Ogromne izmene linija gradskog prevoza u Batajnici: Mesec dana traju radovi, menjaju se trase i ukidaju stajališta
Zbog radova na redovnom održavanju kolovoza u izvođenju Javnog komunalnog preduzeća "Beograd put", u periodu od ponedeljka 20. maja do 23. juna menja se režim rada na linijama Javnog gradskog prevoza na Batajničkom drumu, na delu od Ulice batajnički drum 6. deo do saobraćajnice T-7.
Vozila na liniji 84 i 612 dok traju radovi će saobraćati u oba smera ulicama Cara Dušana - T-7 - Jovana Stojsavljevića - Lazara Mamuzića - 2. nova i dalje redovnom trasom.
Linije 73, 704, 705, 706 i 706E će saobraćati trasom Ulice cara Dušana – T-7 - Autoput za Novi Sad - Naselje Mala pruga – Batajnički drum 2.deo – Batajnički drum 6. deo - Batajnički drum i dalje redovnim trasama.
Autobusi na liniji 703 će saobraćati ulicama Cara Dušana – T-7 – Autoput za Novi Sad – Naselje Mala pruga – Batajnički drum 2.deo – Batajnički drum 17. deo i dalje redovnom trasom.
Na pomenutim delovima puta ukidaju se stajališta "Geomašina" u oba smera, za linije 73, 704, 705, 706, "Preduzeće Galenika Magmasil" u oba smera, za linije 73, 703, 704, 705, 706 i "Metro" stajalište u oba smera, za liniju 703.
Zbog toga će se privremeno uspostaviti stajališta na linijama 84 i 612, "Milice Šuvaković 1" u smeru ka Novoj Galenici – u ulici Lazara Mamuzića, 30m posle raskrsnice sa ulicom Milice Šuvaković, "Milice Šuvaković 1" u smeru ka gradu - u ulici Lazara Mamuzića, 30m posle raskrsnice sa ulicom Milice Šuvaković.
(Telegraf.rs)
Video: Putevi Srbije: Držite bezbedno odstojanje, sačuvajte život
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mira
Niste napisali da gradjani Batajnice ne mogu ni da izadju na autoput kod Novih Banovaca jer se istovremeno radi desna cela strana novosadskog autoputa. I narocito niste nista rekli o tome da autoput stoji danima zatvoren a nema nijednog jedinog radnika da radi danima! Zasto kad se ugovaraju radovi na autoputu uz zatvaranje dela autoputa se ne ugovori obavezno 14-casovno radno vreme na autoputu sa obavezom prisustva 30 radnika u svakom momentu. Ako svaka privatna firma na taj nacin ugovara izgradnje i adaptacije zasto ne moze drzava gde pati celo gradjanstvo
Podelite komentar