Mastercard donacija za najveću NURDOR kuću u Beogradu
Mastercard i Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR) udružili su se u kampanji „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki Superheroj“ kako bi obezbedili novu i do sada najveća roditeljsku kuću u Beogradu za decu obolelu od raka i njihove roditelje
Nakon šest meseci kampanje, kompanija Mastercard je donirala finansijska sredstva NURDOR-u u iznosu od 250,000 evra, čime je i zvanično obeležen završetak prve faze kampanje. Novčanom donacijom Mastercard je doprineo u realizaciji trajnog rešenja za obezbeđivanje neophodnih kapaciteta za roditeljsku kuću u Beogradu.
- Veoma smo ponosni na to što smo zajedničkim snagama uspeli da probudimo svest u javnosti o potrebama NURDOR-a i damo doprinos jednoj takvoj organizaciji, koja je našem društvu pružila zaista mnogo u svom šesnaestogodišnjem radu pružajući logističku, stacionarnu, psihološku i socijalnu podršku hrabrim superherojima i njihovim roditeljima - izjavila je Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne I Hercegovine u kompaniji Mastercard i dodala:
- Zahvaljujem se svim vlasnicima Mastercard kartica koji su birajući da plaćaju karticama doprineli fondu za NURDOR, kao i našim poslovnim partnerima i kompanijama koje su se priključile kampanji.
Međutim, finansijska donacija nije kraj podrške superherojima. Borba za hrabre mališane i njihove roditelje se i dalje nastavlja u okviru druge faze koja će se ogledati u podršci Mastercard kompanije promociji konstantnih potreba NURDOR-a, kao i u konkretnim aktivnostima koje treba da unaprede organizacione kapacitete Udruženja.
- Ovo je veliki i dugoročan projekat koji treba da obezbedi stabilnost i kontinuiranu podršku svim porodicama kojima je potrebna. Pored finansijske donacije Mastercard će nastaviti da podržava NURDOR u cilju obezbeđenja samostalnijeg i održivijeg modela funkcionisanja i prikupljanja donacija putem novih modela plaćanja - dodala je Jelena.
Roditeljska kuća ima svoje specifičnosti. To je projekat sveobuhvatne brige o porodicama, koji podrazumeva svakodnevni prevoz na terapije i nazad, uvek dostupnu psiho-socijalnu podršku, socijalnih radnika, posete volontera, roditelja koji imaju slično iskustvo i boravak u porodičnoj atmosferi u kojoj roditelji zajedno pružaju jedni drugima oslonac i podršku.
- Zajedno sa kompanijom Mastercard delimo posvećenost tome da lokalna zajednica može biti bolja i ova kampanja je upravo dokaz kako je tehnologija postala deo svakog segmenta naših života i kako može doprineti pozitivnim promenama u društvu. Izuzetno smo ponosni na partnerstvo sa Mastercard-om i podršku koju nam je pružio i radujemo se daljoj zajedničkoj saradnji u borbi protiv raka - izjavila je Joland Korora, predsednica NURDOR-a.
Trenutno, u NURDOR roditeljskim kućama obezbeđen je smeštaj za 13 porodica, ali dve od ukupno tri kuće su samo privremena rešenja. Upravo iz tog razloga, nova roditeljska kuća u Beogradu je najznačajniji projekat koji NURDOR sprovodi i ona treba da ispuni kriterijume za proširenje kapaciteta za smeštaj većeg broja porodica nego što je to do sada bilo moguće.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Adam: Za 20 godina spasilačkog rada, nisam doživeo ovakvu intervenciju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.