≫ 

Velika svađa zbog splavova: "Nisam lud da uložim 300.000 evra, a da se vi provodite za 200 dinara"

 ≫ 

Dok jedni tvrde da je za otvaranje lokala potrebno bar 300.000 evra, oni koji bi da izlaze smatraju da to "nije njihov problem"

Komentari

  • LILIT

    21. jul 2019 | 21:39

    Odakle ti tolike pare, prodao njive, šume, traktore u selu odakle si potekao....

  • Milora

    21. jul 2019 | 19:51

    Pa vi narode, ne vidite, da smo propali kao ona stvar kroz iscepane gaće, i raspredate o bezpredmetnim stvarima. Kod nas je sve postalo bezpredmetno, to mora da vam bude jasno za vek vekova, amin!

  • Raša

    21. jul 2019 | 15:08

    Kad ima toliko da uloži apetit za zaradu je isto tako neprimeran a za povrat uloženog sigurno ne može preko noći ,gosti diktiraju isto tako količinu priliva kapitala pa ako ima jednog gosta ne znači da on treba da plati za sve koji nisu došli.

  • Voja

    21. jul 2019 | 14:57

    Odakle njemu 300 hiljada evra da nije izbacivao mrak gajbicama pa zaradio tolike pare

  • Ril Slavs

    21. jul 2019 | 14:43

    Cuj zivi od toga. Vi pricate isto kao da gazdi ostane 100evra mjesecno od splava pa sad oni od toga zive pa treba da digne cenu. Imaju po nekolko hiljada eura mjesecno samo sto im ostane da kuci odnesu da trose, i sta to mu malo za zivot? Oni hoce da kupuju ferarije, vile na dedinju i to njima treba, a ne za hljeb jer nemaju sta da jedu. Nemaju za ferarije i porseje da ih imaju po nekoliko u garazi. Kakvi ste vi imbecili. S' obzirom da nista ne radi, lelemudaju odaju, kile ne dignu, ja bi bio zadovoljan da imam i 400evra cisto da mi ostane mjesecno da trosim za sebe. E to bi meni bilo dosta jer bolje 400 ovako svoj gazda, nego 1000 da radis za nekog drugog

    • 21. jul 2019 | 15:04

      Voja

      @Ril Slavs

      Onaj ko ne ulozi nista moze da zaradi 400 evra napr. Konobar, zar mislis da je realno da covek pored Njega Tj.gazda koji je ulozio 200 000 ima 400 evra?

  • Onivolebelovino

    21. jul 2019 | 14:32

    A na pare koje ste zaradili bog sam zna kako, svakako ste platili porez...jel' da?

  • Hah

    21. jul 2019 | 13:37

    Skupo vam je, kukate, zalite se ali ipak idete. U mom recniku definicija budale.

  • 321

    21. jul 2019 | 13:36

    Kupe pivo za 50 dinara prodaju ga za 400 a i da ga prodaju za 50 za koliko su i kupili zalili biste se sto nije dzabe.

  • Neko

    21. jul 2019 | 13:33

    Sednes pred zadrugu sa lokalnim alkosima, pusti muziku sa telefona, posvadjas dvojicu komsija, gledas u prodavacicu i uzdiseš. A za iljadu se olešiš kao majka. Trojica te nose kuci. I onako je to poenta današnje omladine,pred zadrugom se sedam dana lešis kao na splavu jedno vece.aj ćao, odo pred zadrugu.

  • V

    21. jul 2019 | 13:20

    Pre par godina jedan moj drug je na Kopaoniku otvorio klub sa normalnim cenama. Dan posle otvaranja dosla je ekipa ljudi iz Bg I donela mu cenovnik koji mora da prati ili ga nece biti, decko je odradio tu sezonu posto je ulozio novac pa da povrati ulozeno i pobegao. Tako rade i po Bg ako kojim slucajem smanjis cenu gotov si, ne samo da ces im oduzeti poso nego ces i druge navesti da snize i onda krece lancana reakcija pada cena svuda a to oni ne smeju da dozvole

    • 21. jul 2019 | 19:26

      Milorad

      @V

      Isto kad je bilo gorivo na ulicama, u mom mestu, 4 brata Kosovara i njihov otac tukli su mladića iz mog mesta, što je prodavao gorivo po nižoj ceni. E baćo takvi smo ti mi Srbi, gori smo od Šiptara, a ovamo znamo mnogo da ga tupimo, a u stvari glupi smo kao točkovi, a da ne lupam u prazno, da postavim svim pametnim Srbima prosto pitanje, gde se mi Srbi nalazimo? Jel neko zna da mi odgovori? Možda neće da mi objave komentar, jer nas istina opasno pogađa, a kod nas pametnih Srba zbog istine može itekako da se izgubi glava, očas posla.

  • Ana

    21. jul 2019 | 13:12

    Jesmo li mi najzlobniji narod? Ima li išta da ne pljujemo? Otvorite pa zarađujte i vi. Ljudi imaju pune splavove sa tim cenama, zašto da vam prodaju pivo za 50 din??

  • Ana

    21. jul 2019 | 13:02

    Ljudi, što se bunite, računica je prosta, zakon ponude i potražnje!!! Dok ima onih koji hoće i mogu da plate, biće i takve cene. Može im se! A vi,sitnurijo, ako vam se ne sviđa, idite u kafiće,na kućne žurke, u bioskop, i nećete potrošiti toliko.. Nisu u pitanju njegovi podaci, tačni ili ne, već to da mu se MOŽE!

  • Jug

    21. jul 2019 | 12:54

    Bravo majstori i ja sam za to da ne primare nikog ko nema bar 20000 da ostavi , pa nema boljeg načina nego da decu vratite u neku normalu iz tog jada.

  • Goxy

    21. jul 2019 | 12:47

    Postoji li NESTO sto nas narod ne hejtuje i ne pljuje? BILO STA?

  • marko

    21. jul 2019 | 12:42

    Kao da ga neko tera da otvori klub!!! Sine u ovoj drzavi se od postenog posla jako lose zivi.. jos da stvarno placas sve doprinose drzavi, ni pomislio ne bi na takav posao

  • Vule

    21. jul 2019 | 12:41

    Dobro neko kaze dole. Vi biste da pijete pice u lepom ambijentu, sa dobrom muzikom i sve to ali da platite pice kao da ste ga kupili na trafici.

  • M

    21. jul 2019 | 12:30

    A koliko kucate racune na belo,a koliko na crno?Zato nekukajte ko da ste ugrozena vrsta!

  • brka79

    21. jul 2019 | 12:06

    Ovaj ga pretera, ljudi u ZH otvaraju klubove za ove pare.

  • Prele

    21. jul 2019 | 11:33

    Objasni poreskim organima kako si stekao tih 300.000€.

    • 21. jul 2019 | 11:44

      :)

      @Prele

      90% Ljudi kiji drze neki veci klub ili splav drze jos lokala. Naravno ovih 10% su ovi koji su ilegalno dosli do vecih para i otvorili to.

    • 21. jul 2019 | 19:29

      Milorad

      @Prele

      Nosio čovek prazne gajbice za 5.000e mesečno, i eto otkud lova.

  • JS

    21. jul 2019 | 11:33

    A sto si ga otvarao, ako nemas racunicu?

  • xxx

    21. jul 2019 | 11:29

    I sta vi ste sad ljuti zbog cena a? PA NIKO VAS NE TERA DA IZLAZITE. Ne razumem u cemu je problem? Jel vas neko pistoljem tera da udjete u klub ili na splav i da narucite to i to? - NE. Ljudi koji znaju sta da rade sa sobom znaju da se lepo provedu i bez toga, ovi koji ne znaju aj na splav ali to KOSTA. Tako da cuti i placaj al nemoj da se zalis posle jer si sam pristao na to.

  • 20

    21. jul 2019 | 11:19

    KST zakon

  • Neko

    21. jul 2019 | 11:03

    Ako vam se ne ispati otvaranje,nemojte ni otvarati...

    • 21. jul 2019 | 11:30

      A vi...

      @Neko

      Ako vam je skupo nemojte izlaziti u klubove ili splavove. Niko vas ne tera.

  • Pera

    21. jul 2019 | 10:59

    Svi znamo za sta splavovi sluze,klasicno PRANJE PARA OD NELEGALNIH POSLOVA! A O TOME DA NEMAS 4000EURA ZA VECE TO JE SMESNO... KISELU VODU KUPIS ZA 40DIN A PRODAJES JE ZA 400-500 VINO PLATIS 100DIN A PRODAJES GA ZA 1500 PIVO PLATIS 50 A PRODAJES GA ZA 500 VISKI PLATIS 800 DO 1000 A PRODAJES ZA 5000 DO 1000 ENERGETSKO PICE ZA 80-90 A PRODAJES ZA 500-600 PLUS PRODAJA KARATA KAD DODJE NEKI PEVAC.... SA OVOLIKIM UGRADJIVANJEM U CENI TI NE PRUZAS UGOSTITELJSKE USLUGE VEC PLJACKAS POLUSVET!!!

    • 21. jul 2019 | 11:23

      Uros

      @Pera

      I kakvo je to pranje para? Evo ja drzim kafanu, pivo platim 20 dinara prodajem za 110. To se zove posao iliti biznis.

    • 21. jul 2019 | 12:09

      Ana

      @Pera

      Možda najbolje da kupi kiselu za 50 din.i tebi je proda za istih tih 50 din.da bi bio zadovoljan. Nego kako nego za više para. Ako hoćeš da je piješ za 50 idi kupi na trafici, pa kući pij. Ne , nego bi ti da si u lepom ambijentu, da je vesela atmosfera, lepi ljudi, dobra muzika i da popiješ kiselu za 50 din.

  • Mirka

    21. jul 2019 | 10:58

    Idite u pozorista...

  • ...

    21. jul 2019 | 10:54

    Ne lupetaj molim te, kakva ozvucenja 50000, o cemu ti pricas covece

    • 21. jul 2019 | 15:07

      Crni

      @...

      Vidis problem je sto sam nekada radio ozvucenja i to je daleko od 50000eura ali lepo zvuci okrugla cifra zvucna... Kladim se da bilo koji prostor za koji kaze da mu treba trista hiljada cu uraditi bar za duplo manje sve zajedno sa projektima po Zakonu i placenim porezom preko racuna

  • Milan

    21. jul 2019 | 10:47

    Sve sto je on izneo je manje vise tacno, ogromni su troskovi...ali je problem sto oni hoce za dve sezone da vrate uoozeno, pa zato deru jer oni nece da cekaju 5-6 godina da se vrati ulozeno....cene su previsoke za standard zivota...ima klubova gde je voda obicna u flasici 300-400 dinara.

  • Naivko

    21. jul 2019 | 10:22

    Neznam koliko vlasnici imaju troškove ali brate deru. Evo u jednom privatnom plivačkom klubu, jutros, majka naručuje kafu, i detetu sokić od 2 dcl, i konobarica joj ladno uzima 270 dinara. Jel to normalno. Jel to nije dranje. Pa ja bih ih oderao sa porezima i obaveznim fiskalnim računima.

    • 21. jul 2019 | 12:12

      Ana

      @Naivko

      Neka majka pije kafu kući i sokić isto kući, kao da je primorana bila.

  • Sonsi

    21. jul 2019 | 10:19

    Živim na selu ...svaki dan nam je provod...pozivam sve iz grada da dodju na selo da obrcemo prase na ražnju i pijemo hladnu rakiju i pivo....pare ne trebaju....samo dobro raspoloženje....nije sve u parama

  • Čika Jova

    21. jul 2019 | 10:13

    Ne plaćaju se, valjda, hostese, konobari, čistačice, di-džejevi i ostali, na ruke. Ne znam koliko je to zakonito, i mislim da tako ne sme da se radi. Valjda je neko zadužen za zakonito poslovanje ovo pročitao. Policijo postupi po naređenju!

  • Mimi

    21. jul 2019 | 10:12

    Slazem se. Ko je lud neka plaća. Brzo će oni katanac u bravu, pa će im propasti ,,investicija od 300 000 evra (?)''.

  • Nenad

    21. jul 2019 | 10:12

    Dok ima ovaca bice i vune

  • Taxi

    21. jul 2019 | 10:06

    Nakon ovog članka i pročitanih kom.,za ove "posebne" kojima ništa skupo nije kod mene će kući iz provoda po "turbo" tarifi. Ukapirah najzad, sto skuplje to im je više In.

  • Djuka

    21. jul 2019 | 10:05

    Hostesa samo 30 evra

  • Rade

    21. jul 2019 | 10:04

    50.000 za ozvučenje, pa dali si ti normalan?Evo ja imam u svom lokalu sve ozvučenje Bose i to lokal veličine jednog splava 10.000 evra platio sam sa montažom i to u Sloveniji. Ne laži narod molim te. Za onu drvenu kutiju na Dunavu ne bi dao ni 50.000 evra.

  • Kibo

    21. jul 2019 | 09:58

    Slobodno tržište - svakome se može da dere dok ima koga, kad ne bude bilo ili spuštaj cene ili katanac. Drugi je padež što inspekcija treba redovno da ih obilazi i da naplaćuje poreze pa da svi imamo vajde i od ovih što deru i od onih što smatraju da su face ako to dranje mogu da plate, da ne bude da kroz papiriće "ovo nije fiskalni račun ali samo što nije stigao" trpaju sve pare u džepove.

  • НиколаНС

    21. jul 2019 | 09:43

    Ма само дижите цене. Што више. Најбољи начин да се угаси начин живота који је упропастио Србију.

  • Tata

    21. jul 2019 | 09:39

    Ovo ipak i nije tako lose, taman da omladina ne visi po tim budzacima i ne uvaljuju im svakakve opijate...a ovi umisljeni nek se tamane...manja konkurencija za zaposljenje, zato su nam biblioteke i prazne odavno...

  • Vukodlak

    21. jul 2019 | 09:31

    Dragi moji, u nasoj dragoj SRBIJI, bilo je i bice, ako pravis kalkulaciju , pre svakog posla , onda nemas racun da pocinjes biznis. Ovo nije nikakva novost za one koji su odavno u ovom poslu.

  • SS

    21. jul 2019 | 09:30

    Bice da vam je podmicivanje za dozvole i papire najskuplja stavka.Jesu li to podigli cenu reketasi za dozvole?

  • Nikola

    21. jul 2019 | 09:27

    Ako, klubovi samo uništavaju mlade ljude. Kome treba sto evra da bi se proveo taj ne zna da se provodi. Normalan čovek može da se provede i bez novca ako oko sebe ima prave prijatelje. Roditelji vam rade za trista evra, a vi se provodite sa sto kao da živimo u Las Vegasu.

    • 21. jul 2019 | 10:18

      Ma mojne

      @Nikola

      Ne unistavaju klubovi vec roditelji i nedovoljno vaspitanje.

  • Ujka Zitko PFK

    21. jul 2019 | 09:25

    Ja sinoc otisao na splavu sa novim cvajama "zare i goci" od 200€, nijedna nije htela da me pogleda.Moracu izgleda da nabacim neku tetovazu i zlatan lanac.Mozda ce neka tada da me pogleda.Aj boze pomozi🤣

    • 21. jul 2019 | 11:24

      B

      @Ujka Zitko PFK

      Sumnjam da si isao igde jer 24/7 komentarises sve i svasta ovde na portalu.

  • Dejan

    21. jul 2019 | 09:18

    Svako moze da izabere gde ce da ide....

  • паун54

    21. jul 2019 | 09:17

    ИМА СЕ - МОЖЕ СЕ. ДА СЕ НЕ ИСПЛАТИ, НЕ БИ СЕ ОТВАРАО ПАМПУР БАР. ХА , Ха , ха . . . . .

  • Hahahaha

    21. jul 2019 | 09:15

    Da ti ustedim 30€,mozes da radis umesto jedne hostese i eto,malo po malo ustedis 🤣

    • 21. jul 2019 | 12:05

      brka79

      @Hahahaha

      Ili još bolje da radi kao čeker, pa da uštedi još više. :)

  • Boki

    21. jul 2019 | 09:07

    Ovo je dovoljno veliki grad da ima zabave za svakog i za svaciji dzep. Slazem se da ako nemas ne treba ni da ides na mesto koje je skupo. Splavovi su skupi zato sto im se moze, nude najbolju zabavu (opet stvar ukusa) i treba to da naplate. Pa i na letovanje kad ides biras nesto sto mozes da priustis, ne idu svi na Maldive. Kubu, Bali i sl ali onaj ko ima ide.

    • 21. jul 2019 | 09:16

      tea

      @Boki

      Upravo, za svakoga ima ponesto. Ko ima para ide na te splavove, ko nema ide na mesta na kom su cene povoljnije i dovidjenja. Neko vozi juga a neko Ferari, to je zivot.

  • Sreja

    21. jul 2019 | 08:53

    A vi sto sve znste, ulizite 100.000, platite radnike, struju, porez, SOKOJ i uzivajte kad vam gost kaze necu nista, daj mi samo casu vode

    • 21. jul 2019 | 09:28

      SS

      @Sreja

      Nemas ti pojma koliko oni zaradjuju trenutno...a ako i propadnu ti splavovi,nije tragedija.

  • Dzoni

    21. jul 2019 | 08:29

    A sta misli da je narod lud, kupi bocu votke za 500din a naplati je u klubu 12000din. Pa jel to realno?!

  • .

    21. jul 2019 | 08:28

    Jednoga dana sedeces TI u kuci...Dodje djavo po svoje...

  • Niko

    21. jul 2019 | 08:00

    Ajde recite mi gde to moze da se izadje za manje od 4-5 hiljada? Ja ne uspevam da nadjem nigde. Pa samo je jedno pice 400 din.

  • đorđe

    21. jul 2019 | 07:48

    kad se isprazne možda će biti kasno sa spuštanje cena

  • 300.000

    21. jul 2019 | 07:45

    Ovaj je slagao i ostao ziv... Pa ozvucenje od 50.000 evra koristi Beyonce za koncerte... Ne kazem da ne moras da ulozis, ali 300000 je preterano... Pogotovo sto vecina vlasnika kupuje dosta toga polovno... Slazem se sa tim da ako nemas budjone, sedi kuci... Ali da kukas na ljude koji nemaju jer ti nemas matematiku to je vec smrdljivo...

  • Bs kv

    21. jul 2019 | 07:31

    Samo neka ih inspekcije svakodnevno obilaze i deru i sve ok. Imaćemo čiste obale

  • Toni

    21. jul 2019 | 07:12

    Od postenog rada se ne zivi,mora tu neki dodatni pisao da se odradi da bi imao zaradu.

  • Jeretik

    21. jul 2019 | 07:03

    Možda bi trebali i svi stanari zgrada, u prečniku od 3 km oko splavova, da im uplaćuju "muzički dinar",posto muziku čuju podjednako glasno i jasno , ma i glasnije od gostiju na splavovima. Za one muzičke note od 1-5 u zoru neka bude dupla tarifa. Ili bi ipak trebalo da gazde uplaćuju komunalnoj policiji? Čudna je ovo država, možda ima neko ko i to zna u ovoj "najcudnijoj" državi ".

  • TUGA

    21. jul 2019 | 07:01

    Kakav smo mi narod,kukamo da izlazak bude jeftin da slucajno ne moramo da radimo nista a da se provodimo.zato i jesmo tu gde jesmo!

  • mmmmm

    21. jul 2019 | 05:10

    Mili bavi se svojim poslom a ne tudjim zato sto je to In. !!!!!!! i sto imas viska. Hvala

  • 1961 Basel

    21. jul 2019 | 04:43

    Zanima me dali radnici na splavovima imaju Ch plate ili samo taj dripac otima.Ja dobro znam za dobar provod na zapad koje su cene .Ko uopste posecuje te buvare osim Sponzorusa

  • Dejan

    21. jul 2019 | 04:14

    Ja ne kapiram koliko smo glup narod u vecini. Pa ljudi kako tako opravdavate vlasnike lokala sto pidigli cene na foru pa i oni treba da zive, alo jel ste normalni... To vam je kao da sutra hleb poskupi na 800 din pa sta bi ste vi rekli, pa jadni vlasnici moraju od necega da zive mnogo su ulagali. Alo urazumi te se...

    • 21. jul 2019 | 08:51

      Dacha

      @Dejan

      Uporedjujes babe i zabe,hleb je svakodnevna potreba a izlazak u provod je luksus a ne potreba.

    • 21. jul 2019 | 09:02

      Crni

      @Dejan

      Mozda si ti glup i govori u svoje ime ali ne i u ime naroda nismo bas toliko naivni i glupi

    • 21. jul 2019 | 11:05

      Zoran

      @Dejan

      Kada bude poskupela voda poskupece ponovo a pravdace se da je splav na vodi.

  • since

    21. jul 2019 | 03:34

    Dva puta sam bakrotirao u Srbiji, racunam... bice bilje... sada sam u San Diegu, radim fenomenalmo... i sve mi je jasno, Stbija je siromasna drzava, foliranti i folirantice, 90%, ostalo su krimibalci i pevaljke.... i nisu oni krivi, morate da promenite SISTEM... nije u pitanju Vucic, Dacic, Kostunica... SISTEM MENJAKTE POD HITNO.... nema nista besplatno ali nema i rada za 30.000 dinara.... jasnooooooo

    • 21. jul 2019 | 09:05

      Crni

      @since

      Mozda si nesposoban ili megaloman, uostalom ovde su malko drugacije okolnosti uslovi u odnosu na san dijego ako si uopste pisao istinu

    • 21. jul 2019 | 19:45

      Milorad

      @since

      Da, da nisu u pitanju oni, nego moja pokojna baba. Pa ti navedeni su sistem, oni su sve i sva, kod njih je nož i pogača.

  • Momir

    21. jul 2019 | 02:54

    Evo malo matematike i zdravog razuma. Prosjecna plata u Srbiji oko 450€ (mnogo je niza realno) to znaci da ako radite 5 dana u sedmici da vam je satnica oko 300 rsd. To dalje znaci da ako hocete da izadjete na splav morate jedan radni dan rmbaciti da bi sa splava izasli trijezni. Ljudi koji vode splavove za godinu - dve otplate ulozeno, sto dalje znaci da su preskupi. Dalje, Beograd neka ima 2m ljudi sve sa studentima i ovima sto moraju zbog posla, neka je 10% ljudi u BG iznad 1000€ plate, to vam je 200k ljudi koji mogu jedan vikend da se olese u izlasku, neka je 1% njih preko 2000€ platom, eto vam punih splavova. Jos malo oko zarade, da li je realno da jedan splav za vikend zaradi evo minimum 3000€?! O da!!! Pa hajmo ovako, 56 vikenda al ajde neki da izbacimo zbog sta ja znam, praznika (rade i na Bozic) to je godisnje preko 150k-160k, dakle za dvije godine, lik sto kuka, zaradjuje masne pare na ovcamaaaaaaaa.

  • Shone

    21. jul 2019 | 01:53

    Problem u Srbiji je onaj ko ima 300.000eur da ulozi u takav jedan objekat ne razmislja da treba sledecih 10 do 15god da bude zadovoljan da ima platu kao gazda od 120.000 do 150000din da spremacica konobarice do obezbedjenja imaju neku skromnu platu od 45000 do 70000din svima placen penzioni zdravstveno socijalni fond nakon poreza sa ostatkom novcai da pravi (Rücklage) svabe kazu taj fond gde ce se za 10-15god vratiti ulozeni novac a posle naravno po izvucenom ulozenog novca stvara veci kapital ulaze u sam objekat ali i veca plata. Taj splav treba da bude jedna firma gde svi rade svoj deo posla za cega su placeni. Naravno estradni umetnicima treba da im se spusti cena nastupa ima ih ko šaše pa prema tome neka se spuste na zemlju a ne za nastup da uzimaju neciju 10snju platu prosecnog radnika pa pritom kupuju stanove auta uz to letuju na zavidnim destinacijama mislim ni manje zemlje ni vise pevaca svi danas nesto šatro pevaju niko porez ne placa preterano vec. A sto se ljudi tice onaj ko nema 2000 do 3000din u dzepu ne treba da izadje neka sedi kuci za njega izlaz nije cim ne moze tu paru za izlaz da skonta a moze da je stvori nadnicom na njivu kosenjem komsinskog travnjaka ili da pomogne starijim komsijama da okreci stan unese ogrev ma sta god ta para je ostvarljiva ako hoces da izadjes.

    • 21. jul 2019 | 15:19

      Crni

      @Shone

      Da si procitao Zakone Srbije sve lepo pise sta si naveo ali treba primeniti , tu je i porez.... Doduse zove se drugacije ali sustinski postoji

  • xxx

    21. jul 2019 | 00:14

    Pa bukvalno. Ljudi misle neko drzi klub ili splav da bi ljudi imali gde da dodju da im bude lepo tek tako. Ne kapiraju da neko od toga zivi.

    • 21. jul 2019 | 07:18

      Allianz

      @xxx

      Pa nek zivi, ko mu brani. A zasto mu je klub od 300.000 prazan, to ce tek da se pita

    • 21. jul 2019 | 14:43

      Real Slavs

      @xxx

      Cuj zivi od toga. Vi pricate isto kao da gazdi ostane 100evra mjesecno od splava pa sad oni od toga zive pa treba da digne cenu. Imaju po nekolko hiljada eura mjesecno samo sto im ostane da kuci odnesu da trose, i sta to mu malo za zivot? Oni hoce da kupuju ferarije, vile na dedinju i to njima treba, a ne za hljeb jer nemaju sta da jedu. Nemaju za ferarije i porseje da ih imaju po nekoliko u garazi. Kakvi ste vi imbecili. S' obzirom da nista ne radi, lelemudaju odaju, kile ne dignu, ja bi bio zadovoljan da imam i 400evra cisto da mi ostane mjesecno da trosim za sebe. E to bi meni bilo dosta jer bolje 400 ovako svoj gazda, nego 1000 da radis za nekog drugog

  • Nena

    21. jul 2019 | 00:02

    A zašto se splavovi racunaju kao jako mesto za izlazak?!🤔

    • 21. jul 2019 | 07:37

      Allianz

      @Nena

      To je za ove koji su tek dosli u BG. Za njih su splavovi raj na zemlji za izlazak, a za nas koji smo iz BG -a su postali smejurija i dosada

  • Dejan

    20. jul 2019 | 23:58

    Druze nemas ti ni za burek dok kukas tako. Onda nemoj da drzis klub. Dodji malo u nemacku scajcarsku pa vidi kako se to radi. Trosi se ovde i vise al je sve top

    • 21. jul 2019 | 06:13

      Radan

      @Dejan

      Jeste druže čovjek baš o tome govori.u njemačkoj ne izlaze u provod sa 5 evra kao u bg

  • XYXY

    20. jul 2019 | 23:56

    Mogli bi se i poreznici više zainteresovati za "elitu i krem društva" koja se ovako luksuzira po splavovima. Pa im pregledati finansije, poreklo novca i prijavljene prihode. Pa ako je to čisto neka i troše.

  • Trgovac

    20. jul 2019 | 23:41

    Pa sta bi frajeri da vrate investiciju za jednu sezonu ili jednu godinu?!Pa da niste lapili negde tih 300 znsli bi ste da je svaka investicija koja se vrati do 10 godina isplativa i dobra investicija ali ocigledno ne i kod alavih seljobera,dilera,makroa,politicara koji su lako dosli do para pa misle da i kroz,da kazemo posten posao ocekuju isto tako brzo i lako da vrate i zarade kes...ne bi vam dao vise od 200-250 dinara koje kosta 70 u veleprodaji pa da ste jos toliki...

  • De Miro

    20. jul 2019 | 23:34

    Splavasi nisu svesni da polako ali sigurno izlaze iz mode. Mozda neko neizivljen ili dokon da vidi u njoma nesto posebno. Ali neko ko ceni svoje vreme i sebe kao i svoje pare ne traci ih po splavovima.

    • 21. jul 2019 | 00:20

      PRINCIPijalan

      @De Miro

      Ne izlaze oni iz mode nego ti staris. Bili su u modi pre 20god isto kao i danas. Tada sam ja izlazio dok danas izlaze neki drugi, a ja jedva do 12 izdrzim da ne zaspem. Gazi te vreme polako, ali sigurno.

  • Baćko

    20. jul 2019 | 23:23

    Ne bih da vređam ali večina splavaša odnosno onih koji se provode na splavovima su polusvet, mamini i tatini sinovi, neki nabildani likovi, sumnjvi biznismeni i još sumnjivije starlete, paraziti koji su olako došli do para pa ih ne znaju ceniti... Takvo društvo mi ne odgovara a ne znam skoro nikoga pristojnoga da u splavovima vidi nešto vredno za trošiti pre svega svoje vreme i noći na njima.

    • 20. jul 2019 | 23:42

      De Miro

      @Baćko

      Devedesetih je to bilo IN ali danas je vec izgustirano i vec vidjeno.

    • 21. jul 2019 | 03:40

      Rey

      @Baćko

      Pa i diskoteke isto sranne. Mada meni normalnije u diskoteku nego u splav. Niti sam kad bio niti cu ici

  • damir

    20. jul 2019 | 23:19

    ko o cemu ovi nesposobni sto ne mogu da zarade vise od 500-1000 evra mesecno traze opravsanje za svoj neuspeh pa tvrde da je zaradjeno neposteno. Odakle vam pravo. To sto ste nesposobni to je vas problem. Cuj odvajate od usta da bi isli u klub gde vam nije mesto. A da imare pare trazili bi najskuple mesto da izlazite da se manete sirotinje. Sami sebe lazete i pametujete, licimeri. Vi ste najgori, bas svi vi sto pljujete ovde. Sreca pa se ne pitate mnogo.

    • 20. jul 2019 | 23:26

      Baćko

      @damir

      Ma ti si neka naša vrednica bez koje Srbija ne može pa ti sve trpaju pare u dzepove i vuku te za rukav???

    • 20. jul 2019 | 23:36

      De Miro

      @damir

      Hahaha damir nezamenjivi, ikona nas najvrednija ? Malo ti i zarajujes koliko vrecis, jel da?

    • 21. jul 2019 | 00:56

      Vlada

      @damir

      Druze, vrati se u krevet i ne trubi

    • 21. jul 2019 | 09:56

      Lola Macola

      @damir

      Možda smo mi "licimeri", ali ti si, tebra, izvetreo ko koca na suncu. 😂

    • 21. jul 2019 | 12:44

      Boki

      @damir

      Konstatacija ti nije na mestu, nisu svi spremni da gaze preko leseva da bi dosli do para sto ne znaci na su nesposobni.

  • Dacha

    20. jul 2019 | 23:13

    Kao prvo nisam primetio da su splavovi prazni vec krcati,sto znaci da ima i vise nego dovoljno ljudi koji su spremni da to plate. Drugo ova cifra sto se pominje za separe npr na splavu 10,15,20 hiljada i vise,to kao prvo nije po osobi vec ukupno za sve u separeu,kad pogledamo da u proseku bude njih desetak po separeu to izadje nekih 1500 do 2000,2500 din po coveku sto je za jedan izlazak stvarno nista posebno onako realno,vise das za taksi prevarante da te voze sa jednog kraja grada do splava nego za pice. Krajnje je vreme za nase ljude da shvate da svaka roba ima svog kupca,kome je to mnogo ima jos puno drugih pristupacnijih mesta za izlazak gde je jos bolji provod zagarantovan pa ko sta voli neka izvoli,za svakoga po nesto.

  • Jednostavno

    20. jul 2019 | 23:03

    Svaka roba ima svog kupca.Kako apple pravi ajfon za malo procenat ljudi koji ga mogu priustiti,tako i ovo funkcionise.

  • Mama

    20. jul 2019 | 22:49

    Taman super da ne brinemo za omladinu koja zivi od dzeparca 😊

  • Mls

    20. jul 2019 | 22:47

    Prvo zna se ko drži te splavove i odakle im 300 000 evra. Drugo, splavovi su samo paravan za razne druge poslice sa strane koji im donose pravu zaradu

    • 20. jul 2019 | 22:55

      🍅

      @Mls

      Kopali kukuruz, imaju bogatu babu u Nemačkoj, dobili na lotou...

  • Ekolog

    20. jul 2019 | 22:42

    ...dali neko kontroliše na koji način se obavlja prečišćavanje otpadne vode/fekalija tih splavova?

    • 20. jul 2019 | 22:56

      🍅

      @Ekolog

      Još im fali i tebe da zaposle pa da kukaju još više

    • 20. jul 2019 | 22:59

      Татица

      @Ekolog

      То се, наравно, ради по ''БУЋ'' технологији.

    • 21. jul 2019 | 13:57

      Zemun1

      @Ekolog

      A 150.000 kineza u Beogradu? Ko o tome vodi racuna? 🙄😂

  • Bgd89

    20. jul 2019 | 22:32

    Ljudi, vi ovde vodite praznu polemiku, jednako kao kada biste napadali BMW zašto pravi modele od nekoliko desetina hiljada evra, a vi vozite FIAT punto. Brate, ko ima da plati taj će i da vozi. Skupi automobili, kao i skupa mesta za izlazak, postoje za one sa dubljim džepo.Tako je i sa izlascima, postoje mesta za svačiji džep. Prema tome, ako je neko spreman da ostavi silne pare u izlasku, široko mu polje.

  • zak

    20. jul 2019 | 22:26

    Jednostavno resenje bojkot neidite nedno vreme i sami ce spustiti cene?

  • sax

    20. jul 2019 | 22:15

    ŠTA SE KO BUNI KOLIKO KOŠTA PROBOD NA SPLAVOVIMA KAD SVAKO OD VLASNIKA IMA PRAVO DA RADI KAKO HOĆE!!!! AKO SAM VLASNIK MOGU ULAZ DA NAPLAĆUJEM I HILJADU EVRA TO JE MOJA STVAR!!!!!TAKO JE U CELOM SVETU TAKO DA SAMO 5% LJUDI MOGU PRIUŠTITI ULAZ U EKSKLUZIVNE LOKALE A KOD NAS BI SVAKA ŠUŠA HTELA DA UĐE GDE HOĆE??? E VIŠE NEĆE MOĆI VEĆ PLJESKAVICU U LEPINJU I SVIRAJ!!!!!

    • 21. jul 2019 | 01:32

      Dr

      @sax

      Toliko si dobro pismen i gramaticki ispravan da jedino na splav i mozes da ides. Verovatno nikad za pozoriste nisi ni cuo, a kamoli ulazio. 😂😂

    • 21. jul 2019 | 08:51

      Dr

      @sax

      A pa vidi se da si jako pismen i gramaticki potkovan. Pa ti jedino i jesi za splav, jos ako uz lepinju i pljeskavicu zabodes i praziluk u d..pe bices taman kako treba.

    • 21. jul 2019 | 11:17

      Mimi

      @sax

      Baš si ,,sax". Nik ti savršeno odgovara.

  • Kodiaq

    20. jul 2019 | 22:13

    Zato ja ne izlazim po splavovima,puknes pare a ne smuvas nista. Jeftinije i lakse smuvati ribu preko neta.

  • Veteran

    20. jul 2019 | 22:09

    Prošle godine na Adi se žalili kako nema posla jedva skupe za radnike i za kiriju, a vlasnici lokala na Adi nabili cene kao u Kusadasiu, zamislili da je Ada stvarno more, majstore smanjite cene pića i posla će biti, ovako Mrka kapa..

  • dr paun

    20. jul 2019 | 22:08

    bas me briga za baše splavove

  • Drag

    20. jul 2019 | 22:06

    Siva ekonomija u cvetu mladosti, tako bi ja nazvao splavove..A bitno je da finansijska dolazi u trafile i lokalne kafice i da kaznjava svaki mali prestup..

  • Ma

    20. jul 2019 | 22:06

    Kome su cene nize manji porez, kome su vece odalamiti mu porez.

  • Goran

    20. jul 2019 | 21:57

    Hvala telegrafu sto je podelio moj komentar. Da se razumemo, nekada davno sam bio u nocnom zivotu i kad sam naveo pomenute cene ne kazem da je sve tacno toliko koliko sam napisao ali su troskovi svakako ogromni. Poenta price je da ti u klub mozes da dodjes i sa 2000 dinara, da popijes 3 koktela i da ti bude super. Ko hoce da divlja i da ima mesta sa sedenje svakako mora da potrosi vise ali to i jeste rezervisano za one koji imaju vise novca. Niko nikog ne tera da prvo dolazi, a drugo da trosi te pare. Koka kola i bilo kom klubu je 300 dinara, kafa u centru grada je 200 tako da to bas i nije kako ste napisali. I da jeste uslov neka flasa za neki sto sto verovatno jeste, 4 drugara ili drugarice ako dodju sa 3000 dinara mogu to sebi da priuste. Ako nemate 2000-3000 za izlazak, lepo je sa dobrim drustvom i na klupici ispred gajbe 🤷🏽‍♂️. Poedjenja radi, 10 cevapa mozes da kupis u maxi-ju za 200 dinara i da ih napravis kuci ali vise volis da odes sa devojkom u restoran i da potrosis 2000..

    • 20. jul 2019 | 23:22

      👵🏻

      @Goran

      Sine a koliko plaćate one lepe seke koje piju koktele pa navlače goste da ih časte koktelima

    • 20. jul 2019 | 23:23

      🧻

      @Goran

      Nisi spomenuo WC papir

  • ribar sa Dunava

    20. jul 2019 | 21:56

    ponuda i potraznja, neka, neka sok kosta 10k evara, tome tezimo

  • Taki

    20. jul 2019 | 21:52

    Suze mi krenuse..

  • Petar

    20. jul 2019 | 21:47

    A prodaja droge...? To ne računa... Ide li to kroz knjige...?

    • 20. jul 2019 | 23:12

      Djoma

      @Petar

      To je verovatno i nacin da gazde budu u plusu..Ostalo je sve paravan..

    • 21. jul 2019 | 02:09

      Mimi

      @Petar

      Posto to znas treba te zvati na informativni razgovor, da objasnis svoja saznanja. I naravno, da das dokaze.

  • Munze

    20. jul 2019 | 21:43

    101% je u pravu. Kako da zaradi za stan ako gosti ne potroše makar po 5000 dinara svaki. Ja bi predložio da gosti i ne ulaze nego da svako da minimum 3000 dinara i da uopšte ne ulaze u klub ili splav.

  • balkanski špijun

    20. jul 2019 | 21:41

    Pazi sta pise "Beogradjanin": "A šta mene ili bilo kog gosta zanimaju troškovi poslovanja?" A, sta briga vlasnika splava sta ti mislis i sta je tebe briga, njegova je stvar koliko ce podici cene, vrlo prosto, zakon ponude i potraznje...?! Ko je lud da spusti cene, ako postoje ljudi koji mogu da plate provod, izasli smo iz komunizma i radnickih domova?!

    • 20. jul 2019 | 22:04

      Ohhhh

      @balkanski špijun

      U Srbiji koja grca od gladi, ti si na strani nekog ko ima 300 000 a ne na strani onoga koji jedva skrpi za turu pica i to jednom sedmicno ????

    • 20. jul 2019 | 23:12

      Crni

      @balkanski špijun

      Sta me briga sta bilo ko bilo sta misli, Ja sam izneo misljenje slozi se ili ne tvoja stvar. Mozda tebe zanimaju njegovi troskovi mene ne zanimaju uopste. mene zanim acena koju Ja placam ako mi odgovara kupim a ako ne necu moze da daje u bescenje njegova stvar njegov problem jedino sta mora d aima sve dozvole, radi po zakonu i placa porez sto cisto sumnjam ali to je moje razmisljanje poznajuci dosta "velikih gazda" Nije mi samo jasno sta nije tacno lose napisano ili sl ili se mozda prepoznajes

  • Ivana Savić

    20. jul 2019 | 21:36

    Laže ko pas generalno porez niko neplaca

  • Zvrk

    20. jul 2019 | 21:33

    A sta cemo sa narko dilerima po splavovim,jel su i to zaposleni?

    • 21. jul 2019 | 02:12

      Mimi

      @Zvrk

      I ti si za MUP ovsko ispitivanje. Treba sad da te privedu i da izneses svoja saznanja

  • Ujka Zitko PFK

    20. jul 2019 | 21:31

    Kupio sam nove cvaje model zare i goci,kostaju 200€.Ribe po splavu ima da vriste kad me sa tim cvajama.

    • 21. jul 2019 | 00:44

      Aca

      @Ujka Zitko PFK

      Zar ti nisi skoro napisao da imas 26 god. jos ribu nisi video ni imao?ako ti se ne na vataju na te nove cvaje-mamac propadose 200 evrica😂

  • Ana

    20. jul 2019 | 21:30

    Bg je veliki i ima mesta za izlazak i za siromašne i za dobrostojeće. Koliko si širok toliko se protegni. Ima onih nekih rupa gde se napiješ za 1000 din, pa kome je mnogo da potroši 5-6000 za izlazak neka ide tamo. Nije nikome o glavu što bi se reklo da mora izaći. Na kraju krajeva na tu jednu flašu od 15000 hiljada vas se nekad iskupi i po petero pa to dođe po 3000 po glavi, što mislim da za jedan izlazak nije mnogo, jer izlazak je luksuz, nije potreba.

    • 20. jul 2019 | 21:37

      Djetic cg

      @Ana

      A tasna tvoja LV 2000 e a sad gucci hvalis se stalno ko ljakse nevidjeni a garant kineske😉 i bolje momka da mazis nego gucci

    • 20. jul 2019 | 21:43

      Jovana

      @Ana

      Samo se hvalis po portalu idi na splav reklamiraj gucci daj bre smaras

    • 21. jul 2019 | 11:03

      SDG-BG

      @Ana

      A ,GDE SI TI ZAPOSLENA???

  • Vreme

    20. jul 2019 | 21:29

    Pa za 200 din ni vodu uzeti u obicnom kaficu, koliko ste cene nasvirali , a tarife menjate navece od 20h + 200 🤦‍♂️ sto kaze,gospodin ili gospodja u jednom kom. " Hoce da povrate ulozeni novac za 3 do 6 meseci"

  • Jjjj

    20. jul 2019 | 21:27

    Posteno

  • super slavko

    20. jul 2019 | 21:27

    Otići na splavove i “podeliti im bojevu municiju” koliku bi uslugu ucinili svima!

  • Luna

    20. jul 2019 | 21:24

    Nikad u zivotu me nije zanimao nocni zivot i nocni izlasci.Trosenje vremena i bacanje para.

    • 20. jul 2019 | 21:30

      pikolo

      @Luna

      Zato si ceo zivot provela uz knjigu,zavrsila fakultet,uzela diplomu i radis za 30 000 dinara,udala se za prvog decka i onda kad prvom prilikom izadjes nekom magijom u taj “nocni zivot” onda ces videti da je to nesto normalno sto svaki covek moze sebi da priusti i onda ces se razvesti i izlaziti i trcati od splava do splava kao sto je 95% takvih kao ti zavrse

    • 20. jul 2019 | 22:05

      Djuka Cg

      @Luna

      Bravo

  • Losmi73

    20. jul 2019 | 21:23

    Vidi majsrore! Voleo bih i ja da blejim po klubovima i da ti ostavljam po 200.300e...al jebi ga radim za 500e posten posao. A ti sto ostavljaju te pare tolike sigurno ne rade za 500e. A da i za nas ispod crte ima dobrih kafanica gde je vino 1000..1500din i moze se bas lepo provesti. I nemoj majstore da kukas kad vec imas 300000 da ulozis verovatno ih nisi posteno ni zaradio!

  • Splavaroš

    20. jul 2019 | 21:21

    I još tu dodajte dobit od prodatog kokaina po klubovima i splavovima.

    • 20. jul 2019 | 21:22

      Nm

      @Splavaroš

      Pa tu i jeste najveca zarada,zato iste i otvaraju

    • 20. jul 2019 | 21:36

      Zvrk

      @Splavaroš

      Ona grupa Amerika se tukla po splavu noje po biblioteci!? Prevlast za kokain i dilovanje i tal sa gazdom...To samo izglefa nasa policiji ne zna...Hapsite bre sve to...

  • niko

    20. jul 2019 | 21:20

    bas ga pretera,,misli dace moci da radi sa cenama pica ko u monaku,,e pa bato postoji trziste i konkurencija,,pa ces videt ,,kako je dosad ziveo od tih sa po 200 din

  • Mare

    20. jul 2019 | 21:14

    Generalno u Bg jako mali broj ljudi izlazi, kad vidite koliki je ovaj grad ne izlazi ni 5% mladih.

  • Doktor

    20. jul 2019 | 21:12

    4.000 eura, klub zaradi za 1h radnog vremena. Tako da su to sam tužne priče zbog pojačanih nasilja i sranja po splavovima. Ali stoji da ko nema novac da izlazi po ,,jakim,, mestima ni ne treba da bude tamo... a i mesto nije reper za dobar provod nego ljudi i okruženje sa kojim si. Jaka mesta treba prepustiti mladoj ,,eliti,, pa nek se puškaraju i rade šta hoće zarad dva tri like-a više na društvenim i gradskim mrežama... eto!

  • 0008034

    20. jul 2019 | 21:05

    To moze da prica nekom drugom.., 300.000 eur za otvaranie splava je ordinarna glupost.

  • Maja

    20. jul 2019 | 21:04

    Uhhhh dobri su ti vlasnici splavova to su pravi macani mac mac mac mjauuuu

  • Sarkazam?!?!?

    20. jul 2019 | 21:00

    Mislim da je ovo samo usluga srpskoj mladezi koja nema para kao starlete i kriminalci ali eto zele da budu vidjeni sa tim istima na splavu pa ih posle pucaju komplelsi kad izadju iz istog i prave od sebe face na instagramu, a nisu. Sad mogu da se okrenu knjigama, bioskopima, druzenju kuci ionako je to sve lepse od solava

  • .i.

    20. jul 2019 | 21:00

    Samo brod Sava i Zare vacko

  • Srbin

    20. jul 2019 | 20:58

    Koga zabole za njihovu zaradu, ako im se ne isplati neka zatvore splav, klub ili sta vec. Mozda su mislili da treba drzava da ih pomogne.

  • Фамилија

    20. jul 2019 | 20:56

    Трчим пумпам склекове, сваки дан ја хаслујем

  • Kaca

    20. jul 2019 | 20:55

    Ljudi decko mi kupio danas Louis Vuitton tasnu i cipele pucam od srece Volim ga puno

    • 20. jul 2019 | 20:58

      Djetic cg

      @Kaca

      Evo je splavarka😂 bolje knjigu da ti je kupio od emila zole Nana

    • 20. jul 2019 | 21:01

      Dejan

      @Kaca

      I ja bi ga voleo da je i meni kupio

    • 20. jul 2019 | 21:03

      Ana

      @Kaca

      Ja sama sebi kupila gucci tašnu i baletanke neki dan. I sad ih gledam i mazim.

    • 20. jul 2019 | 21:27

      majalena

      @Kaca

      Jesi li slikala za Instagram?

    • 20. jul 2019 | 21:38

      Zvrk

      @Kaca

      Jel ti kupio i nokte preko instagrama??

    • 21. jul 2019 | 00:26

      Margo

      @Kaca

      Kod Kineza ima povoljno...

    • 21. jul 2019 | 11:10

      Tata

      @Kaca

      Ti verovatno imaš 23 god. a ,,dečko" 53 god...ali ok,to je tvoj život. Traći ga na drpanje sa starcima. Takva,i nisi za bolje.

    • 21. jul 2019 | 11:11

      SDG-BG

      @Kaca

      NE VOLIŠ TI NJEGA NEGO DZABANO TAŠNU !!!A OD TOLIKO SREĆE ČITAŠ TELEGRAF AJDE NE RISE!!!!

  • Djetic cg

    20. jul 2019 | 20:54

    A koji profil ljudi ide tamo ahhah dzabe da mi je sve ne bih isao..sto da razgovaram o knjizevnosti sa ribama😂 i da se gledam sa idiotima mrko neka hvala ..tamo te samo djavo moze naci mudar covjek to izbijegava ima mnogo lijepih mijesta za izlazak ..zadnji put kad sam bio na slicnom mijestu morao sam da prevaspitavam huligane a sto ce mi to da zavrsim u zatvor zbog avetinja to bi bio poraz za mene..a djevojke cast izuzetcima 90% njih je tu da se reklamira i u lovu na provod i sponzora...

    • 20. jul 2019 | 21:01

      Srbin

      @Djetic cg

      E svaka ti je ko u Njegoša.

    • 20. jul 2019 | 22:04

      Djuro

      @Djetic cg

      C c c c prevaspitavas ? Kad si se probudio , pao ti jorgan , prevaspiravas tako preko tastature , u grad ne smes nos da promolis ! Sms nangup na baterije

  • Draxa Nis

    20. jul 2019 | 20:53

    U jeee necete moci po splavovima da se uz cajke provodite. Eto nasekirala se cela Srbija !

  • Marko

    20. jul 2019 | 20:48

    Ja drzim splav u Cirihu i naravni da moze da se zaradi moj pazar za vikend bude do 180.000 Franaka

    • 20. jul 2019 | 20:54

      Brod

      @Marko

      Ako prodajes pride i belo onda,da

    • 20. jul 2019 | 20:54

      Auuuu

      @Marko

      Dosta brate a i tamo ima splavova auuu

    • 20. jul 2019 | 20:55

      Vsbsb

      @Marko

      Lupas gluposti, toliki ti ne moze biti ni visemesecni pazar... Sine ni na Majorci nisu toliki pazari.

    • 20. jul 2019 | 21:17

      Неутрални

      @Marko

      Нема сплавова у Цириху....Ако има, наћићу те, порез ми ниси платио

    • 20. jul 2019 | 21:46

      1 1 1

      @Marko

      Ja zivim u Cirihu gde su to splavovi u Cirihu. Hajde ne pali i ne lozi posten narod. Drzis neku kafancinu gde dolaze grand muzika i pevaljke iz Srbije . A to 180 000 franaka za vece ne lazi ,pa bre na Ibici niko nema 180 000 do.200 000 evra za vece.

    • 21. jul 2019 | 00:32

      Pizzo

      @Marko

      Cirih nije daleko od Italije i gledaj da skupis tih 60000 hiljada

    • 21. jul 2019 | 13:34

      CH

      @Marko

      A gde jel na jezeru ?

  • Crni

    20. jul 2019 | 20:45

    Moje misljenje je isto mogao bih jos dosta toga da dodam na rcun ugostitelja sto sam na svojoj kozi osetio ali nije za javnost nemam u Srpskom jeziku nemam adekvatnu lepu rec da napisem za tu kategoriju ljudi a da ne bude vulgarna.

  • Ivana

    20. jul 2019 | 20:44

    Ne brinem se ja za njih. Nije to njima osnovni izvor prihoda. Zna se ko kod nas otvara takve lokale. Kao obican covek ne bi ni uspeo, zatvorili bi te u roku od 10 dana.

    • 20. jul 2019 | 21:33

      Zora

      @Ivana

      Bravo Ivana. Da tamo ne valjaju drogu ne bi ni otvarali.

  • Milan

    20. jul 2019 | 20:42

    Da se vrati istog meseca a drugi mesec zarada

  • DARKO 100%

    20. jul 2019 | 20:40

    Moja mi plata tiho sapuce:hajde da izadjemo,a ja joj kazem,cuti bre , sedi kuci i jos si mala za takve stvari 😉

  • Ssss

    20. jul 2019 | 20:36

    Svuda u svetu vlasnici lokala ulozeni novac ocekuje da im se vrati u roku 5 do 10 godina. Jedino kod nas se ocekuje za 3 do 6 meseci. Nema kategorizacija lokala, pa svako formira cene po svojoj volji. Radnike ne prijavljuju i rade im za minimalac.

    • 21. jul 2019 | 11:10

      Zoran

      @Ssss

      Cemu ovde minusi. Covek je rekao istinu koju svi znamo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA