"Tri sata mi treba da zakažem skener jer bolujem od raka": Beograđani besni zbog taksi-blokade grada

Pogledajte kako taksisti utiču na život ljudi u Beogradu i onih koji dolaze u Beograd - u našoj anketi sa gradskih ulica

Komentari

  • rabadzija

    12. oktobar 2019 | 07:28

    a ja treba da se VOZIM TAKSIJEM KAD DODJEM U BEOGRAD...VAKO pustin volove ...i sami dodju kuci

  • Dzonii

    3. oktobar 2019 | 14:38

    Ma oterace neko CarGo, al kad vam dodje Uber prijatelju, poljuljace vam se te masne Taxi Fotelje, pa cete te vase izmanipulisane taxi dozvole da okacite na klin, lopovi jedni beskrupolozni.

  • Naivan

    3. oktobar 2019 | 11:15

    Uskoro otvaram benz. pumpu u svom podrumu, istu registrujem u APR -u kao udruženje taxista i samo vozilima sa tx tablicama prodajem naftu. Nabavim po 80 centi po litru u Golupcu, zaobiđem državne akcize i prodam po 1 e u Bgd. Za godinu sa multimilioner, jači od CarGo. Zakon je jednak za sve, tako stoji u Ustavu...na šta će se ubuduće mnogi opozivati.

  • NeUpućen

    3. oktobar 2019 | 10:51

    Mene zanima samo jedna činjenica, ko je stvarni vlasnik kapitala fantom firme CarGo? Pitam se, ko je toliko moćan da bude iznad svih Zakona gde su Institucije nemoćne da kažu, prekini sa radom dok poslovanje ne usaglasiš sa važećim propisima iz oblasti koju obavljaš? Ko je taj neko iz senke, zbog čije samovolje 6000 taksista blokira život milion ljudi a Vlada i ne pokušava da reši problem? Zašto uopšte postoje Institucije ako ne reaguju na povrede Zakona sa ma čije strane?

  • KOKOS

    3. oktobar 2019 | 09:19

    Koliko su taxisti u pravo lako se može videti i ovde po komentarima koje pišu vozači iz Car Goa predstavljajući se lažno kao obični gradjani a najčešće kao žene. Pljuvanjem po protestu taxista žele da privuku javnost na svoju stranu a znaju da će na kraju pobediti zakon koji oni tako uporno izbegavaju i sad je panika. Neće moći više da radom na crno nikome uzimaju od usta. Kraj, Konec, Fine, The End, Ende.... Taxisti pokazuju ostalim preduzetnicima iz raznih branši kako treba da podignu svoj glas u borbi protiv svoje nelegalne konkurencije. Frizeri, Manikiri, Pedikiri, Krojači, Mehaničari itd svi kojima neko uzima hleb radom na crno sledite primer taxista. Da sutra svima bude bolje.

  • Mery.Loo

    3. oktobar 2019 | 07:36

    CarGo ima svojih pogodnosti , plus sami vozači su jako ljubazni. Ja gledam to kao običan gradjanin..... cena je niža, usluga odlična... ostalo me ne interesuje.Pre nedelju dana sam na aerodromu naručila običan taxi i platila 2.500,00 RSD; a za isti put ka aerodromu CarGo 1.500,00 RSD.

    • 3. oktobar 2019 | 09:24

      534

      @Mery.Loo

      Taxi od aerodroma do centra grada košta 1400 din. Do blokova na NBGD 800 dinara, do Mirjeva 1700 tako da kad se već lažno predstavljaš bar napiši istinu. One koji se ne voze ni samnom ni sa tobom ne zanimaju cene a oni koji se voze znaju koliko si gluposti ovde napisao. Nećeš još dugo voziti tog puntića u Car Go.

    • 3. oktobar 2019 | 09:24

      AnanaS

      @Mery.Loo

      A što se svi vi iz Car Goa predstavljate ovde kao žene?

    • 3. oktobar 2019 | 09:27

      JO

      @Mery.Loo

      Naručuju se pesme u kafani a ne taxi. Kao drugo cena voznje od aerodroma do Ritopeka i jeste 2500 dinara. Da živiš u Beogradu platio bi 1000-1400

  • Beograd

    3. oktobar 2019 | 07:18

    Beogradjani da odu i pitaju zašto mesecima ne mogu da idu trgom Republike, 27 marta, Dzordza Vašingtona, Karaburmom itd a ne zašto je blokirana 2 sata u radno vreme jedna raskrsnica. Da odu i pitaju zašto je svake subote zatvoren centar grada i da odu i pitaju zašto država ne sankcioniše sve one koji radom na crno izbegavaju plaćanje poreza iz koga se dele plate, penzije, bolovanja, subvencionišu vrtići, kupuju lekovi, plaćaju operacije, zidaju škole i domovi zdravlja. To treba da ih žulja a ne taksisti koji su jedini digli glas protiv rada na crno. Gde je država da kazni one koji po stanovima neprijavljeni rade razne delatnosti, one koji izdaju stan na dan i koji ni dinara ne plaćaju nikome ništa? Da oporezuje sve folkere koji tone para zaradjuju bez ijednog dinara poreza. Ima rada na crno koliko hoćete, samo se okrenite oko sebe i svaki taj uzima vaš novac. Nekada direktno a nekada indirektno. STOP radu na crno. Državo, sprovedi svoje zakone.

  • teta

    3. oktobar 2019 | 05:53

    Sada mi, gradjani, treba njima da udarimo kontru, da nikada vise ne udjemo u taksi, vec svi da koristimo Car Go!!

    • 3. oktobar 2019 | 08:51

      534

      @teta

      Smešan si i providan. Vozi svog Puntića u Car Gou još par dana jer više to nećeš moći.

  • Bgd

    3. oktobar 2019 | 05:51

    Od danas i potpuno prelazim na car go!!!! Bukvalno nikada vise necu uci u taksi, makar peske isla!!!!

  • pa sad

    3. oktobar 2019 | 04:43

    Paralisite sve! Aerodrom, Siv, mostove, auto puteve. Svaki dan, ne samo vi vec svi koje niko ne slusa. Oni treba da rade na sebi i za sta su izabrani a to je da se brinu o narodu i deci, da povecavaju natalitet, da narod vise trosi i da bide srecniji!!

  • Neša

    3. oktobar 2019 | 04:19

    Mi taksisti bi veći efekat postigli kada ne bi uopšte izlazili na ulice, tj. kada ne bi ni radili, nego ovom blokadom. Šta bi onda beogradjani i kako kada bi im preostao samo taj kvazi taxi car-go?

    • 3. oktobar 2019 | 09:58

      branko

      @Neša

      slazem se, da uopste ne izlazite na ulice, realno ste najbahatiji vozaci, opusteno se nabada kocnica gde god stignete, najbahatija moguca zaustavljanja na sred trake.... u pravu si, ne treba da izlazite na ulice uopste

  • Iv

    3. oktobar 2019 | 02:01

    Taksisti, prvo operite automobile, prestanite da pusite u istim! Skoro svaki drugi je prljav, smrdi, uzas... Car go, gospoda, kosuljice, sve mirise, plus imaju sedista za decu.

  • Idemo dalje

    3. oktobar 2019 | 00:43

    Sto sad policija ne sklanja sa ulice i slika tablice i preti sa kaznama kao kad su blokirali zbog goriva? Treba da rade i taxi i car go ima posla za sve

    • 3. oktobar 2019 | 09:40

      534

      @Idemo dalje

      Zato što nijedan zakon nismo prekršili i zato što punimo budžet Srbije iz koga Policija prima plate. Ali ne sekiraj se, uskoro će pleniti automobile svakom Car Go vozaču pa bi ti bolje bilo da prestaneš da radiš na crno.

  • BG

    3. oktobar 2019 | 00:36

    Nisu gužve zbog taxista nego što se svaka džudža dovukla u Beograd pa po ceo dan premešta dupe iz jednog tržnog centra u drugi i iz jednog kafića u drugi. Da su na poslu u 13h nigde gužve ne bi ni bilo. Zašto su gužve i kad nema protesta? Ja sam prošla kolima bez problema do Kliničkog centra jer su taxisti ostavili prolaze i nikakav mi problem nisu pravili a onda sam zakucala sat vremena u kliničkom jer pola onih džudža vozi po istom u kontra smeru. To znak videlo nije niti zna šta neki znak predstavlja. Isto je i u saobraćaju.

  • Jedan iz Bgda

    3. oktobar 2019 | 00:30

    Poslovno, imam niz kontakata sa raznim profediama i profilima ljudi izmedju ostalom i sa taxtima. I sta da vam napisem, kakva su to iskustva.. Strasno i naporno, dovoljno sam vam napisao..!

  • Jug

    3. oktobar 2019 | 00:28

    Taksisti..bežite na vreme..nema ovde radosti !

  • Max

    3. oktobar 2019 | 00:19

    Malopre napadnut taksista koji je stajao na tx stanici 45 blok od strane mladica iz car goa...Epilog olupan auto taksisti, mladic pobegao policija stigla...Ja izneverovao...

  • Ezra

    3. oktobar 2019 | 00:04

    Sad taxisti krivi,imaju dozvolu vlasti da rade sta hoce

    • 3. oktobar 2019 | 09:43

      534

      @Ezra

      Ne šta hoće nego da regularno rade i pune budžet Srbije. Car Go vozači nemaju tu dozvolu niti bilo šta Srbiji plaćaju. Al odzvonilo je i njima.

  • Taxista 534

    3. oktobar 2019 | 00:02

    Sedim večeras na nekom dečijem rodjendanu. Prisutni: matičarka iz opštine, jedan sudija iz prekršajnog suda, službenica u MUP-u i medicinska sestra. Svi pljuju po protestu taxista nemajući pojma čime se bavim. Postavim im pitanje: da li znaju odakle dobijaju plate? Svi znaju da je iz budžeta republike. Pitam ih : jel budžet pune oni koji rade legalno ili oni koji rade na crno? Tajac. Stigao sam kući. Oni još ćute. Laku noć svima koji znaju odgovor.

  • Darko

    2. oktobar 2019 | 23:57

    @Joja... e to je pravi izraz: alavci jer taksisti savim fino žive u odnosu na prosečan standard u Srbiji. Znam provereno da se ni minisitri ne bi postideli zarada koliko taksisti zgrnu u Beogradu.

  • RAD na CRNO

    2. oktobar 2019 | 23:56

    Držim frizerski salon u stanu na trećem spratu zgrade i to radim na crno, neprijavljeno. Držim Butik na oetom spratu zgrade i to radim na crno, neprijavljeno. Držim stomatološku ordinaciju u zajedničkim prostorijama zgrade u kojoj živim i to radim na crno, neprijavljeno. Imam kiosk i imam 3 radnika na crno, neprijavljeno, Vozim u Car Go na crno, neprijavljeno itd itd. Jel hoćete da svi radimo na crno, neprijavljeno ili hoćete da primate plate, penzije, dečije dodatke, bolovanja, da se lečite, da se vozite GSP. Ako hoćete onda STOP radu na crno. Rad na crno ne puni budžet.

  • Sebicni

    2. oktobar 2019 | 23:55

    Ljudi malo se informisete, grad je propiso cenu taksi usluga, grad je poposo uslove koje morate da ispunite da bi mogli da budete taksi vozilo, taksi je javni gradski prevoz, ako oni moraju da ispunjavaju te uslove onda mora i car - go moraju da imaju vozace sa 5 godina iskustva, da li se bilo ko pita kad sedne u car - go automobil cija je to firma za one koji ne znaju jedan od saradnika je Hrvatska firma, da li tako kratko pamtimo, ne treba da budemo zlopmtila ali dajte da ne budemo budale

  • 534

    2. oktobar 2019 | 23:50

    Opcija 2 je da svi preduzetnici pogase svoje firme i da svi radimo na crno a onda da svi vi koji radite u državnim firmama ili primate penzije, dečije dodatke, bolovanja, socijalnu pomoć, dobijate lekove i idete na operacije više to ne možete da dobijate jer će državna kasa biti prazna a onda se obratite Car Gou neka vas on hrani, oblači i leči.

  • hhhhh

    2. oktobar 2019 | 23:23

    Taksisti žele da drže monopol i da diktiraju cenu,a čim su dobili konkurenciju koja je jeftinija oni protestuju,to je poenta cele priče!

    • 2. oktobar 2019 | 23:47

      534

      @hhhhh

      Tebi botu je jasno da taxisti ne odredjuju cenu svoje usluge nego to radi grad Beograd. 7 ipo godina cena taxija nije promenjena i neće ni biti jer bi vi iz Car Goa to voleli kako bi vi podigli malo cenu. Mi cemo voziti i dalje po ovim cenama pa makar doživotno ali vam necemo dati prostora da poskupljujete a da jao opet budete jeftiniji od taxija.

    • 2. oktobar 2019 | 23:57

      534

      @hhhhh

      Pa svesni su da im je odzvonilo i sad se koprcaju još ovo malo koliko im je preostalo

  • Lana

    2. oktobar 2019 | 23:05

    Au ala ovi iz kar goa pisu li pisu poruke predstavljajuci se kao obicni gradjani.

    • 2. oktobar 2019 | 23:14

      Crni

      @Lana

      Lano, ne mora neko biti iz cargoa da bi izrekao svoje misljenje ako ga ima, Principijelno ko tebi ili bilo kome drugom pravo daje pravo da mene ili bilo koga drugog sprecava da ide gde zeli? Sutra da majke sa decom ili djaci ili bilo ko uradi isto moj stav i komentari i sve sta sam napisao danas bice isti i za sto godina, mozda cu imati malo vise razumevanja jer im je mozda prvi put i sl. Ako Ti mene blokiras hocu i Ja po istom pravu da te blokiram da zbog mene npr izgubis tri cetiri sata onda ces verovatno drugacije pricati iliti bolje reci kukati.

    • 3. oktobar 2019 | 00:16

      Joki

      @Lana

      Provaljeni su, mogu samo da pisu.

  • Realna

    2. oktobar 2019 | 22:59

    Vise nikad se necu voziti taksijem. Od mene nece dobiti ni dinara, te nek se i dalje bahate i onako su na losem glasu.

    • 2. oktobar 2019 | 23:08

      Pink Taxi

      @Realna

      Mnogo ces nas razocarati u gradu od 2,5 mil stanovnika sto se ti neces voziti taksijem, necu ni ja placati porez vec cu raditi na crno pa da vidim ko ce tebi obezbediti licni dohodak ili penziju. Ajde na spavanje moras u 7 na posao.

    • 2. oktobar 2019 | 23:20

      534

      @Realna

      Tebi koji voziš u Car Go bi bilo.bolje kad već to voliš da registruješ firmu, plaćaš poreze i radiš na miru nego što moraš da se kriješ iza lažnog imena.

    • 3. oktobar 2019 | 00:04

      534

      @Realna

      Nećeš ni manje. Ionako ti taxi ne treba jer imaš svog Puntića i voziš u Car Go.

    • 3. oktobar 2019 | 04:30

      pa sad

      @Realna

      Pa nemoj

  • GRUNF

    2. oktobar 2019 | 22:58

    Bolje je voziti se taxijem nego ići peške

  • Danka Bgd

    2. oktobar 2019 | 22:56

    Parada srama , sta kazete za to ? Sta da se neko u ulicama kuda setaju razboli, kuda bi doslo vozilo hitne pomoci , ajde da vas cujem komentatori ?

    • 2. oktobar 2019 | 23:18

      Daca

      @Danka Bgd

      Pre nego pravis neadekvatna poredjenja uporedi koliko je trajala ta parada a koliko teroristicka blokada ovih besramnih taksista. Prva se meri satima a druga danima, a kako su krenuli i sedmicama.

    • 2. oktobar 2019 | 23:22

      534

      @Danka Bgd

      Dodji sutra na protest pa ćeš videti da su svi prolazi do bolnica prohodni. Lupetaš gluposti jer pametno ionako nemaš šta da kažeš.

  • Crni

    2. oktobar 2019 | 22:53

    Kada bi mogli da se sazalimo na taksiste i da se solidarisemo da niko ne udje u taksi npr bar onoliko koliko strajkuju ali bolje bar duplo vise vremena ali ne manje od dve nedlelje da se kladimo da bi se medjusobno poubijali (figurativno receno) i nikada vise nebi strajkovali kada bi znali da ce biti bojkotovani i da ce im se vratiti kao bumerang.

  • Zorica

    2. oktobar 2019 | 22:51

    Kolko smo realni govore i nasi komentari gde neko strajkuje boreci se za svoja prava gde navodno blokira ulice a ne smeta nam to kad pripadnici gej populacije setaju i kad su ulice zatvorene zbog tog cirkusa i kuda onda idu vozila hitne ako nekom u toj ulici zatreba pomoc ? Ne kazem da su taksisti u pravu ali takodje ni ovi drugi nisu u pravu a to niko ne pominje.

    • 2. oktobar 2019 | 23:08

      Joja

      @Zorica

      LGBT su blokirali ulice tek par sati i to u neradni dan nedelju.A ovi alavci danima nas sve maltretiraju.

    • 2. oktobar 2019 | 23:19

      Vlajko

      @Zorica

      Koja prava ,rodjace?

  • Netaksi

    2. oktobar 2019 | 22:45

    Ovo ponašanje taksista je haotično a još imaju i dozvolu za to .Nikada nisam imala poverenje u taksiste.Bahato ponašanje u saobraćaju,cene, nikada se nezna kolika ce da košta itd....I sada im smeta cargo koji je profi ,sve transparentno ,vozači ljubazni ...i ... to se ne svidja baticama taksistim .Rade maksimalno po 3 sata .a hoće da zarade kao da rade 24 sata.

    • 2. oktobar 2019 | 23:24

      534

      @Netaksi

      Lupetaš. Ko još radi 3 sata? Pola sata odradim i idem kući ali ne svojoj. Idem tvojoj dok si ti na poslu.

  • Milan

    2. oktobar 2019 | 22:33

    Ljudi duzni oko 7-8 miliona € za porez...i jos se bahate

    • 2. oktobar 2019 | 22:37

      534

      @Milan

      Lupetaš gluposti. Koliko para za porez duguju vozači Car Goa i divlji taxisti koji ni ne plaćaju porez?

    • 2. oktobar 2019 | 22:45

      JO

      @Milan

      Car Go ima 4250 vozača. Divljih taksista ima oko 1000. Ukupno više od 5000 njih državi ne plaća ni dinar poreza. Šta ćemo sa tim?

    • 2. oktobar 2019 | 22:56

      Crni

      @Milan

      534 rade preko racuna nije za porediti, ima traga kod Vas nema. Zna li se koja suma je u pitanju kod cargo a koja kod da kazemo legalnih taksista? Malo sam neinformisan kao i ostali bilo bi lepo da saznamo to i koje zakone krse kada tvrdite da nelegalno rade?

    • 2. oktobar 2019 | 23:04

      Crni

      @Milan

      Jo kako onda dodjose tablice za taksiste do 15000? Ako cargo ima 4500, divljaka ustvari to su kolege bivsi taksisti koji imaju tx tablice 1000 a Vas kazete legalnih bar 10000 i oni Vam predstavljaju pretnju? Sramotno, bolje se zapitajte zasto se musterije radije opredeljuju za cargo no za taxi. To je glavno pitanje ostalo je sporedno i krajnje beznacajno ako resite prvi problem u sta sumnjam

  • Dp

    2. oktobar 2019 | 22:07

    DOBILI sve moguće dozvole da remete ljude u životu. Neko juri po decu, na terapiju,u školu,na posao. Ovo je zemlja gde se ceo dan radi,juri,vraća kući,ide u među smenu,dvokratno vreme, rad na terenu SRAM VAS BILO ŠTETOČINE

    • 2. oktobar 2019 | 23:22

      нс

      @Dp

      Имате ли багере у БГ,руши и правите пролаз за народ.Зашто полиција не пише казне?

  • pitam se

    2. oktobar 2019 | 22:01

    što su taksisti povlaštenija kategorija od drugih građana pa im se toleriše bukvalno i faktički terorizam?

  • XYXY

    2. oktobar 2019 | 21:59

    Nije im ćaća ostavio grad u nasledstvo kao privatu prićiju Ulice nisu privatna imovina ni privatna livada pojedinaca ili grupe pojedinaca. Ako se ovo dozvolilo taksistima koji sasvim solidno žive onda blokade grada treba dozvoliti svim nezadovoljnicima.

    • 2. oktobar 2019 | 22:19

      534

      @XYXY

      Blago tvojoj učiteljici.

    • 2. oktobar 2019 | 22:23

      JO

      @XYXY

      Grupa pojedinaca? Kako je tebi dobro.

    • 2. oktobar 2019 | 23:06

      XYXY

      @XYXY

      Vas dvojica taksista imate li neke argumente ili trućate da vam nekako prođe vreme dok blokirate drugima normalan život i rad?

    • 2. oktobar 2019 | 23:49

      zoran bgd

      @XYXY

      Caca

  • KOKOS

    2. oktobar 2019 | 21:49

    8 meseci nam je blokiran trg Republike, potez od Vuka do Bajlonija, Karadjordjeva ulica, Obilićev venac, pola Karaburme. Svake subote je na sve to zatvoren centar grada zbog pešačkih subota, parada Ponosa, maratona, biciklijada, rolerijada... i to vam ne smeta a smeta vam 2 sata što je blokirana 1 raskrsnica u gradu i to u vreme kad bi trebalo da ste na poslu. Pri svemu tome oni traže da država poštuje svoje zakone i ne vrte pedale i ne vrckaju dupetom. Stidite se svi koji lupetate gluposti o nečemu o čemu pojma nemate. STOP radu na crno.

  • Kaja

    2. oktobar 2019 | 21:43

    Evo ovako.. Taksisti najbahatije osobe koje o sebi misle da su sami Bogovi. Stane na sred puta pa upali 4 zmigavca da izadje putnik, jer mu se moze. Stane na pesacki i izbaci 4 zmigavca, jer mu se moze. Okrece polukruzno gde ne sme, jer mu se moze. Izlece ti iako je na sporednom putu jer mu se moze, ali tebe da pusti nema sanse.. Svira ti od nazad jer si stao pesaka da propustis jer on zuri, jer mu se moze... ali da traze svoja prava e to znaju... e pa pustajte ih samo da rade sta im se hoce... a mi cemo da napravimo sindikat za zastitu od njihove bahatosti.

    • 2. oktobar 2019 | 21:52

      miki

      @Kaja

      Slazem sve sa tobom ako nisi bot mislis li da ovi sto voze pre aplikacije ne rade to isto pa rade pogeldaj koliko su im kola izlupana. Uzmi jedan dan vozi za tu kompaniju pa ces isto to da radis.

    • 2. oktobar 2019 | 21:53

      JO

      @Kaja

      Ti ne kažeš komšijama Dobar dan a hoćeš nekome da držiš predavanje. Javi mi kad osnuješ taj sindikat.

    • 2. oktobar 2019 | 22:13

      Sturm

      @Kaja

      To bahaćenje im je ostalo iz vremena dok su bili policijski doušnici.

    • 3. oktobar 2019 | 04:35

      pa sad

      @Kaja

      Za to je kriva policija sto je mrzi da pise kazne

  • Johny

    2. oktobar 2019 | 21:21

    A ocemo li mi kad vidimo taksistu da stanemo ispred njega i blokiramo ga.

    • 2. oktobar 2019 | 21:23

      JO

      @Johny

      Bolje bi ti bilo da staneš u osnovnu školu. Nešto si tamo preskočio.

  • Kiza

    2. oktobar 2019 | 21:07

    Sramota. Svako ima pravo na protest ali da nekome zabrani kretanje zato sto je nezadovoljan drzavom?! To je van pameti,sta ako je nekome zivot ugrozen i svaki min u hitnoj je vazan i hitna ne moze da prodje ne zbog taxista nego kolone koju ce oni napraviti.

  • Taksista ex

    2. oktobar 2019 | 21:03

    Kradu nego sta.

  • Bojan SD

    2. oktobar 2019 | 21:01

    Ja ih podrzavam jer treba da strajkuju svi kojima neko oduzima svoja prava i njihov zivot dovodi na ivicu egzistencije. Svako treba da strajkuje ko je u pravu.

    • 2. oktobar 2019 | 21:08

      Mile

      @Bojan SD

      Slazem se ali nemaju pravo da zaustave ceo grad,nemaju pravo da oduzmu neciji zivot mozda u kolima hitne pomoci

    • 2. oktobar 2019 | 21:16

      Toni

      @Bojan SD

      Dao sam ti minus zato sto nista o zakonima neznas.

    • 2. oktobar 2019 | 21:55

      Vlajko

      @Bojan SD

      A koja su im to tacno prava ugrozena? Konkurencija?

    • 2. oktobar 2019 | 22:05

      Ej

      @Bojan SD

      Taksisto

  • Dragan

    2. oktobar 2019 | 20:58

    Treba ih sve pohapsiti

    • 2. oktobar 2019 | 23:25

      SU

      @Dragan

      U aps svi!Sto ne dignete zandarme da malo vezbaju!

  • D

    2. oktobar 2019 | 20:55

    E sada ih treba bojkotovati. Pa neka opet protestuju.

    • 2. oktobar 2019 | 21:03

      Snezana

      @D

      Pa ti i tebi slicni ste ih uvek i bojkotovali posto u taksi nikad niste ni seli vec cekate putujuce cirkuse

    • 2. oktobar 2019 | 21:36

      Crni

      @D

      Snezana ne nego imam svoja kola i zelim da negde stignem, bas mene i vecinu ostalih gradjana briga sto strajkuju jer moje pravo na slobodu kretanja ugrozavaju. Uostalom od strajka niko vajde nije video sem drzavnih firmi a oni nisu vlasni da me sprecavaju da radim bilo sta a ni da tumace zakone i mogli nekada da plate porez na vreme ili da uopste plate. Izvinjavam se taksistima koji ne sadaju u ove grupe za koje verujem da su u manjini ali vrlo glasni i bezobrazni da se lepo izrazim

    • 2. oktobar 2019 | 21:43

      534

      @D

      Ti si vidi se redovna mušterija pa sad u inat nećeš više da se voziš taxijem. Molim te nemoj da se voziš pa čak i taj jedan put u tri godine.

    • 2. oktobar 2019 | 22:55

      534

      @D

      Evo ti na primer pošto se do sada nisi vozio taxijem možeš da prestaneš da se voziš. Nama ćeš mnogo nedostajati.

  • Mea

    2. oktobar 2019 | 20:54

    Ajde oni što hoće da blokiraju mostove jer sa koeficijentom ingeligencije koji imaju i ne mogu da smisle neko drugo rešenje, ali kolika li je tek inteligencija koja im je dala dozvolu za takve proteste?

    • 2. oktobar 2019 | 21:36

      Crni

      @Mea

      Smem da se kladim d anemaju dozvolu jer nio normaln tako nesto nebi dozvolio

  • Vosa

    2. oktobar 2019 | 20:52

    Voze uglavnom krntije ako udjes u neki bolji auto 2013 onda te lupaju po usima kad sednes uzme ti 180din plus tesko da kazu i dobar dan, kako znam cargo placa porez

    • 2. oktobar 2019 | 20:56

      Nole

      @Vosa

      Kakav si ti saban, Radnici sami sebi placaju doprinos, daju 30 posto provizije i na to ne placa ni pdv niti porez na to, vec plate 20 hiljada kao neko udruzenje, velika mafija a vi ih samo podrzavajte

  • Vlada

    2. oktobar 2019 | 20:49

    Blokirajte taxi stanice

  • Bg

    2. oktobar 2019 | 20:48

    A kad nije guzva u bg

  • samo iskeno

    2. oktobar 2019 | 20:48

    Zašto ne možemo da imamo Uber i Lyft? Zato sto je to jedna državna propaganda ! Svuda u normalnim gradovima sirom sveta ljudi imaju priliku da uzmu taxi ili uber ali kod nas ne može jer preko Ubera ne može da se krade!

  • Odin

    2. oktobar 2019 | 20:47

    Ovo je isključivo politički instruisan protest! Šteta je što niko u Evropi ne traži vozače taksija, da se rešimo ove bede od ljudi.

  • Ja bre

    2. oktobar 2019 | 20:37

    Dabogda vam uveli fiskalne kase

    • 2. oktobar 2019 | 21:04

      Rale

      @Ja bre

      Pa vi se nevozite taksijem pa neznate da imaju i kase čitače platnih kartica.

    • 2. oktobar 2019 | 21:30

      JO

      @Ja bre

      Ti i sada možeš dobiti fiskalni račun u taxiju i za razliku od svih ostalih mogu ti ga poslati i na e-mail

    • 2. oktobar 2019 | 21:39

      Crni

      @Ja bre

      Rale gde u crtanom filmu? Ja nevideh ni kod jednog terminal za kartice a ni fiskalnu kasu sto je malo teze sa postojecim propisima te stoga ne lupaj.

  • M

    2. oktobar 2019 | 20:35

    Svaki treci stranac koji dodje u Srbiju bude opljačkan od strane taksista na aerodromu.Desilo mi se na Terazijama da sam usla u taksi, i da me izbacio jer mu nije odgovaralo da me vozi na kratku relaciju. To niko ne pominje. Bagra koja teroriše narod. Ne razume žašto oni ne bi imali konkrenciju? Koja takodje plaća porez?

    • 2. oktobar 2019 | 20:39

      majalena

      @M

      Bravo!

    • 2. oktobar 2019 | 20:56

      Rale

      @M

      Ovce su za šišanje,bez uvrede sami ste krivi gledajte u koji taxi sedate da li je divlji ili legalni.

    • 2. oktobar 2019 | 21:40

      Crni

      @M

      Rale ti si oli taksista ili imas staklenu kuglu izvini moja je pokvarena kao i kod vecine.

    • 3. oktobar 2019 | 01:43

      534

      @M

      Kome plaća porez i koji poziv na broj napišu na uplatnici?

  • coda

    2. oktobar 2019 | 20:35

    Sramota. Kao i svaki lopov u lopovskoj drzavi se bori za neka prava, jer ne daj Boze da malo porade na svojoj usluzi pa konkurencija im ne bi tako tesko pala. Sta da treba hitna pomoc da prodje a ne moze od njih, o tome ne razmisljaju. Necu udjem u taxi vise nikad!

  • Laki

    2. oktobar 2019 | 20:35

    Ljudi čitam ove komentare što pišete i pljujete ljude koji se bore za svoju egzistenciju da bi izdržavali svoje porodice.A što se Cargoa niti je brži niti jeftiniji vozite se pa će te videti ali i treba znati kakve se sve radnje kriju iza imena Cargo bolje to istražujte.Pritom Cameo i Cargo su poreklom iz Hrvatske. Pa treba da se vozimo sa njima zato što smo ludi da li bi se Hrvati vozili sa nekom Srpskom firmom.

    • 2. oktobar 2019 | 20:40

      Srbin

      @Laki

      Ne strajkuju oni zbog Car-goa nego hoce da im se opet oproste poreze koje duguju.

    • 2. oktobar 2019 | 21:12

      Lika

      @Laki

      Maaa nije sporno da strajkuju i treba da strajkuju,ali da blokiras grad zato sto si nezadovoljan....to je uzas. Pa sta ako nekome pozli kako hitna da dodje?!

    • 2. oktobar 2019 | 21:59

      Vlajko

      @Laki

      Lupas kao otvoreni prozor. Konkurencija je potrebna,jer ovi deru kozu sa ledja.

  • MILAN

    2. oktobar 2019 | 20:26

    Polupismena banda teroriše ceo grad?Gde je sad policija da hapsi?

    • 2. oktobar 2019 | 20:36

      Cigani ludaci

      @MILAN

      Alooo mozda je Vama lepo al nije svima, kada bi ovako svi zasli a ne cutimo.... Robovi smio postali, samo dosljacima je lepo jer je ovo premija za njih!!!!

  • Neko...

    2. oktobar 2019 | 20:26

    Treba za blokiraju ceo grad,svaki dan posto u ovoj banana drzavi jedino na ovaj nacin moze se doci do pravde... Neka se svako stavi u polozaj tih ljudi i neka krene od sebe...da li bi bilo ko cutao da je njemu ucinjena nepravda. Zasto bi neko cutao da ga brat od PREMIJERKE pravi budalom samo zato sto su oni vlast... Taksista mora da placa porez ovoj drzavi,mora da zavrsi skole plus jos gomilu nameta i onda dodje neki "pametnjakovic" koji ne mora nista da placa i pritom da zaradjuje isto kao legalni taksista. Pa ne moze tako

    • 2. oktobar 2019 | 21:14

      Mika

      @Neko...

      Slazem se za proteste ali blokada grada i zabranu prolaza drugima je uzas

    • 2. oktobar 2019 | 21:42

      Crni

      @Neko...

      Mogu na uscu da protestuju ili Surcinu na livadi ispred vlade dodju peske a ne da blokiraju ceo grad.

  • Pdjoni

    2. oktobar 2019 | 20:25

    Komsija otvorio pekaru hoce da prodaje hleb jeftinije nego ja ...sutra blokiram raskrsnicu ...

    • 2. oktobar 2019 | 20:37

      Cigani ludaci

      @Pdjoni

      Jel znas ti pametni kako funkcionise taj car go a kako taksi.... Prvo se raspitaj procitaj pa komentari si!!!!

  • Ssss

    2. oktobar 2019 | 20:14

    Verovatno su taxisti krivi sto se i za magnetnu ceka godinu dana

    • 2. oktobar 2019 | 20:42

      Srba

      @Ssss

      A sta neko vozi majku,oca,dedu... kod lekara hitno, i ne moze da prodje i nedaj boze premine osoba zbog vas.Sta da vam uradi taj covek?

  • Genij

    2. oktobar 2019 | 20:14

    Izvinjenje svim našim sugrađanima

  • Jelena

    2. oktobar 2019 | 20:13

    I mi bi da strajkujemo nezadovoljni smo svim i svacim al nas 8 u firmi ima....

    • 2. oktobar 2019 | 20:15

      Maca

      @Jelena

      Jbg.sta da ti kazem ko ti kriv

    • 2. oktobar 2019 | 20:25

      Logika

      @Jelena

      Upravu ste, i ja bi da štrajkujem što sve sama po kući i dvorištu i nikakva plata i penzija osim muževljevih 15 hiljada, joj ljudi pa oni nas deru. Tri puta više uzmu od autobuske karte. Za 2 km.

    • 2. oktobar 2019 | 22:48

      Ja

      @Jelena

      Draga moja gospođo grad je popisao cenu a ne oni malo se informisite

  • A!

    2. oktobar 2019 | 20:08

    Nemoj da kreces u 12 da zakazujes skener nego ranije ujutru, sve je javno da je strajk od 12 do 15h

    • 2. oktobar 2019 | 20:14

      diz

      @A!

      Krenućemo I mi da blokiramo taksiste.

    • 2. oktobar 2019 | 20:21

      Pacino

      @A!

      Kako vas nije sramota to da napisete bolesnom coveku. Verovatno ste taksista, e pa zbog takvih i ne treba da vam se ispuni ni jedan zahtev!!!! Prihvatite konkurenciju i radite posteno!

    • 2. oktobar 2019 | 20:25

      majalena

      @A!

      A ti mislis da ljudi sjede besposleni i nemaju nikakvih drugih obaveza,pa jedno 8 sati trebaju krenuti prije?! Mora da si taksista.U pravu je bio jedan gospodin koji ih je nazvao olosima.

    • 2. oktobar 2019 | 20:37

      Persa

      @A!

      Ma sta mi rece !

    • 2. oktobar 2019 | 20:51

      Beli

      @A!

      To ti tako uradi ako ti bude trebalo, sramoto ljudska.

  • Ceca

    2. oktobar 2019 | 19:58

    Žalosno je što ljudi u našoj državi ne mogu doći do rešenja normalnim putem jer da mogu ne bi rešenje tražili na ulici. Svesni su i gradjani i taksisti da je blokada puteva veoma loš čin, ali ako ne može drugačije a očito ne može šta da se radi. Iskreno se nadam da će se brzo rešiti problem.

    • 2. oktobar 2019 | 20:15

      PS

      @Ceca

      Ma koji oni imaju problem realno??? Ima ih previse, ne rade posteno, uglavnom nisu ljubazni, nevaspitani su.... pa ni lekari nisu zadovoljni, prosvetni radnici, niko!

  • Va

    2. oktobar 2019 | 19:57

    Brezobrazluk Taksisti..

  • Gox

    2. oktobar 2019 | 19:55

    Ovo je izivljavanje,drzavo reaguj brzo i bez kompromisa.Nek blokiraju svoju mamu i tatu!

  • Djole

    2. oktobar 2019 | 19:43

    Alo bre na šta to liči blokirati ceo grad jer neko nije zadovoljan? Ko je njima izdao te dozvole za proteste?

    • 2. oktobar 2019 | 19:48

      Mrmot

      @Djole

      To se i ja pitam. Dobili dozvolu da blokiraju grad cele nedelje!!!!!! Nadam se da posle ovoga niko vise nikada nece sesti u taxi

    • 2. oktobar 2019 | 19:49

      miki

      @Djole

      Policija odobrava proteset u rutu kuda moze da se ide...

    • 2. oktobar 2019 | 20:07

      Markedani

      @Djole

      Objavite kako izgleda dozvola za masovno blokiranje grada

  • Pera kojot super genije

    2. oktobar 2019 | 19:42

    Danas svaka budala može da blokira grad. Oni mentoli subotom ovi radnim danima, šta mi obični građani da radimo? Mrš na neku livadu pa tamo negodujte, a nas pustite normalno da živimo i radimo. Čuj taksisti se bune, pa imate cene ko da u Londonu vozite. U svim gradovima u unutrašnjosti cene duplo manje i taksisti rade. A vi bi kožu s ledja drali da možete.

    • 2. oktobar 2019 | 19:50

      L

      @Pera kojot super genije

      Pa ti idi u selo iz kog si dosao pa tamo zivi,ovo je prestonica i normalno da je i naj skuplja u svemu pa tako i taksi,Beograd je skup za zivot i nije za svakoga.

    • 2. oktobar 2019 | 21:13

      Za ovoga L

      @Pera kojot super genije

      L-u,ma nemoj.Pa sta bi onda bilo po Parizu,Njujorku itd.?Koje cene bi tamo bile.Jeftiniji taksi u Bazelu nego u Beogradu.I kad sednes ne plasis se ni mucki,ni prevare.Samo kod nas kruze preko 4 ulice,a mogu kroz 2 stici,da bi voznja bila duza.Sramota.Najpre postenje,ljubaznost i dobra usluga a onda cene neka dizu.Kod nas sve obratno.

  • Bojan

    2. oktobar 2019 | 19:39

    Neka drzava ugasi taksi udruzeenja i resen problem.

  • Rale

    2. oktobar 2019 | 19:39

    U svim bransama postoji konkurencija i u tomee netreba traziti problem vec treba raditi na sebi kako bi prevazisao konkurenciju

    • 2. oktobar 2019 | 20:11

      Olivera

      @Rale

      Konkurencija ne radi u skladu sa zakonom. Zakon kakav god da je, mora da se postuje. Bolje podrzite ove ljude jer se bore protiv nezakonitog poslovanja. Nisu oni protiv CarGoa nego zele da se zaustave divlji taksisti i da se postuje zakon ove zemlje. Valjda svaki normalan covek to zeli, uredjenu drzavu ciji se zakoni postuju. Problem je sto niko ne zeli da resava probleme. Juce je na telwviziji gostovao covek iz ministrasta saobracaja cija je prva recenica bila CarGo posluje mimo zakona!

    • 2. oktobar 2019 | 22:05

      Crni

      @Rale

      Olivera po kom Zakonu? moze li iko da navede sta cargo ili bilo ko drugi ne radi ili taksisti po zakonu? I kako glasi ili zakon pa da procitamo jer evidentno da ga niko nije procitao pa ni Ja jer mi nije tebalo a voleo bih da svima zapusim usta i sve koji blokiraju grad da prijavljujem redom. Kada ste tako revnosni po kom zakonu smete da idete zutom trakom? Zobs taksi ne poznaje a gradskom uredbom se ne menja republicki zakon

  • Bole

    2. oktobar 2019 | 19:34

    Neka drzava ugasi aplikacijiu i resen problem za minut.

    • 2. oktobar 2019 | 19:48

      Trange-frange

      @Bole

      Da bi ti i tebi slicni mogli da zaradite 50e za 4 sata rada! Mozda drzava bolje vas da iskljuci!?

    • 2. oktobar 2019 | 19:49

      Voja

      @Bole

      Nek ugasi bolje lopove taksiste sa aerodroma, prljave krseve od automobila, kes placanje i sl

    • 2. oktobar 2019 | 19:53

      Genij

      @Bole

      Iz tvojih usta u Božije uši

    • 2. oktobar 2019 | 20:00

      Kica

      @Bole

      A što ne bi taksisti recimo prvo platili porez, pa onda malo promenili svoj seljački i prostački pristup pa onda došli da traže svoja prava, uostalom šta oni traže da budu bez konkurencije pa da mogu svakih mesec dana da se iživljavaju ovako

    • 2. oktobar 2019 | 20:05

      Dejan

      @Bole

      A da taksisti plate porez, imaju novije i ciste automobile, budu kulturni i snize cene.... Sta kazes na to?

  • Aca No1

    2. oktobar 2019 | 19:34

    Od sad, lepo, svi koji koriste taksi treba da se prešaltaju na CarGo, em su uslužniji, em brži, em jeftiniji. Imaju i bolja vozila. A ove taksiste što hoće da ostanemo u dvadesetom veku poslati na kopanje krompira, da stvarno zarade svoj 'lebac.

  • PetarBG

    2. oktobar 2019 | 19:32

    Pa juce sva ministarstva kazu kako CarGo radi mimo svih zakonskih okvira i umesto da potencirate to pitanje i istrazujete u tom pravcu,vi spinujete i manipulisete sa ljudima i obmanjujete javnost.

    • 2. oktobar 2019 | 22:46

      Crni

      @PetarBG

      Kako mislis bilo kome ko ima preduzece za prevoz ljudi robe i usluga da zabranis da se bavi npr prevozom ljudi? A da isto me urados lasti, arivi i ostalima po istom osnovu? Niko jos ne navede zakon koji cargo krsi a ima i dosta istih koji krse i taksisti ne misleci na zobs ovog puta. Da pocnemo od osiguranja, estetskog, tehnickog, vecina imaju radnke gde nicim ne odgovaraju ili su iznajmljeni vozaci i vozila za nekog sto dodje skoro isto kao i cargo pa se pitam u cemu je razlika u nazivu? Ili nema kesa dovoljno?

  • Taxi - pesak

    2. oktobar 2019 | 19:24

    Zdrava konkurencija poboljsava posao. Taxisti bi hteli da budu zasticeni kao severni jelen. Pa nek konkurisu sa nizim cenama pa da vidimo onda. Ovo je ne dopustivo da blokiraju slobodno kretanje gradjana. Nista na ovaj nacin nece ostvariti, samo jos veci inat gradjana koji ih nece ni u buduce uzimati.

  • Deki

    2. oktobar 2019 | 19:22

    Buldozer i rascititi ...

    • 2. oktobar 2019 | 19:50

      Mrmot

      @Deki

      Konacno neko da kaze pravu stvar!

    • 2. oktobar 2019 | 22:46

      Crni

      @Deki

      Tenak bokje resenja i majmum da sedne u tenak kako kazu u filmu

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA