U Studiji opravdanosti izgradnje kabinske žičare Ušće – Kalemegdan je zapisano da će se uloženi novac u izgradnju; 15 mil. evra vratiti za šest (6) godina, jer se predviđa da će u toku godine kabinska žičara imati 1,8 miliona putnika i to od 1,1 mil. turista i 1,7 mil. stanovnika Beograda. Imajući u vidu da kabinska žičara Emirates Cable Car u Londonu, koji ima oko 9 mil. stanovnika i koga godišnje poseti oko 31 mil. turista, u godini dana preveze oko 1,35 mil. putnika, više je nego očigledno, da se novac uložen u izgradnju kabinske žičare Ušće – Kalemegdan neće nikada vratiti, kao i da će za normalan rad i tehničko održavanje morati »duboko da se zavuče ruka« u budžete Beograda i Srbije.
Gagi, dipl. ing. saobraćaja
U Studiji opravdanosti izgradnje kabinske žičare Ušće – Kalemegdan je zapisano da će se uloženi novac u izgradnju; 15 mil. evra vratiti za šest (6) godina, jer se predviđa da će u toku godine kabinska žičara imati 1,8 miliona putnika i to od 1,1 mil. turista i 1,7 mil. stanovnika Beograda. Imajući u vidu da kabinska žičara Emirates Cable Car u Londonu, koji ima oko 9 mil. stanovnika i koga godišnje poseti oko 31 mil. turista, u godini dana preveze oko 1,35 mil. putnika, više je nego očigledno, da se novac uložen u izgradnju kabinske žičare Ušće – Kalemegdan neće nikada vratiti, kao i da će za normalan rad i tehničko održavanje morati »duboko da se zavuče ruka« u budžete Beograda i Srbije.
Podelite komentar
Nik
Nećemo gondolu!!!
Podelite komentar
Nije nego
Sad tu pored na Kalemegdanu fali kafić ? Tamo umesto ona 4 borca je idealno za šank !
Podelite komentar
Vlada KS
POBEDA POBEDA ACO SRBINE ACO SRBINE
Podelite komentar
Prc
To se zove žičara narode.
Podelite komentar