Gondola u funkciji do kraja godine, a evo šta se dešava sa postavljanjem Kalemegdana na UNESKO listu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Gagi, dipl. ing. saobraćaja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Gagi, dipl. ing. saobraćaja

    04. april 2019 | 00:23

    U Studiji opravdanosti izgradnje kabinske žičare Ušće – Kalemegdan je zapisano da će se uloženi novac u izgradnju; 15 mil. evra vratiti za šest (6) godina, jer se predviđa da će u toku godine kabinska žičara imati 1,8 miliona putnika i to od 1,1 mil. turista i 1,7 mil. stanovnika Beograda. Imajući u vidu da kabinska žičara Emirates Cable Car u Londonu, koji ima oko 9 mil. stanovnika i koga godišnje poseti oko 31 mil. turista, u godini dana preveze oko 1,35 mil. putnika, više je nego očigledno, da se novac uložen u izgradnju kabinske žičare Ušće – Kalemegdan neće nikada vratiti, kao i da će za normalan rad i tehničko održavanje morati »duboko da se zavuče ruka« u budžete Beograda i Srbije.

  • Nik

    03. april 2019 | 12:53

    Nećemo gondolu!!!

  • Nije nego

    03. april 2019 | 12:10

    Sad tu pored na Kalemegdanu fali kafić ? Tamo umesto ona 4 borca je idealno za šank !

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA