Električni prevoz u centru Beograda: "Vrabac servis" startuje 31. avgusta i biće besplatan
Linija u dužini od 2,5 kilometara imaće osam stajališnih mesta, a interval između vozila će biti deset minuta
Električni prevoz u centru Beograda "Vrabac servis" počeće sa radom 31. avgusta i biće besplatan, najavio je danas zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
Linija u dužini od 2,5 kilometara imaće osam stajališnih mesta, a interval između vozila će biti deset minuta.
Vesić objašnjava da će električna vozila polaziti od Ruskog cara, duž pešačke zone, pored Tanjuga, Kosančićevg venca i nazad do garaže na Obilićevom vencu gde će se vozila puniti.
- To pokazuje našu odgovornost prema zaštiti životne sredine i smisao izgradnje pešačke zone - rekao je Vesić u Skupštini grada gde je prisustvovao potpisivanju ugovora o donaciji četiri takva vozila.
Nabavka vozila je rezultat zajedničkog projekta Udruženja "Moja Srbija, moj izbor" i kompanije NIS.
Vesić je NIS-u i udruženju zahvalio na donaciji, navodeći da grad ima izuzetnu saradnju sa tom kompanijom koja svake godine pomaže različite projekte u Beogradu.
- Oni su primer kako je jedna kompanija ima osećaj za lokalnu samoupravu i društvenu zajednicu - rekao je Vesić.
Zamenik generalnog direktora NIS-a Vadim Smirnov kaže da je NIS kao društveno odgovorna kompanija odavno prepoznala da njen razvoj nije moguć bez razvoja zajednice i grada u kojem posluje.
- Radujemo se kad vidimo promene koje se očigledno dešavaju u ovom gradu. Mogu da kažem da je grad dobar primer u kom pravcu treba ići kada je reč o poboljšanju života - rekao je on.
Podsetio je da u Beogradu u NIS-u radi 2.000 radnika u više od 40 objekata.
- Planiramo budžet za sledeću godinu i tom budžetu predviđene su mnogobrojne akcije u cilju poboljšanja života u našem omiljenom Beogradu - rekao je Smirnov.
Milan Ristić iz Udruženja Moja Srbija - moj izbor kaže da sličan servis posotji i u drugim gradovima, Beču, Pragu, Budimpešti...
- Kada smo pisali projekat zamislili smo ga kao početak jednog sistema koji će da se širi i mislim da je gradu Beogradu potrebno još više vozila i stavranje novih linija. Prve linije predviđene da funkcionišu u centralnoj gradskoj zoni, mejdutim, potrebno je da zbog turista takva vozila budu i na pristaništvu, da postoje ture do Knez Mihailove ulice, Skadarlije... - rekao je Ristić.
Prema rečima direktora GSP-a Radiše Momčilovića, uspostavljanje prevoza u pešačkoj zoni ima izuzetan značaj za građane koji žive u centru, ali i za turiste.
- Linija će funkcionisati kao kružna, dužine je 2,5 kilometra. Imamo osam stajališnih mesta, a interval između vozila je deset minuta - rekao je Momčilović.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Policija rano jutros upala u kuću hrvatskog ministra zdravlja Vilija Beroša
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Discovery
Možda je to dobra ideja, ali ne mogu da obradim informaciju da stvaraš pešačku zonu, proširuješ je pa onda uvedeš mini buseve za prevoz po pešačkoj zoni. Da nisam možda loše informisan?
Podelite komentar
Сале
Глупост,људи има да се бију за место,поготово пензионери!
Podelite komentar
Jug
Sviđa mi se ideja , mada sam skoro siguran da će se uskoro nekim vozilima sa unutrašnjim sagorevanjem zabraniti ulazak u centar grad kao u nekim evropskim zemljama.
Podelite komentar