Do 2021. godine automatsko softversko upravljanje na 322 raskrsnice u Beogradu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Do tada
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boban

    27. septembar 2019 | 04:51

    Ja mislim da ipak ima na mestima gde je veci prioritet uloziti taj novac, a sa druge strane mogu se malo saobracajci angazovati u regulaciji saobracaja.

  • Marija P.

    26. septembar 2019 | 20:02

    Uradite nam ulicu Kraljice Marije, vratili ste nas u 18-ti vek, to je futurizam o čemu maštate. Ne znate da rešite rekonstrukciju i završite 500 m ulice. Sramno mučenje stanara ulice, građana.

  • Do tada

    26. septembar 2019 | 12:25

    Će pola Srbije da ode iz zemlje, gužve sigurno više neće biti...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA