Bliži se kraj gužvama u javnom prevozu? Grad Beograd nabavlja više od 200 autobusa za GSP
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ikarbus
Iz koje drzave se uvoze ti autobusi?Nas Ikarbus ste zatvorili,srecno vam bilo!
Pesak
Kad budete uskladili cene prevoza sa stvarnom prosecnom platom koja je 300e onda mozete da ocekujete boljitak u gsp-u i da se gradjani ne svercuju. Ovako dokle god nas kradete i ignorisete nase potrebe i okolnosti koje ste nam vi na vlasti nametnuli - ziveli sverceri. Da karta kosta 30 din ili da se placa po stanici i da je cena mesecne pretplate za zaposlene 1000 din max, svi bi isli prevozom i kupovali karte bez problema. Ali vi to iz svojih sluzbenih mecki i bmw-a ne razumete zar ne?
Gordana
Jeste problem sa manjkom vozaca ali njihovoj bahatosti nema kraja,svako jutro kad krenem na posao (4,30) obavezno se njih dvoje-troje nalaze kod vozaca i razglabaju o platama koje su im male i ostale trice a o recniku da ne pricam polni organ im ne izlazi iz usta pritom da ne mare dali u busu ima zena, dece ili starijih osoba, a o kasnjenjima da ne pricam. i mi trgovci radimo za mnogo manju platu na nogama smo po citav dan i radimo fizicki posao pa na vreme otvaramo radnje da bi njihove porodice kupile sta im treba ali kad treba te iste zene da se vrate kucama i svojim porodicama naravno opet kasne pa se ceka i po sat vremena na suncu kisi. kako je to moguce da se busevi pokvare jedan za drugim dva do tri puta nedeljno popodne i uvece oko 11 i 11.30 pa cekas onaj u 12 poslednji i da im je izgovor pa znate bus se pokvario ali tek ce biti problema zato sto nema vozaca, (iz pouzdanih izvora znam da ih dispecer na pola puta zove da se vrate i tako smanjuju zakasnjenja)sta se to nas tice, ako su nezadovoljni neka to resavaju na drugi nacin a ne preko nasih ledja. 85 treba ukinuti jer je to najgora linija