≫
Plaćamo 210 dinara kartu do Batajnice, ali kondukter mora da nas ugura: Bus 706N pretesan za putnike
≫
Linija 706N je, kažu u "Arivi Litas" nerentabilna
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Luijevac
Noćas kada su sva vozila bila krcata, isti taj 706N u 1:15 nije imao više od 30 ljudi i svega par vozača. Uskoro će na liniji raditi CarGo sa novom škodom. :)
Vozi misko
Koristim cesto nocni prevoz. Ta linija 706n bar je pouzdana, sigurno dolazi svaki polazak. Na nekim drugim linijama, sanse su 50-50%
vlada
isto je i u 56 gde su ukinuta dva polaska, pa petkom i subotom stojimo jedni drugima na glavama, dok autobusi za novi beograd koji staju na istom mestu na trgu idu prazni na pola sata