Vozači GSP-a naučiće da voze sa stilom: Na jednoj liniji svi će na isti način kočiti i ubrzavati
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Paja
Kako da ne koce naglo kada svi zivi secete autobuse izlecete ispred autobusa,ne koce vozaci autobusa naglo zato sto lose voze nego zato sto vi ili velika vecina vas ne zna da vozi.
Realan
Videcemo od 1 januara 2020 ko ce uopšte ostati da vozi autobuse,Verovatno samo penzioneri koji imaju preko 60 godina,Pre neki dan vozim se u 59 vozač deda sigurno 70 godina otvara i zatvara vrata kao da gleda da sto vise putnika preklješti strasno tako će da se vozi dok neko ne nastrada ne daj boze...
mihailovic
Dajte vozacima autobuse sa klima uredjajima a ne da voze po ceo dan po 35+ vrucini za volanom. Djte vozacima autobusa beneficirani radni staz 1 mesec rada + 1 mesec beneficiranog staza + platu od minimum 1000 € . U realnom saobracaju nema se za STIL VOZNJE jer realnost na terenu je potpuno drugacija nego ovi sto planiraju iz kancelarijske fotelje sa klima urerdjajima i kaficama .