U duhu letnje festivalske atmosfere održan 21. Beogradski noćni market
Manifestacija koja spaja tradiciju i urbani duh grada, a koja se održava u večernjim satima na beogradskim pijacama postala je turistička atrakcija Beograda, koju je posetilo preko pola miliona sugrađana i turista.
Pored najboljih pijačnih prodavaca – šampiona pijaca, sinoć su se predstavile male porodične radionice, umetnici, dizajneri i zanatlije, koji su imali priliku da svoje proizvode ponude posetiocima ovog muzičko-gastronomskog festivala. Pijacom “Skadarlija” širili su se mirisi najboljih specijaliteta, koje su pripremali beogradski gastronomi, a festivalskoj atmosferi, u letnjem ritmu, doprineo je čuveni di-džej Brkati.
Beogradski noćni market prvi put je održan na pijaci “Skadarlija”, pre tri godine, pod sloganom “Novo lice pijace”, sa ciljem da se na zanimljiv i kreativan način predstave proizvođači iz cele Srbije i da pijace postanu prepoznatljiva turistička ponuda glavnog grada, uz podsticanje razvoja porodičnog preduzedništva i malih preduzeća.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.