Vozači GSP-a naučiće da voze sa stilom: Na jednoj liniji svi će na isti način kočiti i ubrzavati

 ≫ 

Komentari

  • Paja

    12. septembar 2019 | 22:09

    Kako da ne koce naglo kada svi zivi secete autobuse izlecete ispred autobusa,ne koce vozaci autobusa naglo zato sto lose voze nego zato sto vi ili velika vecina vas ne zna da vozi.

  • Realan

    12. septembar 2019 | 21:56

    Videcemo od 1 januara 2020 ko ce uopšte ostati da vozi autobuse,Verovatno samo penzioneri koji imaju preko 60 godina,Pre neki dan vozim se u 59 vozač deda sigurno 70 godina otvara i zatvara vrata kao da gleda da sto vise putnika preklješti strasno tako će da se vozi dok neko ne nastrada ne daj boze...

  • mihailovic

    12. septembar 2019 | 09:53

    Dajte vozacima autobuse sa klima uredjajima a ne da voze po ceo dan po 35+ vrucini za volanom. Djte vozacima autobusa beneficirani radni staz 1 mesec rada + 1 mesec beneficiranog staza + platu od minimum 1000 € . U realnom saobracaju nema se za STIL VOZNJE jer realnost na terenu je potpuno drugacija nego ovi sto planiraju iz kancelarijske fotelje sa klima urerdjajima i kaficama .

  • Pravda

    12. septembar 2019 | 09:19

    Opet tender,pa se uzmu pare,pa opet tender za sertifikat za ekolosku voznju,opet uzmu pare,pa opet ko stampa sertifikate tender opet uzmu pare ,a posto u teoriji oni znaju kako se vizi treba im dati ekoloski bez tendera

  • kulov

    12. septembar 2019 | 08:23

    Dao bih “stručnjacima” da voze samo jedan radni dan, ne mora više, i da vidim dal će da voze ekološki. Kod mene u firmi postoji slična glupost, dobijali smajlije na kraju mesca, tužne ili srećne zavisno od stila vožnje, naravno niko nije mogao da ispuni očekivanja, jer u saobraćaju pogotovu gradskom moraš mnogo puta da kočis naglo, da ubrzavas kad kreces sa stanice da te ne pokupi kamikaza koja ne zna da autobus ima prednost kad izlazi sa stanice, itd.. Na kraju smo ih tužili zbog povrede privatnosti, jer smo uvek morali da se registrujemo kad sednemo za volan tako da znaju uvek ko je vozio. Uvek smo vozili pod stresom, dešavali su se i udesi jer su pojedini pokušavali sto manje da koče itd...Ovo je priča iz Skandinavije. Gde su stara dobra vremena, ovaj danasnji svet mi se uopšte ne svidja..

  • Ivica

    12. septembar 2019 | 08:14

    Vecina vozaca gradskog prevoza vozi grubo,tesko ,koce naglo ,sve ja razumem vec imam osecaj da nemaju dovoljno prakse 1980g stari vozaci gsp idem 16 ka Karaburmi ,ne osetis voznju kada ides milina jedna.Doduse i sada ima vozaca i to mladih koji lepo voze.Ovo je dobra edukacija.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA