U duhu letnje festivalske atmosfere održan 21. Beogradski noćni market

  • 0

Manifestacija koja spaja tradiciju i urbani duh grada, a koja se održava u večernjim satima na beogradskim pijacama postala je turistička atrakcija Beograda, koju je posetilo preko pola miliona sugrađana i turista.

Beogradski noćni market, pijaca Skadarlija Foto: Promo

Pored najboljih pijačnih prodavaca – šampiona pijaca, sinoć su se predstavile male porodične radionice, umetnici, dizajneri i zanatlije, koji su imali priliku da svoje proizvode ponude posetiocima ovog muzičko-gastronomskog festivala. Pijacom “Skadarlija” širili su se mirisi najboljih specijaliteta, koje su pripremali beogradski gastronomi, a festivalskoj atmosferi, u letnjem ritmu, doprineo je čuveni di-džej Brkati.

Beogradski noćni market, pijaca Skadarlija Foto: Promo

Beogradski noćni market prvi put je održan na pijaci “Skadarlija”, pre tri godine, pod sloganom “Novo lice pijace”, sa ciljem da se na zanimljiv i kreativan način predstave proizvođači iz cele Srbije i da pijace postanu prepoznatljiva turistička ponuda glavnog grada, uz podsticanje razvoja porodičnog preduzedništva i malih preduzeća.

Beogradski noćni market, pijaca Skadarlija Foto: Promo

(Telegraf.rs/PR)

Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA