Lidl osveženje - vodena ljuljaška na Adi
Bezbroj je načina da se ovog leta rashladite u Beogradu, a mi ipak glasamo za one besplatne, ali koji garantuju nezaboravnu zabavu. Ako ne verujete nama, pitajte prolaznike na Adi, kažu da tamo ima nešto što nema ni Njujork.
Postoji i način da uživate na plaži, da se osvežite i pri tom ne ulazite u vodu. Upravo zato su bili nepregledni redovi na Adi Ciganliji prethodnih nedelja jer su se mahom svi sjatili da probaju ljuljašku s vodopadom.
Mnogima je upravo ona postala omiljena atrakcija koja ih iznova vraća na beogradsko more.
- Često dolazim na Adu i stvarno nije bilo ovako nekog zabavnog sadržaja. Svakom bih preporučila da isproba - prepričava nam jedna devojka koja, kako kaže, obožava ovu ljuljašku.
- Iznenadila sam se kada sam videla ovu ljuljašku na Adi zato što može svako da dođe da se rashladi, a ne mora ni da ulazi u vodu. Pri tom, ljuljaška uopšte ne prska - kaže druga devojka.
- Dopada mi se, posebno jer sam nedavno bila u Njujorku i videla nešto slično, ali ovde je mnogo bolje - kaže treća naša sagovornica.
Ispostavilo se da je "krivac“ ovu neobičnu ljuljašku, ali i redove na Adi, kompanija Lidl. Samo što za razliku od ranije, kada su ljudi na Adi čekali u redovima da se otvore vrata kako bi pohrlili u Lidl prodavnice, sada žele da se zabave na posebnoj ljuljašci.
Reč je o ljuljašci koja sa svakim zaletom prolazi kroz pravi vodeni zid, ali na kojoj voda nikada ne dotakne one koji se ljuljaju.
Lidl je omogućio dobru zabavu i to neograničeno. Pri tom, vodena ljuljaška je postavljena u pravo vreme za savršeno letnje osveženje i idealan način za rashlađenje, a na mestu na kojem ljudi već masovno dolaze upravo u tom cilju. Time se garantuje vidljivost koji je i kompanija dobila, i pokazuje kako pravovremena aktivnost i lokacija nekada mogu da odnesu prevagu nad uskim targetiranjem ciljne grupe.
S druge strane, razmišljanje van okvira standardnih marketinških aktivnosti, koje se već očekuju od kompanije koja radi u određenoj industriji, ključno je za uspeh i stvaranje inovacija.
Zona komfora nije dozvoljena u kompetitivnoj industriji, a ako vam za to treba dokaz, pitajte predstavnike Lidla jer, ako smo do sada nešto zaključili, to je da stvarno znaju kako da stvore gužvu i privuku pažnju.
A mi odosmo na još jedan krug ljuljanja. Ne zaboravite da dešavanja sa Lidl ljuljaške možete da pratite pod heštegom #lidlljuljaska.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Joshua
Al je rasna!
Podelite komentar
Miroslav
auu kakva cura !!!
Podelite komentar
Lex
Došao sam samo zbog slike
Podelite komentar