Lidl osveženje - vodena ljuljaška na Adi

 ≫ 
  • 6

Bezbroj je načina da se ovog leta rashladite u Beogradu, a mi ipak glasamo za one besplatne, ali koji garantuju nezaboravnu zabavu. Ako ne verujete nama, pitajte prolaznike na Adi, kažu da tamo ima nešto što nema ni Njujork.

Postoji i način da uživate na plaži, da se osvežite i pri tom ne ulazite u vodu. Upravo zato su bili nepregledni redovi na Adi Ciganliji prethodnih nedelja jer su se mahom svi sjatili da probaju ljuljašku s vodopadom.

Mnogima je upravo ona postala omiljena atrakcija koja ih iznova vraća na beogradsko more.

- Često dolazim na Adu i stvarno nije bilo ovako nekog zabavnog sadržaja. Svakom bih preporučila da isproba - prepričava nam jedna devojka koja, kako kaže, obožava ovu ljuljašku.

- Iznenadila sam se kada sam videla ovu ljuljašku na Adi zato što može svako da dođe da se rashladi, a ne mora ni da ulazi u vodu. Pri tom, ljuljaška uopšte ne prska - kaže druga devojka.

- Dopada mi se, posebno jer sam nedavno bila u Njujorku i videla nešto slično, ali ovde je mnogo bolje - kaže treća naša sagovornica.

Ispostavilo se da je "krivac“ ovu neobičnu ljuljašku, ali i redove na Adi, kompanija Lidl. Samo što za razliku od ranije, kada su ljudi na Adi čekali u redovima da se otvore vrata kako bi pohrlili u Lidl prodavnice, sada žele da se zabave na posebnoj ljuljašci.

Reč je o ljuljašci koja sa svakim zaletom prolazi kroz pravi vodeni zid, ali na kojoj voda nikada ne dotakne one koji se ljuljaju.

Lidl je omogućio dobru zabavu i to neograničeno. Pri tom, vodena ljuljaška je postavljena u pravo vreme za savršeno letnje osveženje i idealan način za rashlađenje, a na mestu na kojem ljudi već masovno dolaze upravo u tom cilju. Time se garantuje vidljivost koji je i kompanija dobila, i pokazuje kako pravovremena aktivnost i lokacija nekada mogu da odnesu prevagu nad uskim targetiranjem ciljne grupe.

S druge strane, razmišljanje van okvira standardnih marketinških aktivnosti, koje se već očekuju od kompanije koja radi u određenoj industriji, ključno je za uspeh i stvaranje inovacija.

Zona komfora nije dozvoljena u kompetitivnoj industriji, a ako vam za to treba dokaz, pitajte predstavnike Lidla jer, ako smo do sada nešto zaključili, to je da stvarno znaju kako da stvore gužvu i privuku pažnju.

A mi odosmo na još jedan krug ljuljanja. Ne zaboravite da dešavanja sa Lidl ljuljaške možete da pratite pod heštegom #lidlljuljaska.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA