Tramvaji kruže, njišu se i prečesto staju, ali zato nema gužve: Prednosti i mane nove trase 11 i 13
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
vladimir
Primetno je bilo, naročito u početku, da su se tramvaji zanosili dok prelaze most. Ipak, tehnička procedura u izgradnji je ispoštovana, kontrola urađena i nemamo razloga da sumnjamo u bezbednost. Sad me jos vise brine posle ovakve izjave.
Tripko
O da jeste bas je popularna... Sve bi bilo ok kada vi imalo malo vise polazaka, valjda je nafta jeftinija od struje idemo busom
Milan
Mogli bi cesce da idu