Tri pomahnitala autobusa za godinu dana su bila iz ISTE serije: Da li vozilo može da "poludi" i ubije svakoga? Da li je to "ibertura" ili greška vozača?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ivo
Na ove stvari ujazivali smo kao problem od same kupovine autobusa. Niko nije hteo da slusa zato sto su vozila jeftina ali nisu bezbedna. Bilo je jos slucaja ali se o tome ne pise , zato sto hvala bogu nije bilo povredjenih.
Miki
Autobusi su nikakvi a vozaci sve gori i gori autobuse voze sve nesposobniji kao i u taksi treba da prodju neku obuku pa da voze narod a ne dobio dozvolu kako je dobio i daj nek ubija narod po gradovima nisu nemci glupi sto su izmislili da se polaze o pristojnosti ljubaznosti i da znaju barem 70 posto ulica a ne taksisti pitaju narod gde se ulice nalaze sramota
Neca
Posto sam mehanicar i radio sam vozila znam da temse sa ovim,, Man motorom d836,, ima problem ibreture a najcesci nacin da dobije jeste,, budzene,, turbina jesu izuzetno skupe nove a nema odgovarajucih delova za remont