Vožnja u 6 ujutru u Beogradu koja mi je pokvarila dan: Strah od žute trake, nasilno ablendovanje i lezi na trubu, majstore!
Da li vam je muka od vozača koji ne poštuju propise, a pritom "legnu" na sirenu i unose svima nervozu
Gleda li iko više saobraćajne znakove ili se primenjuju samo nepisana i pojedinačna, slobodnog stila vozača, pravila.
I ja po inerciji izbegavam žutu traku, i tako ujutru oko 6.30 sati kada prolazim Bulevarom despota Stefana nađem se u dugoj koloni leve trake. Konačno, jutros se saberem - hej, pa nije dozvoljena vožnja strašnom kažnjivom žutom samo od 7 do 9 i od 14 do 18 sati. Dakle, u mojih 6.30 boja ne važi.
Još samo jedan automobil i ja prolazimo pored kolone od dvadesetak. Stojim iza njega na crvenom svetlu semaforu, skretanje za Dunav stanicu, gde mu je konačno odredište, i iza mene se zaleće i priljubljuje žuto vozilo međugradskog autobusa ATP Pančevo. Još malo pa mi je ušao u gepek.
I ablenduje, i ablenduje.
I trubi, i trubi.
Opet, brže još malo ablenduje, legao je dugo na sirenu.
Crveno svetlo i dalje sija, hoće li dati gas i preći preko mog automobila?
I sedim sama sa sobom i derem se na njega, a naravno da me ne čuje iz moje "limenke". Baš je "prijatna" i meni i stanarima okolnih zgrada ta truba. Za volanom da ti unese nervozu, a ljude da razbudi.
Solidarna da budem ne mogu da uletim u kolonu koja stoji na semaforu, a vala ni vozilo ispred mene.
I onda duboko udahneš, šta se nerviraš, kad on krši - i tim trubljenjem i tim ablendovanjem, nit drži iza mene rastojanje. A to je često u Beogradu. Zašto u kolonama inače trube svima ispred? Hoće li tako ubrzati bilo šta, osim bukom unervoziti sve oko sebe? Sirena ne služi za vaše iskaljivanje besa.
A žutu traku, da, smete da koristite i nema potrebe da u 6.30 ujutru stojite u kilometarskoj koloni, i nemojte da vam nasilni vozači unose nervozu, naročito početnici.
ZABRANJENO ABLENDOVANJE
Kako nam je i ranije objasnio na primeru preticajne trake na auto-putu Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, ablendovanje je zabranjeno.
- Znak koji treba da se pokaže vozaču ispred, a koji se nalazi u preticajnoj traci, jeste levi migavac. To je kulturan način da se zamoli vozač da se skloni da bi drugi pretekao. Nikako ne treba da se ablenduje jer je to zabranjeno. Ono služi da se drugi učesnici u saobraćaju upozore na opasnost. Ablendovanje je nevaspitano i to nije način da se opomene vozač koji je u levoj traci - napomenuo je Okanović.
29 ULICA SA ŽUTOM TRAKOM
Mnogi vozači ne znaju da od 29 ulica obeleženih žutom trakom u Beogradu u sedam može da se vozi njom u određeno vreme. Pogledajte table u Bulevaru despota Stefana, Sinđelićevoj, Bulevaru Nikole Tesle, Vojislava Ilića, Sarajevskoj, Hajduk Veljkovom vencu, Balkanskoj. Ovde nije zabranjeno 24 sata, već stoje table na kojima piše od 7 do 9 i 14 do 18 sati.
VIDEO: Devojka se skinula gola pa napravila haos u saobraćaju
(M.Ro./I.V.)
Video: Izložba slika Vuka Vidora u Comtrade-u
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Šeki
Nevaspitano je ablendivati pa kako da skloniš govedo koje u brzoj traci vozi sporije nego u krajnjoj desnoj. Ni ablendovanje ne pomaže
Podelite komentar
Srb
Verovatno kad vam neko legne na sirenu znaci da ste prespori i postenije je da se pomerite s ulice ili da na nekom drugom mestu učite da vozite kola, a ne da kocite ceo saobraćaj zbog vaseg hira da zelite da vozite. Često je i veliki strah kod vozaca. Plase se da krenu kad se upali zeleno, pa mora da se svira, a da ne pricam tek sto misle da ce se auto prevrnuti na krov na svakoj krivini kad padne kisa... ne kapiraju da moze po ledu da se vozi... kako covek onda da se ne iznervira i da ne trubi?
Podelite komentar
Pravda
Ne bi me cudilo da je doticna pricala telefonom ili sminkala,zato su nam i guzve i sve usporeno dok se sete od price da krenu za telefon 50000,a ne 10000
Podelite komentar