je M.N. koja živi u ovom kraju.
Osim za pešake, za vozače je ova deonica postala kritična, i miran kraj se pretvorio u deo grada u kom je, naročito u periodu špica, na snazi velika potencijalna opasnost u saobraćaju od sudara i nesreća.
- Vozim auto ovde svakog dana, radim tu u blizini. Postalo je nepodnošljivo. Auto prolazi kroz teren kao na avaturističkim trkama, a jednom sam umalo imao čeoni sudar. Bukvalno sam reagovao u poslednjem trenutku jer nismo imali prostora da se mimoiđemo od svega i svačega na putu. Mogao je neko da strada - požalio se zabrinuti vozač koji je hteo da ostane anoniman.
Izmene u saobraćaju gradskog prevoza
I jedna linija gradskog prevoza, koja prolazi Savskim nasipom, ima izmenjenu trasu.
Linija 60, u oba smera se kreće ulicama: Omladinskih brigada, Jurija Gagarina i dalje redovnom trasom. Umesto terminusa Toplana, vozila će koristiti terminus Blok 70A, kao početno i završno stajalište. U pitanju je stajalište koje koriste linije 67, 708 i 76.
Video: Buvljačko jezero na Novom Beogradu
Stari problemi u ovoj ulici
Ovo inače nije jedini problem u Ulici savski nasip. Baš u delu u kom su radnici kopali kanal zbog novih cevi, kada padne malo jača kiša, stvara se jezero, gde se voda posle zadržava danima. Ima pažljivih vozača, koji tom barom prođu s nogom na kočnici, a ima i onih koji se, poput male dece, zalete pravo u baruštinu, ne gledajući da li i koga ima oko njih, da li bi možda "okupali" nekog pešaka...
(Telegraf.rs)
Video: Trener Štutgarta o Marakani i Delijama: "Stadion je legendaran, mnogo poštujem Zvezdine navijače"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pravednik
Sve je to po planu, projektu, dozvoli za tamburicu itd... Tako da narode ne kukaj, biće bolje. Samo kada nemam pojma...
Podelite komentar
Losmi
Ne znate vi Beogradjani sta su rupe i krateri,svratite na jug Srbije ili Istok da vidite...metar siroka,40cm duboka(primer od manjih)
Podelite komentar
Crni
Mozda niste zapazili kraj otvorenih ociju po gotovo celom gradu se menjaju cevi, da bi se zamenile mora d ase iskopa postave i zatrpaju a potom asfaltira..... Nije moguce prvo asfaltirati pa menjati cevi. Izgleda da se gospoda ne secaju gde su i kako ranije ziveli pre dolaska u grad.
Podelite komentar