Ne zna se da li će se ponoviti scenario sa Dedinja? Šta kaže autoprevoznik o pravom uzroku incidenta
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
I DALJE NE RADE KLIME
Pisite ponovo o ovom problemu!I dalje u autobusima ne rade klime (npr. linije 23,56,59,53,37...)
Boki Moravac
Najverovatnije je greška bila u boci a ne ventilu.Logično je da u slučaju otkaza ventila pukne neko crevo a ne ventil.Boca tj.materijal ili var je uzrok svega.Sigurno postoji još neki ventil jer je nemoguće da sve kontroliše jedan ventil a ako je tako onda se rizik uvećava značajno.Sve je podležno kontroli pa je i ova izjava predstavnika fime nedorečena.
Meksa
Ja koliko znam autobusi su optemljeni vazdusnim kocnicama , tih ventila mora biti dva minimum , ocigledno zbog niske cene prevoznici su ih kupili .Dragi gradjani prevozitete se bombama na tockovima.