Mnogima se čini da su udarne rupe na svakom ćošku, ove godine ih je više nego lane: Ako nas vreme posluži, kažu da će biti pokrpljene uskoro
Na probleme sa udarnim rupama ukazali su nam čitaci sa Novog Beograda, Vračara, Voždovca...
Otopio se sneg, povukla se so, a na beogradskim ulicama očekivano su se otvorile udarne rupe. A ono što smo imali prilike da vidimo i te kako je udarno.
Neke od ovih rupa su takve da ceo točak može da upadne, pa je pitanje koliko je samo od početka sezone pokidano guma i popucalo felni...
- Svi delovi grada na saobraćajnicama imaju oštećenja, a najveći broj pojavi se na najfrekventnijim saobraćajnicama i na ulicama kojima saobraćaju gradski prevoz i teretna vozila, kao i na ulicama koje dugo nisu detaljnije sanirane ili rekonstruisane - kažu u "Beogradputu".
Ako je za utehu, očekuje nas lepo vreme, a ukoliko zaista ne bude novih padavina i niskih temperatura, radovi na sanaciji udarnih rupa biće završeni do kraja februara.
Ogromne kratere fotografisao je naš reporter na Ledinama u Surčinskoj ulici, jedan veliki viđen je u Kneza Miloša kod Beograđanke, otvorio se i asfalt u Teodora Drajzera, a javljali su nam se i čitaoci sa Vračara i Voždovca...
- Ulica paralelna sa Maksima Gorkog, pored Gradića pejton, nizbrdo, puna je rupetina, ne možeš da ih obiđes jer je uska i ima samo jednu traka po pravcu, uvek je gužva, moraš kroz rupe da prođeš... - napisala je naša čitateljka Emilija.
Problem je i što mnoge rupe neposredno pre saniranja postanu još veće, jer putari ogule čitav jedan sloj asfalta pre krpljenja, a potom se i čeka druga ekipa da nastavi radove.
- U Ustaničkoj ulici kod dušanovačke pošte, potom u Vojislava Ilića i Gospodara Vučića stanje je takvo da možete lako da pocepate gumu jer prelazite preko isečenog sloja asfalta. I ne postoji način da ovo obiđete, jer odmah nakon jedne sledi druga rupa, koja je pomerena malo udesno ili ulevo - žali se M. T.
Međutim, u "Beogradputu" uveravaju da najčešće sve završi za jedan dan.
- Vrlo retko se dešava da pripremljena oštećenja kolovoza čekaju asfalt jedan dan. U najvećem broju slučajeva trudimo se da se završetak popravke i asfaltiranje obave odmah nakon opsecanja oštećenja - kažu u ovom preduzeću.
POTREBNO JE STRPLJENJE
- Prioritete za sanaciju određujemo prema opterećenju sapbraćajnica. Prednost imaju ulice koje su prometnije. Na sanaciji manjih oštećenja angažovani su svi raspoloživi kapaciteti JKP "Beograd put" koji nisu na rapsolaganju Zimskoj službi - objašnjavaju u ovom preduzeću.
Ove godine, broj udarnih rupa je nešto veći.
- Neznatno veći broj udarnih rupa zabeležen je ove godine, verovatno zbog veće količine padavina ove sezone - dodaju u "Bepogradputu".
KAKO NASTAJU KRATERI
- U toku i nakon svake zimske sezone, usled negativnog dejstva vode - leda, na saobraćajnicama se otvaraju udarne rupe. Udarne rupe i oštećenja se otvaraju na dnevnom nivou, tako da nije moguća tačna evidencija - kažu u "Beogradputu".
VIDEO: Kako izgleda kada ulice procvetaju?
(Mateja Beljan - m.beljan@telegraf.rs)
Video: Hapšenje grupe zbog pripreme teškog ubistva
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bgd
Da kvalitetno radite puteve broj rupa bi bio manji ali lopovluk i javašluk su odavno postali zaštitni znak ove države. Kad je reč o sanacijama, zar nije jeftinije da odmah odradite sve nego morate DVA puta da dovlačite ekipe: jednu za sečenje asfalta a drugu za krpljenje rupa? Kakva je to organizacija?
Podelite komentar
Lazar
U srbiji ima prosecno pet rupa po stanovniku na putevima nikad manje a ni vise rupa a jedna je velika kampanja.
Podelite komentar
Rasa
Na Ledinama, opština NBGD je nemoguće voziti. Pitanje je vremena kad će neko zbog kratera glavu izgubiti. Da ne pričamo o materijalnoj šteti.
Podelite komentar