Tri pomahnitala autobusa za godinu dana su bila iz ISTE serije: Da li vozilo može da "poludi" i ubije svakoga? Da li je to "ibertura" ili greška vozača?

 ≫ 

Komentari

  • Ivo

    9. maj 2019 | 21:43

    Na ove stvari ujazivali smo kao problem od same kupovine autobusa. Niko nije hteo da slusa zato sto su vozila jeftina ali nisu bezbedna. Bilo je jos slucaja ali se o tome ne pise , zato sto hvala bogu nije bilo povredjenih.

  • Miki

    9. maj 2019 | 21:41

    Autobusi su nikakvi a vozaci sve gori i gori autobuse voze sve nesposobniji kao i u taksi treba da prodju neku obuku pa da voze narod a ne dobio dozvolu kako je dobio i daj nek ubija narod po gradovima nisu nemci glupi sto su izmislili da se polaze o pristojnosti ljubaznosti i da znaju barem 70 posto ulica a ne taksisti pitaju narod gde se ulice nalaze sramota

  • Neca

    9. maj 2019 | 20:25

    Posto sam mehanicar i radio sam vozila znam da temse sa ovim,, Man motorom d836,, ima problem ibreture a najcesci nacin da dobije jeste,, budzene,, turbina jesu izuzetno skupe nove a nema odgovarajucih delova za remont

  • Bob

    9. maj 2019 | 18:03

    Nas Damir uvek zna sta radi. Samo Napred.

  • Igor

    9. maj 2019 | 17:21

    Naravno da je moguce pitajte bilo kog majstora.... ista stvar se moze dogoditi i traktoru kamionu tacnije bilo kom dizel motoru i da ne moze da se ugasi dok ne izgori svo ulje koje ima u sistemu pa cak i da se na primer ovako udari j zgradu i da motor nastavi i dalje da radi dok ne izgori

    • 9. maj 2019 | 21:26

      Laki

      @Igor

      Samo dizel motori sa turbinama. Obične naftare jok...

  • Max

    9. maj 2019 | 16:17

    Kvalitet autobusa je u pitanju, ranije su autobusi bili daleko kvalitetnijim materijalima ,kocnicama, mehanizmom upravljanja izradjivani.Prvo se obracala paznja na bezbednost, nije bilo puno dugmica i elektronike.Sto jednostavnije i sigurnije. Danas ima sve elektroniku, ugradjuje se oprema sumnivog I niskog kvaliteta, zbog cene uprodaji. Pre je sve bilo na manualni menjac FAP, TAM,Mercedes.Za ovu marku sto dobija nekontrolisanu turazu prvi put cujem.

  • SREĆKO

    9. maj 2019 | 16:01

    IMAO SAM SLIČAN PROBLEM SA KAMIONOM MARKE VOLVO SA AUTOMATSKIM MENJAČEM PRVI SLUČAJ U LJIG NA SEMAFORU UPALILO SE CRVENO POČEO SAM DA KOČIM ALI MOTOR DAJE SAM GAS JER NEĆE DA PREBACI U MANJU BRZINU ZATIM IZBACUJEM RUČKU MENJAČA U LER ON NE STAJE DALJE DAJE GAS I U ZADNJI MOMENAT UGASIO SAM MOTOR I KONAČNO SE ZAUSTAVIO ALI DA NISAM BIO VEZAN IZLETEO BI IZ KABINE A DRUGI SLUČAJ SA DRUGIM KAMIONOM ISTE MARKE I AUTOMATSKIM MENJAČEM DESILO SE U GRČKU NA GRANIČNOM PRELAZU EVZONI JEDVA SAM ZAUSTAVIO KAMION NA 10 METARA PRED GRANICU ISTO NIJE HTEO DA IZBACI U LER PA NA ISTI NAČIN SAM STAO UGASIO MOTOR U VOŽNJI ALI ČUDNO JE DA U OBA SLUČAJA NIJE IZBAČENA NI JEDNA GREŠKA A ZA SVE JE KRIV SAMO JEDAN RELEJ KOJI TO REGULIŠE NIJE UVEK VOZAČ KRIV ALI NA ŽALOST UVEK SE SUMNJA U VOZAČA A NE U OVU NOVU TEHNIKU KOJA ZNA I TE KAKO DA NAPRAVI PROBLEM

  • Danijel

    9. maj 2019 | 15:52

    Kladim se da 50 % Autobusa GSP ne mogu proci tehnicki pregled . Pesaci stradaju , vozaci nadrljaju uglavnom zbog neispravnosti vozila ,A NAS MALTRETIRATE NA TEHNICKOM PREGLEDU ZA BILO KAKVE SITNICE ! Centar grada ok autobuse ima na relacijama , ali prigradska naselja ne daj boze ! Ali vozaci ne smeju da se bune inace odkaz !

  • Milan

    9. maj 2019 | 15:34

    E da je tu bojan mehaničar nebi bilo propusta kad on kaže da može da ide garant je sve ok šteta što nemamo još takvi momaka koi su odgovorni

  • Marina

    9. maj 2019 | 15:22

    Ulaziti samo na zadnja vrata, sto je sigurno, sigurno je!

    • 9. maj 2019 | 17:16

      Пекс

      @Marina

      Само одпозади, може и на задња врата, свака част.

    • 9. maj 2019 | 17:28

      Danilo 49

      @Marina

      Čitam ovo na zadnjem sedistu autobusa.

    • 9. maj 2019 | 19:27

      kulov

      @Marina

      Uf srećo samo na zadnja vrata, u pravu si...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA