Ogromne izmene linija gradskog prevoza u Batajnici: Mesec dana traju radovi, menjaju se trase i ukidaju stajališta
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mira
Niste napisali da gradjani Batajnice ne mogu ni da izadju na autoput kod Novih Banovaca jer se istovremeno radi desna cela strana novosadskog autoputa. I narocito niste nista rekli o tome da autoput stoji danima zatvoren a nema nijednog jedinog radnika da radi danima! Zasto kad se ugovaraju radovi na autoputu uz zatvaranje dela autoputa se ne ugovori obavezno 14-casovno radno vreme na autoputu sa obavezom prisustva 30 radnika u svakom momentu. Ako svaka privatna firma na taj nacin ugovara izgradnje i adaptacije zasto ne moze drzava gde pati celo gradjanstvo