Ovo su lokacije dve nove tramvajske stanice na Novom Beogradu i Čukarici, kao i trase linija 11 i 13 (DETALJNA MAPA)
Prvi tramvaj preko mosta na Adi prošao je jutros, ali će redovne linije startovati tek 5. jula. U pitanju su, prema današnjim najavama, nove trase linija 11 i 13.
To znači da će Novi Beograd (Blok 45) direktno biti povezan sa Banovim brdom preko Mosta na Adi, ali i sa Sajmom, Savskim trgom i Kalemegdanom, takođe preko novog mosta.
Linije 7, 9, 11 i 13 prolaziće Ulicom Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, kao i do sada, obuhvatajući Blok 70, naselje Belvil, buvljak i Železničku stanicu Novi Beograd, a račvanje ovih linija biće kod Bulevara Milutina Milankovića.
Video: Prva vožnja tramvajem preko Mosta na Adi
Staru trasu (ka Sava Centru, Ušću i Starom savskom mostu) imaće linije 7 i 9, dok će novom trasom (Bulevar Milutina Milankovića, Đorđa Stanojevića, Bulevar heroja sa Košara, Most na Adi) imati linije 11 i 13.
Nova tramvajska stanica na Novom Beogradu biće pored železničke stanice na Novom Beogradu, tačnije, paralaleno sa njom, između ulica Antifašističke borbe i Đorđa Stanojevića, neposredno pred uspon tramvajske pruge na nadvožnjak koji dalje vodi ka Mostu na Adi. Njeno ime biće "Blok 42".
Na Čukarici nova stanica tramvaja biće na samoj petlji Radnička, odakle će dalje tramvaji 13 da skreću ka Banovom brdu, a 11 ka Sajmu i dalje ka Savskoj ulici, Savskom trgu i Kalemegdanu.
Do ove stanice moguće je doći stepeništem na petlji Radnička.
Inače, u okviru te petlje projektovane su i stanice za autobuske linije, kako za one koje povezuju Sajam i Čukaricu, tako i za liniju 94, koje nisu u funkciji.
ZA SADA BEZ LINIJE DO RAKOVICE
Postoji i mogućnost, a to je da tramvaji nastave pravo ka Rakovici, za šta je građen i poseban pristup koji nije postojao u prvobitnom projektu Mosta na Adi, ali za sada nju neće koristiti nijedna redovna linija, premda je danas najavljeno da se uvođenje novih ruta razmatra.
Problem bi bio "gomilanje" linija u Ulici Jurija Gagarina, jer bi linija za Rakovicu bila peta koja bi vozila do Bloka 45, a alternativa bi bila da se linija iz Rakovice preusmeri a Ušću, zajedno sa linijama 7 i 9, a da potom ponovo preko Starog savskog mosta pređe u stari deo grada.
Takođe, tramvajska linija za Rakovicu bi se u velikoj meri poklapala sa postojećom autobuskom linijom 94.
(Mateja Beljan - m.beljan@telegraf.rs)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mhm
Dragi pametni iz fotelje,da li ste ikada pokusali da prodjete ujutru izmedju 7 i 9 od Rakovice za N.Beograd i popodne izmedju 4 i 6 sa N.Beograda za Rakovicu. Ne niste! Jer da jeste pustili bi ne jednu,nego tri tramvajske linije. Ja prolazim svaki dan i verujte mi na rec da je neophodnija tramvajska linija Knezevac-Novi Beograd nego obe 11 i 13. Verujte! Ako ne verujete,a vi prodjite samo jednom u pomenutom terminu.
Podelite komentar
Dule
Pazi sad ovo,tramvajska linija za Rakovicu bi se poklapala sa linijom 94.... pa sta,i linija 95 koja u pravcu ima 25km poklapa se sa cetiri tramvajske linije pa niko to ne spominje,umesto nju da skrate i tako je rasterete njima sad 94 je problem sto bi se poklapala sa jednom tramvajskom linijom.Ne moze se odredjivanje linija i broja vozila na nekoj liniji raditi iz fotelje nego na terenu.
Podelite komentar
Aca
Sad nema komentara jer su sve lepo novine napisale i objasnile a kad ne objasne odma se napadaju citaj te ove novine i bicete upuceni u sve!!!Najbolje novine u Srbiji!!!
Podelite komentar