Prvo novi autobusi, pa onda stroga naplata karata: Najavljene mere od kojih šverceri u Beogradu strepe

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Kom
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ford

    26. februar 2019 | 18:49

    Ma svi strepimo tresu nam se gace.

  • filip019

    24. februar 2019 | 23:03

    lepo narod kaže da se sve može pronaći između redova....150mil. pokrivene krađe. Da se tako mogla naplata rešiti već bi se rešila...gospodo samo za malo razmišljanja sat vremena parkiranja 100 dinara, da li se tu ne krije besplatan prevoz....problem je što sadašnji račun 200mil. eura brzo će da poraste na 500mil. što je sigurno sigurno je...

  • ZZZZ

    23. februar 2019 | 05:04

    Gospodo upravljaci grada Beograda i Vesicu sa njima, kako to da u Jagodini je besplatan prevoz, u Beogradu XXX firmi svojim radnicima mesecima ne isplacuje plate, a o prevozu da i ne govprimo, to nema vec nekoliko godina, zasto da se firmama ne uvede obavezna stavka za grafski prevoz, bilo bi pametnije, ne bi vam trebali nikakvi kontrolori, vozacima podigli plate na 80000 din, i svi bi bili zadovoljni, zar hocete da dovedemo Markovica - Palmu da vam sredjuje stanje u gradu, ili uzmite njegov recept i ne pravote problem gde ga ustvari nema, vi ste problem