Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: Dragan Bjelogrlić 30. maja u Madlenijanumu!

 ≫ 
  • 0
Direct Media Akademija Foto: Promo

Da li je Srbija spremna za internet platforme tema je specijalnog razgovora sa popularnim Bjelom na sceni Madlenijanuma, a u okviru Festivalskog dana akademije 30. maja.

Od našeg proslavljenog umetnika koji se oprobao sa obe strane kamere, ali i u brzacima producentskih voda – publika će imati priliku da čuje gde se Srbija nalazi na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti.  Bjelogrlić će nam dati odgovore na pitanja kakvi su naši gledaoci – koliko su zahtevni, na šta su navikli i šta očekuju od novih projekata. Koji su obavezni elementi za uspeh filmskih projekata u Srbiji i kakav je to sadržaj koji ima najveće izglede da zadovolji pomalo jogunastu ali, vernu regionalnu publiku – samo su neka od pitanja koje Bjelogrlić otvara.

Novu eru komunikacija, što je tema trodnevne edukacije koju organizije DIRECT MEDIA United Solutions, svojim predavanjima će pokušati da približe i drugi gosti predavači.

Direct Media Akademija Foto: Promo

Poznati marketinški ekspert iz Izraela, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes, održaće specijalnu radionicu koja će ponuditi konkretne i moćne alate za otkrivanje obrazaca inovativnog i kreativnog razmišljanja. Ravid će biti i predavač na Festivalskom danu gde će govoriti o pojmu „StoryTeching“ odnosno o upotrebi tehnologija u marketingu.

U agendi Festivalskog dana je i Srđan Đurđević, R&D direktor United Grupe, koji će upoznati publiku sa svetom inovacija vezanim za novu eru televizije i kroz konkretne primere prikazati promene u navikama gledalaca.

Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor konferencije Spark.me predstaviće  novi model digitalno transformisane kompanije i menadžmenta.

Direct Media Academy 2019 Foto: Promo

Kako se ove godine slavi 500 godina od smrti velikog vizionara, Leonarda da Vinčija, tema i program Direct Media Akademije inspirisani su njegovim principima otvorenosti, univerzalnosti i povezanosti u eri koju je obeležio.

Kroz predavanja i interaktivne radionice, polaznici akademije će kroz dva modula savladati konkretne alate i strategije za uspešno komuniciranje u novoj eri:

Modul “Novi svet medija” odgovara na pitanja o budućnosti televizije, digitala, društvenih mreža, ulozi podataka u komuniciranju.

Modul “Novi brending - Hokus pokus” predstavlja novi koncept brendinga i polaznicima daje okvir i alate za tranziciju u inovativne forme strategije brenda.

Direct Media Academy 2019 Foto: Promo

Ovako bogat program DMA 2019, pažljivo je kreiran za sve profesionalce otvorenog uma koji znaju da je učenje kontinuiran proces. Upravo to je filozofija koja je protkana kroz misiju i viziju svake Direct Media Akademije, još od 2012. godine kada je osnovana.

Prihod od prodaje kotizacija Direct Media Akadmije i ove godine biće upotrebljen u humanitarne svrhe.

Obezbedite svoje kotizacije na vreme!

www.directmediacademy.com

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Palo prvo ovogodišnje skijanje na Torniku, gužva kao u košnici: Sjajne slike zimske idile

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA