Da bi se dobila taxi dozvola u Beogradu potrebno je:
Najmanje C kategorija
Položen državni ispit za kv vozača, polaganje ispita u saobraćajnoj školi.
Položen test poznavanje grada.
Potvrda da ste 5 god. radili kao vozač. Dokazuje se potvrdom poslodavca kod kog ste radili i potvrdom iz Nemanjine da ste to vreme bili prijavljeni kao vozač.
Da imate vozilo na svoje ime koje ispunjava propisane norme evro standarda, da je isto prošlo estetski pregled...taksimetar, pp aparat, osiguranje putnika itd, itd.
Potvrdu da niste osuđivani i da se ne vodi kriv. postupak.
Lekarsko uverenje da ste srosobni za obavljanje poslova vozača.
Kada sve to pribavite i priložite Gradskom Sekretarijatu za Saobraćaj Beograd, tek tada stičete uslov da Vas stave na listu čekanja i čekate slobodno mesto. Moj sin je na listi čekanja proveo više od 10 DESET GODINA da bi dobio taxi dozvolu, i logično da je protiv svih koji tu procederu zaobilaze nekim aplikacijama.
Za neupućene, svi radio centri koriste aplikacije, radio vezu i službeni br. tel. svakog vozača, tako da CarGo nije izmislio toplu vodu. U 50% vozila moguće je plaćanje karticom i 100 % vaučerom.
Kašnjenje na dato vreme se sankcioniše isključenjem na par sati, dok prijava krađe zauvek iz taxi udruženja.
Toliko o pravilima koje većina ne spominje a koja se lako provere.
Gotovo je sa klasicnim taxijima, evo na primer u Beču, svi živi se voze preko aplikacija, što pre shvate pre će krenuti napred, taxisti, ionako derete kožu ljudima za vožnju, ako nećes aplikaciju idi traži drugu šljaku a ne da drndate ceo grad
Evo, na primer u Beogradu, taksisti rade preko aplikacija. Zašto reagujete a niste obavešteni? Grad je blokiran mesecima, ne danima. Protest traje dva, da ponovim dva sata. Jesu li taksisti krivi za kolapse ujutru, podne, popodne, vikendom? Gradska vlast ćuti i ne reaguje. A oni su poslodavci taksistima. Oni su propisali cenu, pravila, uslove. Mi samo tražimo da se poštuje zakon, kakav god da je. Kada bi bilo tako, lopov taksista, pišeš prijavu, saobraćajnih inspektor radi svoj posao i policija naravno. Jer ko je smeo da baždaren taksimetar namesti da više kuca (elementi krivične prijave). Običan taksista mora sveta da poseduje. Lekarsko uverenje, overen pp Aparat, rešenja o obavljanju taksi delatnosti (i ako ima taksi dozvolu kao identifikacionu karticu), urađen estetski pregled vozila, itd.. Nisu svi taksisti lopovi i divljaci. To je manjina. A Car go je inovativna tehnologija za brzo pranje para i bogaćenje onih koji su ga pokrenuli i koji ignorišu zakone, koje su dužni da primenjuju jer smo im dali legitimitet na izborima (ja ne ali pričam u globalu). E zato mi protestujemo. Hoćemo uređenu državu i sistem. Ne samo za taksiste, za sve.
Vidim ja šta žulja taksiste ali mi nije jasno zašto njima grad određuje minimalnu cenu. Ispada da je za skup prevoz kriv grad a ne taksisti. Na stranu to što pored legalnih taksista ima mnogo 'divljaka'. Zašto se taksisti ne obračunaju sa njima nego im smeta CarGo?
Taksisti su jedni nevaspitani i nekulturni ljudi,bedni lopovi koji kradu po 100,200 dinara...Cast izuzecima kojih ima mozda 10 posto...Smeta im Car Go jer su normalni ljudi,bolja vozila,jeftiniji mnogo...Ja bih ih pustio svaki dan da se voze kroz BG...dosadice im...
Taksi stanica Deligradska do Marijane Gregoran 890 dinara ,inace ta voznja je izmedju 460 i 520 dinara zavisi od guzve .Crni golf plava tabla beogradski taksi vozac Nikola . Eto zato se ljudi voze cargoom .
I u tome i jeste problem sto se ni u tim slucajevima nesprovodi zakon svi znaju da su bele i plave table lopovi a oni rade tako. Licno nisam protiv aplikacija ali mora da radi u skladu sa zakonom mora da se odredi broj koliko mogu da imaju licencu, pa zamisli da ima 20k sto taxi sto aplikacije pa kolaps bi bio svaki dan ceo dan.
Upućen
Da bi se dobila taxi dozvola u Beogradu potrebno je: Najmanje C kategorija Položen državni ispit za kv vozača, polaganje ispita u saobraćajnoj školi. Položen test poznavanje grada. Potvrda da ste 5 god. radili kao vozač. Dokazuje se potvrdom poslodavca kod kog ste radili i potvrdom iz Nemanjine da ste to vreme bili prijavljeni kao vozač. Da imate vozilo na svoje ime koje ispunjava propisane norme evro standarda, da je isto prošlo estetski pregled...taksimetar, pp aparat, osiguranje putnika itd, itd. Potvrdu da niste osuđivani i da se ne vodi kriv. postupak. Lekarsko uverenje da ste srosobni za obavljanje poslova vozača. Kada sve to pribavite i priložite Gradskom Sekretarijatu za Saobraćaj Beograd, tek tada stičete uslov da Vas stave na listu čekanja i čekate slobodno mesto. Moj sin je na listi čekanja proveo više od 10 DESET GODINA da bi dobio taxi dozvolu, i logično da je protiv svih koji tu procederu zaobilaze nekim aplikacijama. Za neupućene, svi radio centri koriste aplikacije, radio vezu i službeni br. tel. svakog vozača, tako da CarGo nije izmislio toplu vodu. U 50% vozila moguće je plaćanje karticom i 100 % vaučerom. Kašnjenje na dato vreme se sankcioniše isključenjem na par sati, dok prijava krađe zauvek iz taxi udruženja. Toliko o pravilima koje većina ne spominje a koja se lako provere.
Podelite komentar
Novadoba
Gotovo je sa klasicnim taxijima, evo na primer u Beču, svi živi se voze preko aplikacija, što pre shvate pre će krenuti napred, taxisti, ionako derete kožu ljudima za vožnju, ako nećes aplikaciju idi traži drugu šljaku a ne da drndate ceo grad
Podelite komentar
Običan taksista
@Novadoba
Evo, na primer u Beogradu, taksisti rade preko aplikacija. Zašto reagujete a niste obavešteni? Grad je blokiran mesecima, ne danima. Protest traje dva, da ponovim dva sata. Jesu li taksisti krivi za kolapse ujutru, podne, popodne, vikendom? Gradska vlast ćuti i ne reaguje. A oni su poslodavci taksistima. Oni su propisali cenu, pravila, uslove. Mi samo tražimo da se poštuje zakon, kakav god da je. Kada bi bilo tako, lopov taksista, pišeš prijavu, saobraćajnih inspektor radi svoj posao i policija naravno. Jer ko je smeo da baždaren taksimetar namesti da više kuca (elementi krivične prijave). Običan taksista mora sveta da poseduje. Lekarsko uverenje, overen pp Aparat, rešenja o obavljanju taksi delatnosti (i ako ima taksi dozvolu kao identifikacionu karticu), urađen estetski pregled vozila, itd.. Nisu svi taksisti lopovi i divljaci. To je manjina. A Car go je inovativna tehnologija za brzo pranje para i bogaćenje onih koji su ga pokrenuli i koji ignorišu zakone, koje su dužni da primenjuju jer smo im dali legitimitet na izborima (ja ne ali pričam u globalu). E zato mi protestujemo. Hoćemo uređenu državu i sistem. Ne samo za taksiste, za sve.
Podelite komentar
Luda kuća
Vidim ja šta žulja taksiste ali mi nije jasno zašto njima grad određuje minimalnu cenu. Ispada da je za skup prevoz kriv grad a ne taksisti. Na stranu to što pored legalnih taksista ima mnogo 'divljaka'. Zašto se taksisti ne obračunaju sa njima nego im smeta CarGo?
Podelite komentar
Hd
Kako kad bi neko koru hleba mazo odozgo ili odozdo. 😂😂
Podelite komentar
Dusan
Taksisti su jedni nevaspitani i nekulturni ljudi,bedni lopovi koji kradu po 100,200 dinara...Cast izuzecima kojih ima mozda 10 posto...Smeta im Car Go jer su normalni ljudi,bolja vozila,jeftiniji mnogo...Ja bih ih pustio svaki dan da se voze kroz BG...dosadice im...
Podelite komentar
Micko
Kazen preniske cene a cargo ima puno posla. Taxi nabudzili cene,imaju posla ,a nemaju zaradu. Pa kako CarGo ima zaradu. Dosta vise sa pljackanjem
Podelite komentar
...
Pa naravno da cu da se vozim jeftinije,u taxi nisam seo godinu dana zato sto su preskupi.
Podelite komentar
Dragan
Kao kada bi poštari štrajkovali zato što šaljemo e-mailove
Podelite komentar
Ivan
@Dragan
:-)
Podelite komentar
Avram
Taksi stanica Deligradska do Marijane Gregoran 890 dinara ,inace ta voznja je izmedju 460 i 520 dinara zavisi od guzve .Crni golf plava tabla beogradski taksi vozac Nikola . Eto zato se ljudi voze cargoom .
Podelite komentar
miki
@Avram
I u tome i jeste problem sto se ni u tim slucajevima nesprovodi zakon svi znaju da su bele i plave table lopovi a oni rade tako. Licno nisam protiv aplikacija ali mora da radi u skladu sa zakonom mora da se odredi broj koliko mogu da imaju licencu, pa zamisli da ima 20k sto taxi sto aplikacije pa kolaps bi bio svaki dan ceo dan.
Podelite komentar