Do 2021. godine automatsko softversko upravljanje na 322 raskrsnice u Beogradu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boban
Ja mislim da ipak ima na mestima gde je veci prioritet uloziti taj novac, a sa druge strane mogu se malo saobracajci angazovati u regulaciji saobracaja.
Marija P.
Uradite nam ulicu Kraljice Marije, vratili ste nas u 18-ti vek, to je futurizam o čemu maštate. Ne znate da rešite rekonstrukciju i završite 500 m ulice. Sramno mučenje stanara ulice, građana.
Do tada
Će pola Srbije da ode iz zemlje, gužve sigurno više neće biti...