Gondola u funkciji do kraja godine, a evo šta se dešava sa postavljanjem Kalemegdana na UNESKO listu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Gagi, dipl. ing. saobraćaja
U Studiji opravdanosti izgradnje kabinske žičare Ušće – Kalemegdan je zapisano da će se uloženi novac u izgradnju; 15 mil. evra vratiti za šest (6) godina, jer se predviđa da će u toku godine kabinska žičara imati 1,8 miliona putnika i to od 1,1 mil. turista i 1,7 mil. stanovnika Beograda. Imajući u vidu da kabinska žičara Emirates Cable Car u Londonu, koji ima oko 9 mil. stanovnika i koga godišnje poseti oko 31 mil. turista, u godini dana preveze oko 1,35 mil. putnika, više je nego očigledno, da se novac uložen u izgradnju kabinske žičare Ušće – Kalemegdan neće nikada vratiti, kao i da će za normalan rad i tehničko održavanje morati »duboko da se zavuče ruka« u budžete Beograda i Srbije.
Nik
Nećemo gondolu!!!
Nije nego
Sad tu pored na Kalemegdanu fali kafić ? Tamo umesto ona 4 borca je idealno za šank !