Tri pomahnitala autobusa za godinu dana su bila iz ISTE serije: Da li vozilo može da "poludi" i ubije svakoga? Da li je to "ibertura" ili greška vozača?
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Ivo
Na ove stvari ujazivali smo kao problem od same kupovine autobusa. Niko nije hteo da slusa zato sto su vozila jeftina ali nisu bezbedna. Bilo je jos slucaja ali se o tome ne pise , zato sto hvala bogu nije bilo povredjenih.
Podelite komentar
Miki
Autobusi su nikakvi a vozaci sve gori i gori autobuse voze sve nesposobniji kao i u taksi treba da prodju neku obuku pa da voze narod a ne dobio dozvolu kako je dobio i daj nek ubija narod po gradovima nisu nemci glupi sto su izmislili da se polaze o pristojnosti ljubaznosti i da znaju barem 70 posto ulica a ne taksisti pitaju narod gde se ulice nalaze sramota
Podelite komentar
Neca
Posto sam mehanicar i radio sam vozila znam da temse sa ovim,, Man motorom d836,, ima problem ibreture a najcesci nacin da dobije jeste,, budzene,, turbina jesu izuzetno skupe nove a nema odgovarajucih delova za remont
Podelite komentar
Bob
Nas Damir uvek zna sta radi. Samo Napred.
Podelite komentar
Igor
Naravno da je moguce pitajte bilo kog majstora.... ista stvar se moze dogoditi i traktoru kamionu tacnije bilo kom dizel motoru i da ne moze da se ugasi dok ne izgori svo ulje koje ima u sistemu pa cak i da se na primer ovako udari j zgradu i da motor nastavi i dalje da radi dok ne izgori
Podelite komentar
Laki
@Igor
Samo dizel motori sa turbinama. Obične naftare jok...
Podelite komentar
Max
Kvalitet autobusa je u pitanju, ranije su autobusi bili daleko kvalitetnijim materijalima ,kocnicama, mehanizmom upravljanja izradjivani.Prvo se obracala paznja na bezbednost, nije bilo puno dugmica i elektronike.Sto jednostavnije i sigurnije. Danas ima sve elektroniku, ugradjuje se oprema sumnivog I niskog kvaliteta, zbog cene uprodaji. Pre je sve bilo na manualni menjac FAP, TAM,Mercedes.Za ovu marku sto dobija nekontrolisanu turazu prvi put cujem.
Podelite komentar
SREĆKO
IMAO SAM SLIČAN PROBLEM SA KAMIONOM MARKE VOLVO SA AUTOMATSKIM MENJAČEM PRVI SLUČAJ U LJIG NA SEMAFORU UPALILO SE CRVENO POČEO SAM DA KOČIM ALI MOTOR DAJE SAM GAS JER NEĆE DA PREBACI U MANJU BRZINU ZATIM IZBACUJEM RUČKU MENJAČA U LER ON NE STAJE DALJE DAJE GAS I U ZADNJI MOMENAT UGASIO SAM MOTOR I KONAČNO SE ZAUSTAVIO ALI DA NISAM BIO VEZAN IZLETEO BI IZ KABINE A DRUGI SLUČAJ SA DRUGIM KAMIONOM ISTE MARKE I AUTOMATSKIM MENJAČEM DESILO SE U GRČKU NA GRANIČNOM PRELAZU EVZONI JEDVA SAM ZAUSTAVIO KAMION NA 10 METARA PRED GRANICU ISTO NIJE HTEO DA IZBACI U LER PA NA ISTI NAČIN SAM STAO UGASIO MOTOR U VOŽNJI ALI ČUDNO JE DA U OBA SLUČAJA NIJE IZBAČENA NI JEDNA GREŠKA A ZA SVE JE KRIV SAMO JEDAN RELEJ KOJI TO REGULIŠE NIJE UVEK VOZAČ KRIV ALI NA ŽALOST UVEK SE SUMNJA U VOZAČA A NE U OVU NOVU TEHNIKU KOJA ZNA I TE KAKO DA NAPRAVI PROBLEM
Podelite komentar
kulov
@SREĆKO
A šta ima novo u Despotovac?
Podelite komentar
N.M
@SREĆKO
Prijatelju mnogo si nepismen !!!
Podelite komentar
Danijel
Kladim se da 50 % Autobusa GSP ne mogu proci tehnicki pregled . Pesaci stradaju , vozaci nadrljaju uglavnom zbog neispravnosti vozila ,A NAS MALTRETIRATE NA TEHNICKOM PREGLEDU ZA BILO KAKVE SITNICE ! Centar grada ok autobuse ima na relacijama , ali prigradska naselja ne daj boze ! Ali vozaci ne smeju da se bune inace odkaz !
Podelite komentar
Zvrk
@Danijel
Odkaz ne mogu da dobiju sigurno.
Podelite komentar
Milan
E da je tu bojan mehaničar nebi bilo propusta kad on kaže da može da ide garant je sve ok šteta što nemamo još takvi momaka koi su odgovorni
Podelite komentar
Marina
Ulaziti samo na zadnja vrata, sto je sigurno, sigurno je!
Podelite komentar
Пекс
@Marina
Само одпозади, може и на задња врата, свака част.
Podelite komentar
Danilo 49
@Marina
Čitam ovo na zadnjem sedistu autobusa.
Podelite komentar
kulov
@Marina
Uf srećo samo na zadnja vrata, u pravu si...
Podelite komentar