Bliži se kraj gužvama u javnom prevozu? Grad Beograd nabavlja više od 200 autobusa za GSP

Komentari

  • Ikarbus

    23. februar 2019 | 16:56

    Iz koje drzave se uvoze ti autobusi?Nas Ikarbus ste zatvorili,srecno vam bilo!

  • Pesak

    21. februar 2019 | 20:55

    Kad budete uskladili cene prevoza sa stvarnom prosecnom platom koja je 300e onda mozete da ocekujete boljitak u gsp-u i da se gradjani ne svercuju. Ovako dokle god nas kradete i ignorisete nase potrebe i okolnosti koje ste nam vi na vlasti nametnuli - ziveli sverceri. Da karta kosta 30 din ili da se placa po stanici i da je cena mesecne pretplate za zaposlene 1000 din max, svi bi isli prevozom i kupovali karte bez problema. Ali vi to iz svojih sluzbenih mecki i bmw-a ne razumete zar ne?

  • Gordana

    21. februar 2019 | 20:48

    Jeste problem sa manjkom vozaca ali njihovoj bahatosti nema kraja,svako jutro kad krenem na posao (4,30) obavezno se njih dvoje-troje nalaze kod vozaca i razglabaju o platama koje su im male i ostale trice a o recniku da ne pricam polni organ im ne izlazi iz usta pritom da ne mare dali u busu ima zena, dece ili starijih osoba, a o kasnjenjima da ne pricam. i mi trgovci radimo za mnogo manju platu na nogama smo po citav dan i radimo fizicki posao pa na vreme otvaramo radnje da bi njihove porodice kupile sta im treba ali kad treba te iste zene da se vrate kucama i svojim porodicama naravno opet kasne pa se ceka i po sat vremena na suncu kisi. kako je to moguce da se busevi pokvare jedan za drugim dva do tri puta nedeljno popodne i uvece oko 11 i 11.30 pa cekas onaj u 12 poslednji i da im je izgovor pa znate bus se pokvario ali tek ce biti problema zato sto nema vozaca, (iz pouzdanih izvora znam da ih dispecer na pola puta zove da se vrate i tako smanjuju zakasnjenja)sta se to nas tice, ako su nezadovoljni neka to resavaju na drugi nacin a ne preko nasih ledja. 85 treba ukinuti jer je to najgora linija

    • 21. februar 2019 | 23:58

      Aca

      @Gordana

      Slažem se sa većinom. Kad se poređaju tamo, pa samo razglabaju i odvlače pažnju vozaču. U nekim državama je to strogo zabranjeno. Nažalost, sada i kada se prijavljuju propusti u njihovom radu, uglavnom se ništa ne radi jer hoće da sačuvaju svakog vozača. To mnogi od njih koriste i rade šta im je volja. Čast izuzecima.

  • ...

    21. februar 2019 | 18:36

    Neka se precednik provoza u pola pet po vrucini u autobusu u kosulji,pa da vidi kako mi obicni zivimo.

  • tajkun

    21. februar 2019 | 17:50

    Ovo ce biti posao decenije za tajkune,stranke,direktore,ma svi ima da umoce ruku do ramena u med na racun por.obaveznika.Ma svi bezmo sto dalje odavde da ostanu samo babe i dede.

  • Cole

    21. februar 2019 | 16:10

    Ko ce da vozi te autobuse,penzioneri verovatno

  • Iva

    21. februar 2019 | 15:34

    Daj bre okupajte vozace,autobuse i grad! Sve je prljavo! Kakav je ovo narod? Najprljaviji smo!!

  • Pablo

    21. februar 2019 | 14:30

    A gde su vozaci??!!!!

  • Ssss

    21. februar 2019 | 13:22

    Nece oni sami da se voze,trebaju vozaci a njih nema

  • ...

    21. februar 2019 | 13:16

    Biće nam bolje za dve godine...

  • Aki

    21. februar 2019 | 13:04

    Ima dosta nezaposlenih. Ako nece nasi da voze neka daju strancima. Neko bi bio sretan da zivi u Brogradu kao sto du nasi vozaci sretni u Austriji, Nemackoj, Italiji, Svedskoj, Sloveniji......

  • Bole

    21. februar 2019 | 13:01

    Dzaba nam novi autobusi kad se ljudi svercuju. Jednog dana ce budzet da presusi pa cemo svi ici peske. Ljudi ne shvataju da pare ne padaju sa neba.

    • 21. februar 2019 | 13:35

      Aca

      @Bole

      Neka i oni usklade cene sa prosečnim primanjima. Plate su u proseku 300 evra, a od toga prevoz plaćaš 3.000 mesečno i to ako si u Beogradu, a ako si u okolini, onda je to 5.000 mesečno. Bitno je da penzioneri plaćaju 407 dinara za celu godinu, u svim opštinama, jer eto, oni su jedina ugrožena kategorija. Neka smanje malo cifru zaposlenima, nezaposlenima i studentima, a povećaju penzionerima. 407 dinara bi bilo u redu samo na mesečnom nivou, ovako nikako. A prevoz da bude besplatan isključivo školarcima, osobama sa invaliditetom... Ne zaboravi i da je Apex privatna firma, pa je pitanje koliki procenat GSP dobija od njih.

  • Sibin

    21. februar 2019 | 13:01

    Samo rokaj, sve za Bg!!!!!!!!!

  • Mihailo

    21. februar 2019 | 12:55

    Dzaba nam vozila kad nema ko da ih vozi

  • Aca

    21. februar 2019 | 12:26

    I da nabave te autobuse, odakle im vozači? Konsantno neko daje otkaz, a vrlo je malo onih koji im se zaposle. Takođe, od tih 200 autobusa, veći deo njih će biti solo autobusi kako su i ranije najavljivali, što će dodatno pogoršati situaciju u gradskom prevozu. Al tako nam je kad se o svemu tome pitaju ljudi koji se voze službenim automobilima, a ne gradskim prevozom.

  • Niko

    21. februar 2019 | 12:26

    Cemu tolika ulaganja ako je GSP predstavljen kao veliki gubitas?

  • Dača

    21. februar 2019 | 12:16

    Jel to nas mercedez benz 😁

  • Tiši

    21. februar 2019 | 12:08

    A đe su vam vozaci?

  • Bgd

    21. februar 2019 | 12:05

    Za dve godine ili 420 dana,pitanje je sad!

  • 23

    21. februar 2019 | 12:04

    Ko ce to voziti 😀

  • Anon

    21. februar 2019 | 12:04

    I tada ce da budu guzve.

  • Miloš

    21. februar 2019 | 12:02

    Dzabe autobusi,kada im fali vozača!

  • Igor

    21. februar 2019 | 11:56

    Vozaci????

  • Neki tamo

    21. februar 2019 | 11:56

    A ko ce da vozi te autobuse? Svi ljudi su vam otisli u Sloveniju i Italiju.

  • VOZAC 1966

    21. februar 2019 | 11:52

    LEPOOO SAMO KOCE DA IH VOZI ....

  • Munze

    21. februar 2019 | 11:51

    Dajte nekoliko 78ice , ceka covek po 20-30min svaki dan.

  • Poop

    21. februar 2019 | 11:49

    A ko će da ih vozi? I vozači odoše preko..

  • @

    21. februar 2019 | 11:48

    A ko ce da vozi?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA