lepo narod kaže da se sve može pronaći između redova....150mil. pokrivene krađe. Da se tako mogla naplata rešiti već bi se rešila...gospodo samo za malo razmišljanja sat vremena parkiranja 100 dinara, da li se tu ne krije besplatan prevoz....problem je što sadašnji račun 200mil. eura brzo će da poraste na 500mil. što je sigurno sigurno je...
Gospodo upravljaci grada Beograda i Vesicu sa njima, kako to da u Jagodini je besplatan prevoz, u Beogradu XXX firmi svojim radnicima mesecima ne isplacuje plate, a o prevozu da i ne govprimo, to nema vec nekoliko godina, zasto da se firmama ne uvede obavezna stavka za grafski prevoz, bilo bi pametnije, ne bi vam trebali nikakvi kontrolori, vozacima podigli plate na 80000 din, i svi bi bili zadovoljni, zar hocete da dovedemo Markovica - Palmu da vam sredjuje stanje u gradu, ili uzmite njegov recept i ne pravote problem gde ga ustvari nema, vi ste problem
Vozači u GSP-u retko prime iznad 45.000 dinara platu. Ne znam o kakvim ciframa on govori. Da je plata stvarno iznad 50.000 ne bi im vozači toliko nedostajali. Neka uvedu strogu naplatu karata, ali kada raskinu ugovor sa Apexom, usklade cene sa prosečnim platama, uspostave besplatan prevoz određenim kategorijama. Da li zna šta nekome ko ima platu od 300 evra znači da mesečno daje 3.000 (cifra samo za Beograd)? Obavezno, ali obavezno ukinuti privilegiju kakvu imaju penzioneri. Naplaćuju im prevoz 407 dinara za celu godinu u svim opštinama. Neka sami izračunaju koliko su tu na gubitku. Ta cifra može da im prođe samo na mesečnom nivou. Ljudi koji primaju socijalnu pomoć moraju da izdvajaju mesečno veće pare. Gde je tu pravda? Ako će da se žale na naplatu karata, neka se obrate Apexu koji ih je i doveo do ovakvog stanja. Takođe, zašto nije poznato koliko para od prodatih karata ide GSP-u a koliko Apexu?
Zaista treba korigovati crne karata penzionerima oreko 65 god. Da placaju 200 din svaki mesec pa je I to korisno za GSB a da nezapiskena lica placaju isto 200 din posto nemaju nikakvih primanja mislim da je to OK
Veće plate, manja cena karata pa i možda se smanji šverc inače ovako teško biće problema sa ljudima, što se tiče kupovine autobusa to nas ne interesuje, ima dovoljno autobusa nema ko ni ove da vozi, naplatili ste vi nama karte kroz poreze, pdv i slično, jer da niste prevoz bi stao..
Ljudi bi placali karte da su jeftinije ili da su plate mnogo vece i da imaju svi posao, ovako nema nista od placanja karte. Sa tim strozijim merama izazvace jos veci bes naroda i cesce sukobe sa kontrolorima
Onda cemo ici pesice ili na kamilama, konjima nagarcima.......isto kao I ostali po svetu koji imaju male prihode. Ljudi mogu da pricaju bajke, ali matematika je uvek tacna I ne laze. Koliko para, toliko muzike.
Kad budu smanjili cenu karte onda može da se kupi,a ovako plata 30000 sa markicom a što su uzimali 3g 10% to da nepričamo kad budu veće plate i cena prevoza manja onda će biti naplata 100% a ovo su samo priče.......
Odakle da povecaju kad se narod masovmo svercuje. Treba platiti autobuse, benzin, rezervne delove, mehanicare, cistace., vozace, kontrolore, registracije........ako se ovako nastavi ici cemo za 2-3 godine peske.
Za te pare ne mozes ni benzin da platis, a kamoli da pokrijes sve ostale troskove. Ti troskovi goriva, novih autobusa, automata za naplatu, GPS, kompjutera, cistacica, kancelarija, depoa, vozaca, poreza, rezervnih delova, mehanicara, kontrolora, osiguranja, putarine, skolovanja zaposlenih, ....su u najvecem delu kao na Zapadu I nazalost ne mozes da ih izbegnes. Mora da se plate bez obzira kolika je tebi plata.
Ford
Ma svi strepimo tresu nam se gace.
Podelite komentar
filip019
lepo narod kaže da se sve može pronaći između redova....150mil. pokrivene krađe. Da se tako mogla naplata rešiti već bi se rešila...gospodo samo za malo razmišljanja sat vremena parkiranja 100 dinara, da li se tu ne krije besplatan prevoz....problem je što sadašnji račun 200mil. eura brzo će da poraste na 500mil. što je sigurno sigurno je...
Podelite komentar
ZZZZ
Gospodo upravljaci grada Beograda i Vesicu sa njima, kako to da u Jagodini je besplatan prevoz, u Beogradu XXX firmi svojim radnicima mesecima ne isplacuje plate, a o prevozu da i ne govprimo, to nema vec nekoliko godina, zasto da se firmama ne uvede obavezna stavka za grafski prevoz, bilo bi pametnije, ne bi vam trebali nikakvi kontrolori, vozacima podigli plate na 80000 din, i svi bi bili zadovoljni, zar hocete da dovedemo Markovica - Palmu da vam sredjuje stanje u gradu, ili uzmite njegov recept i ne pravote problem gde ga ustvari nema, vi ste problem
Podelite komentar
Vesicev klon
Prike dok ti kupis nove buseve,neces naci vozaca ni sa B kategorijom.Prvo plata 1000 e pa sve ostalo.
Podelite komentar
Aca
Vozači u GSP-u retko prime iznad 45.000 dinara platu. Ne znam o kakvim ciframa on govori. Da je plata stvarno iznad 50.000 ne bi im vozači toliko nedostajali. Neka uvedu strogu naplatu karata, ali kada raskinu ugovor sa Apexom, usklade cene sa prosečnim platama, uspostave besplatan prevoz određenim kategorijama. Da li zna šta nekome ko ima platu od 300 evra znači da mesečno daje 3.000 (cifra samo za Beograd)? Obavezno, ali obavezno ukinuti privilegiju kakvu imaju penzioneri. Naplaćuju im prevoz 407 dinara za celu godinu u svim opštinama. Neka sami izračunaju koliko su tu na gubitku. Ta cifra može da im prođe samo na mesečnom nivou. Ljudi koji primaju socijalnu pomoć moraju da izdvajaju mesečno veće pare. Gde je tu pravda? Ako će da se žale na naplatu karata, neka se obrate Apexu koji ih je i doveo do ovakvog stanja. Takođe, zašto nije poznato koliko para od prodatih karata ide GSP-u a koliko Apexu?
Podelite komentar
Zoran you
@Aca
Zaista treba korigovati crne karata penzionerima oreko 65 god. Da placaju 200 din svaki mesec pa je I to korisno za GSB a da nezapiskena lica placaju isto 200 din posto nemaju nikakvih primanja mislim da je to OK
Podelite komentar
PETAR 1
Nema drugog resenja, osim da konrolori imaju topuze.
Podelite komentar
sasa
da mesecna markica kosta 800 dinara za sve zone tada bibilo mnogo bolje.ne treba kontrolori ,veci broj pretplatnika,svi zadovoljni
Podelite komentar
Dule
@sasa
Moraju kontrolori jer kako znas da su svi platili tih tbojih 800 dinara. Nepostenje kosta sve nas.
Podelite komentar
Veteran
Veće plate, manja cena karata pa i možda se smanji šverc inače ovako teško biće problema sa ljudima, što se tiče kupovine autobusa to nas ne interesuje, ima dovoljno autobusa nema ko ni ove da vozi, naplatili ste vi nama karte kroz poreze, pdv i slično, jer da niste prevoz bi stao..
Podelite komentar
Laki
@Veteran
Zbog takvih kao sto si ti prevoz I treba da stane pa idi peske. Samo trazis neko opravdanje da sa vozis na racun onih koji placaju.
Podelite komentar
...
Ljudi bi placali karte da su jeftinije ili da su plate mnogo vece i da imaju svi posao, ovako nema nista od placanja karte. Sa tim strozijim merama izazvace jos veci bes naroda i cesce sukobe sa kontrolorima
Podelite komentar
Sima
@...
Onda cemo ici pesice ili na kamilama, konjima nagarcima.......isto kao I ostali po svetu koji imaju male prihode. Ljudi mogu da pricaju bajke, ali matematika je uvek tacna I ne laze. Koliko para, toliko muzike.
Podelite komentar
Srbin
Kad budu smanjili cenu karte onda može da se kupi,a ovako plata 30000 sa markicom a što su uzimali 3g 10% to da nepričamo kad budu veće plate i cena prevoza manja onda će biti naplata 100% a ovo su samo priče.......
Podelite komentar
Lopki
@Srbin
Nece. Ida su velike plate neki bi se svercovali. To nam je u dusi. Poznajemo se, nismo od juce.
Podelite komentar
Kom
Kad ce da povevaju plate soferima !!! Ili da kupe robote vozace pošto ovi sad odoše preko !
Podelite komentar
Giga
@Kom
Odakle da povecaju kad se narod masovmo svercuje. Treba platiti autobuse, benzin, rezervne delove, mehanicare, cistace., vozace, kontrolore, registracije........ako se ovako nastavi ici cemo za 2-3 godine peske.
Podelite komentar
Nenad
Kupujete autobuse što je lepo al koceto da vozi kad vam hvale votaci. Votacu vam odoše preko a vi pricate o autobusima koje kupujete sram vas bilo
Podelite komentar
Marko
Koliko ja znam BusPlus je privatna firma za naplatu karata. Pa ne vidim zasto bi grad njoj placao.
Podelite komentar
Kiza
@Marko
I to firma udovice......
Podelite komentar
Ja
Realna cena karte u odnosu na plate koje nemamo ili su,znate vec kakve,je 20din.
Podelite komentar
Trta
@Ja
Za te pare ne mozes ni benzin da platis, a kamoli da pokrijes sve ostale troskove. Ti troskovi goriva, novih autobusa, automata za naplatu, GPS, kompjutera, cistacica, kancelarija, depoa, vozaca, poreza, rezervnih delova, mehanicara, kontrolora, osiguranja, putarine, skolovanja zaposlenih, ....su u najvecem delu kao na Zapadu I nazalost ne mozes da ih izbegnes. Mora da se plate bez obzira kolika je tebi plata.
Podelite komentar
Zoki
@Ja
Ti si druze ovde ispao ono sto se kaze glup u drustvu... Ili to ili si ispao babici po rodjenju ja drugi odgovor nemam.
Podelite komentar