Prvo novi autobusi, pa onda stroga naplata karata: Najavljene mere od kojih šverceri u Beogradu strepe

Komentari

  • Ford

    26. februar 2019 | 18:49

    Ma svi strepimo tresu nam se gace.

  • filip019

    24. februar 2019 | 23:03

    lepo narod kaže da se sve može pronaći između redova....150mil. pokrivene krađe. Da se tako mogla naplata rešiti već bi se rešila...gospodo samo za malo razmišljanja sat vremena parkiranja 100 dinara, da li se tu ne krije besplatan prevoz....problem je što sadašnji račun 200mil. eura brzo će da poraste na 500mil. što je sigurno sigurno je...

  • ZZZZ

    23. februar 2019 | 05:04

    Gospodo upravljaci grada Beograda i Vesicu sa njima, kako to da u Jagodini je besplatan prevoz, u Beogradu XXX firmi svojim radnicima mesecima ne isplacuje plate, a o prevozu da i ne govprimo, to nema vec nekoliko godina, zasto da se firmama ne uvede obavezna stavka za grafski prevoz, bilo bi pametnije, ne bi vam trebali nikakvi kontrolori, vozacima podigli plate na 80000 din, i svi bi bili zadovoljni, zar hocete da dovedemo Markovica - Palmu da vam sredjuje stanje u gradu, ili uzmite njegov recept i ne pravote problem gde ga ustvari nema, vi ste problem

  • Vesicev klon

    22. februar 2019 | 16:52

    Prike dok ti kupis nove buseve,neces naci vozaca ni sa B kategorijom.Prvo plata 1000 e pa sve ostalo.

  • Aca

    22. februar 2019 | 15:00

    Vozači u GSP-u retko prime iznad 45.000 dinara platu. Ne znam o kakvim ciframa on govori. Da je plata stvarno iznad 50.000 ne bi im vozači toliko nedostajali. Neka uvedu strogu naplatu karata, ali kada raskinu ugovor sa Apexom, usklade cene sa prosečnim platama, uspostave besplatan prevoz određenim kategorijama. Da li zna šta nekome ko ima platu od 300 evra znači da mesečno daje 3.000 (cifra samo za Beograd)? Obavezno, ali obavezno ukinuti privilegiju kakvu imaju penzioneri. Naplaćuju im prevoz 407 dinara za celu godinu u svim opštinama. Neka sami izračunaju koliko su tu na gubitku. Ta cifra može da im prođe samo na mesečnom nivou. Ljudi koji primaju socijalnu pomoć moraju da izdvajaju mesečno veće pare. Gde je tu pravda? Ako će da se žale na naplatu karata, neka se obrate Apexu koji ih je i doveo do ovakvog stanja. Takođe, zašto nije poznato koliko para od prodatih karata ide GSP-u a koliko Apexu?

    • 24. februar 2019 | 13:55

      Zoran you

      @Aca

      Zaista treba korigovati crne karata penzionerima oreko 65 god. Da placaju 200 din svaki mesec pa je I to korisno za GSB a da nezapiskena lica placaju isto 200 din posto nemaju nikakvih primanja mislim da je to OK

  • PETAR 1

    22. februar 2019 | 14:44

    Nema drugog resenja, osim da konrolori imaju topuze.

  • sasa

    22. februar 2019 | 14:14

    da mesecna markica kosta 800 dinara za sve zone tada bibilo mnogo bolje.ne treba kontrolori ,veci broj pretplatnika,svi zadovoljni

    • 22. februar 2019 | 14:27

      Dule

      @sasa

      Moraju kontrolori jer kako znas da su svi platili tih tbojih 800 dinara. Nepostenje kosta sve nas.

  • Veteran

    22. februar 2019 | 13:43

    Veće plate, manja cena karata pa i možda se smanji šverc inače ovako teško biće problema sa ljudima, što se tiče kupovine autobusa to nas ne interesuje, ima dovoljno autobusa nema ko ni ove da vozi, naplatili ste vi nama karte kroz poreze, pdv i slično, jer da niste prevoz bi stao..

    • 22. februar 2019 | 14:29

      Laki

      @Veteran

      Zbog takvih kao sto si ti prevoz I treba da stane pa idi peske. Samo trazis neko opravdanje da sa vozis na racun onih koji placaju.

  • ...

    22. februar 2019 | 13:29

    Ljudi bi placali karte da su jeftinije ili da su plate mnogo vece i da imaju svi posao, ovako nema nista od placanja karte. Sa tim strozijim merama izazvace jos veci bes naroda i cesce sukobe sa kontrolorima

    • 22. februar 2019 | 14:24

      Sima

      @...

      Onda cemo ici pesice ili na kamilama, konjima nagarcima.......isto kao I ostali po svetu koji imaju male prihode. Ljudi mogu da pricaju bajke, ali matematika je uvek tacna I ne laze. Koliko para, toliko muzike.

  • Srbin

    22. februar 2019 | 13:25

    Kad budu smanjili cenu karte onda može da se kupi,a ovako plata 30000 sa markicom a što su uzimali 3g 10% to da nepričamo kad budu veće plate i cena prevoza manja onda će biti naplata 100% a ovo su samo priče.......

    • 22. februar 2019 | 13:29

      Lopki

      @Srbin

      Nece. Ida su velike plate neki bi se svercovali. To nam je u dusi. Poznajemo se, nismo od juce.

  • Kom

    22. februar 2019 | 13:18

    Kad ce da povevaju plate soferima !!! Ili da kupe robote vozace pošto ovi sad odoše preko !

    • 22. februar 2019 | 13:27

      Giga

      @Kom

      Odakle da povecaju kad se narod masovmo svercuje. Treba platiti autobuse, benzin, rezervne delove, mehanicare, cistace., vozace, kontrolore, registracije........ako se ovako nastavi ici cemo za 2-3 godine peske.

  • Nenad

    22. februar 2019 | 12:46

    Kupujete autobuse što je lepo al koceto da vozi kad vam hvale votaci. Votacu vam odoše preko a vi pricate o autobusima koje kupujete sram vas bilo

  • Marko

    22. februar 2019 | 12:45

    Koliko ja znam BusPlus je privatna firma za naplatu karata. Pa ne vidim zasto bi grad njoj placao.

  • Ja

    22. februar 2019 | 12:40

    Realna cena karte u odnosu na plate koje nemamo ili su,znate vec kakve,je 20din.

    • 22. februar 2019 | 13:36

      Trta

      @Ja

      Za te pare ne mozes ni benzin da platis, a kamoli da pokrijes sve ostale troskove. Ti troskovi goriva, novih autobusa, automata za naplatu, GPS, kompjutera, cistacica, kancelarija, depoa, vozaca, poreza, rezervnih delova, mehanicara, kontrolora, osiguranja, putarine, skolovanja zaposlenih, ....su u najvecem delu kao na Zapadu I nazalost ne mozes da ih izbegnes. Mora da se plate bez obzira kolika je tebi plata.

    • 23. februar 2019 | 19:18

      Zoki

      @Ja

      Ti si druze ovde ispao ono sto se kaze glup u drustvu... Ili to ili si ispao babici po rodjenju ja drugi odgovor nemam.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA