Grad Beograd doneo odluku: Zahteva se od države da hitno reguliše upotrebu električnih trotineta

 ≫ 

Komentari

  • Ja sabac

    22. avgust 2019 | 20:59

    Evo poceli smo da prekucavamo brojeve na trotinetima ludilo🤣 srbija ko srbija uvesce reg i vozi po ljudima boli nas. Kako u slo po trotoarima voze skutere do50ccm inikom nista niko se ne buni. Kod nas je vise zavist nego smetnja sto ja da taban a on da prozuji poredmene pa sam 10 u redu posle njega

  • vasa paris

    22. avgust 2019 | 19:37

    U parizu je to reseno ne moze da se vozi po trotoaru a kazne samo pljuste 68 €

  • Mića iz kafića

    22. avgust 2019 | 19:07

    A da pokrenemo akciju: Imaš trotinet? Aha, onda vrati auto, traktor il kombajn, ko šta već ima. Ko u porodici ima troti neka se sva vamilija nakrca na njega pa im auto i ne treba.

  • Kretenizam

    22. avgust 2019 | 18:53

    Problem je u tome śto oni voze gde god hoće, voze čak i u suprotnom smeru, a noću ni ne upale svetlo kako bi ih vozači videli! Nije žvaka za seljaka.

  • Čiča

    22. avgust 2019 | 18:41

    Obavezno registracija. Ko registruje obavezno 40 din akciza na struju po kw.

  • Pera Kojot

    22. avgust 2019 | 18:39

    Taksaaaaaaa!!!!! Ziveo vesic

  • ...

    22. avgust 2019 | 18:34

    Moraju kacige da se nose kao i za bajseve, a ukoliko razvijaju više od 30 na sat da se i registruju

  • Ralno i po ps-u

    22. avgust 2019 | 18:03

    Da se polaze za AM, registracija i osiguranje simbolicno 50000 din, kaciga i svetlobojni prsluk obavezni u suprotnom kazne od 100000 do 500000 na licu mesta plus zatvor minimum od5 god ukoliko ugroze bezbednost saobracaja!

    • 22. avgust 2019 | 18:27

      Boki

      @Ralno i po ps-u

      Retko glup komentar... Komentar nekoga ko ne kapira poentu svega. Zivimo u gradu bez sistema biciklistickih staza kao prvo, znaci to je prva stvar koja se treba uvesti. Drugo, pesaci idu po toj istoj biciklistickoj stazi u 99% slucajeva, to smatras da ne treba da se kaznjava vidim. Da, smatramm da treba dozvola za el trotinet, ali problem "grada" nisu prituzbe gradjana, kako praznoglavi vide to, nego manji broj potrosnje goriva i u buduce manji broj automobila koji se parkiraju i samim tim manji prihod gradu/drzavi. A ako je realno i po ps-u onda su cifre koje si pomenuo sumanute.

  • AnanaS

    22. avgust 2019 | 17:52

    Trenutno sam u Berlinu. Na svaki automobil koji prodje pored mene prodje i 50 biciklista i 5 trotineta. Oni su budale a mi smo kao i uvek najpametniji.

  • BG

    22. avgust 2019 | 17:51

    Austrija do 30 km/h nije nista potrebno a preko 30 km/h vozilo se prijavljuje u osiguranje kao i sva ostala motorna vozila !!!!

  • Miloš

    22. avgust 2019 | 17:49

    Pre, pare daj pare... više još više. Ima li kraja otimačini?

  • 534

    22. avgust 2019 | 17:49

    Zabraniti automobile. Svi na trotinete i bicikle.

  • Nikola

    22. avgust 2019 | 17:46

    Obavezno dozvoliti da se trotinet voze po prometnijim saobraćajnicama i po auto putu ali samo u srednjoj traci. Tehnologija napreduje mnogo brže od ljudske svesti pa očekujem za 100 godina da se vratimo na drveće, ( osim ovih nesposobnih što bi sve na dugme jer će biti previše glupi, lenji i debeli do tada )

  • Vijena

    22. avgust 2019 | 17:39

    Zato u Becu moze da se vozi a ovde ne?

  • Pančo Vilja

    22. avgust 2019 | 17:35

    Tu oblast treba zakonski regulisati ali električni trotineti su i praktični i ekološki prihvatljivi. Bolje da nas se što više vozi tim trotinetima nego autima ili da se guramo po gradskome prevozu. Svaka novina u životu i praksi nailazila je na otpor kozervativnih pojedinaca kojima je sve što je novo strano i problematčno.

    • 22. avgust 2019 | 17:52

      Милан

      @Pančo Vilja

      Браво за коментар. Треба што више растеретити град свега што троши нафту, укључујући и ауте и бусеве.

    • 22. avgust 2019 | 17:56

      Милан

      @Pančo Vilja

      Жалосно је колико се младих возају аутима као да су се родили у њима. Боље је и ово да возају него аута и да у аутима глуме неке фаце по граду.

  • bitno

    22. avgust 2019 | 17:29

    Za gospodina Okanovića,za bicikl sa pomoćnim motorom koji se kreće brzinom 50 km na sat netreba ni registracija ni kaciga a za ove male skutere i trotinete koji idu od 10 do 25 km na sat predlažete nekakve registracije ?????????

  • Leonsito

    22. avgust 2019 | 17:16

    Regulišite pešake koji prelaze gde stignu, sa telefonima u ruci i slušalicama u ušima kojih je neuporedivo više pa onda regulišite tih 300 trotineta u Beogradu.

  • Ee

    22. avgust 2019 | 17:14

    Mene bi bilo sramota ovo voziti!!!

  • AnanaS

    22. avgust 2019 | 17:13

    Onda neka se reguliše i za rolere i za skejt jer ni oni nemaju zvonce. Trotinet ima zvonce.

  • 534

    22. avgust 2019 | 17:12

    Kiselo groždje. Ti što se žale bi ga rado imali ali pošto ga nemaju onda ajde da pljujem po njima.

  • porez

    22. avgust 2019 | 17:01

    uvesti neku taksi, registraciju...e onda će biti mnogooo bezbednije!!!

    • 22. avgust 2019 | 17:14

      534

      @porez

      Da. Ako trotinet bude imao tehnički pregled i tablicu ispred i iza biće bezbedniji. Lupio i ostao živ.

  • rastko

    22. avgust 2019 | 16:52

    Ima li Beograd gradonacelnika ili samo zamenika ?

  • Maxa

    22. avgust 2019 | 16:51

    Voze ih ko da je njihova ulica cela jos sve ponosni ko da je ferari 😁

  • Bas

    22. avgust 2019 | 16:17

    Sad se uvodi obavezna registracija...

  • Ne, ne,

    22. avgust 2019 | 16:07

    Ne treba ukinuti, samo naplatiti, gde da se nešto vozi naokolo a da vi ne naplatite, onda će biti manje opasni....

  • Sj

    22. avgust 2019 | 15:58

    Sta ako ima kacigu nece te udariti.ne kontam?? Druze ako te udari kacigom bojim se neces preziviti .🤣

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA