Začarani krug oko refundacije Busplus dopune: Gazde traže račun, ali trafike nisu dužne da ga izdaju
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
kimi
zasto se mucite sa racunima kada je poslodavac duzan da vam isplati prevoz u visini pojedinacne karte za dolazak i odlazak sa posla po zakonu o radu , a misljenje ministarstva finansija nije obavezujuce
alx
novina u obracunu kod vecih poslodavaca je sledeca : plate poreze i doprinose na prevoz , nema racuna i muke sa knjizenjem . taj trosak poreza odbiju od bonusa radnicima koji to i ne primete i svi zadovoljni....
putnik jadnik
Svaki dan se vozim GSP, zasto da placamo prevoz kada u BUSu je kao u autobusima nekadasnjeg MATHUZENA