Šta je sa putnicima koji kupuju karte kod vozača? Oni nemaju pravo da znaju kada im dolazi autobus? Neka prekinu sa merama koje im ništa dobro neće doneti. Šta je sa autobusima ik-201 koji su stari 18 godina? Da li znaju koliko su kilometara prešli ti autobusi? Koliko samo razloga ima da se cena karte drastično snizi. Lažu ljude da manjak vozača i vozila trenutno ne utiče na gradski prevoz, a prava istina je da linija koja navodno ima 20 angažovanih vozila, u realnosti nema više od 16 vozila. Privatnicima nametnuli uslov da moraju da imaju internet, grejanje i hlađenje u vozilima, a više od pola privatnika se ne pridržava tih uslova, dok GSP nema nikakvih uslova pod kojima mogu da rade u gradskom prevozu. U jedne delove grada stavili zglobne autobuse, a druge solo autobuse. Linije ka Surčinu sve imaju stara i dotrajala vozila. Linije ka Batanjici novija, ali neodržavana vozila. Ljudi koji žive u okolini Beograda moraju da plate kartu i po 5.000 mesečno, a prevoz imaju na nekoliko sati. Sada još hoće i vozače da uvuku u celu priču, što će njima biti dodatan razlog da napuštaju zemlju. Na manje opterećenim linijama karta mora da se plati, a na više opterećenim ne mora? Jednima mogu zglobni autobusi, drugima ne? Gde je tu ravnopravnost?
Snizite cene mesecnih karata, test period 6 meseci pa cete videti napredak. Molim strucnjake iz vlade da daju predlog kako samohrani roditelj sa 32.000 da plati 1 mesecnu za zaposlene i 2 za srednjoskolce. Hvala.
Tako je. Bravo! I ja bih hteo da neko otkrije tajnu prezivljavanja sa jednom platom od koje daje za mesecnu markicu za zaposlene, koja je 10% plate, i jednu za srednjoskolca.
Зашто је уопште могуће шверцовање?Зар три фирме које нас превозе и толики запослени не могу да смисле како сви да имају карту?Нигде се не би плаћао превоз да не мора,није то ствар воље или савести.Систем наплате је лош,тј.не постоји.Кад би у радњи могли да узмете робу,а да платите зато што тако треба , а можете и да узмете и не платите,па та радња би брзо пропала...
U inostranstvu sve postujete i placate samo u srbiji vam ne valja. Kad bi placali svi cene bi bile manje a autobusi bolji. Ovako bi ja ukinuo gradski prevoz pa idite pesice kad na sve imate mane samo da ne platite. Sram vas bilo
U svetu covek ima 2000eur platu a u Srbiji 250-300eur. A samo je mesečna karta oko 30eur, a ostale stvari koje nam trebaju za život vam necu pisati koliko kostaju i sami znate. Ako ste podstanar to je tek nemoguca misija.
Kakva glupost ,kakve veze ima vozac sa putnikom i nemanje karte. Nekada su firme uplacivale direktno GSP-U za svoje radnike za prevoz i normalno da im je budjet bio puniji . Sada ulacuju na racun zaposlenog i vecina taj novac iskoristi za nesto drujo a ne za ono zasta je namenjeno .
Dodje gospodja da kupi kartu i kroz osmeh kaze da li moze karta a novcanicu od 2000 din drzi za sam ćosak
Naravno da moze gospodjo uredno vratim kusur i izdam kartu i dodam prijatna voznja
A ona zguzva novac i kartu pogleda me kao da sam joj ubio pola porodice.
Kako ih nije sramota da nam šalju buseve koji se jedva vuku, prljave, hladne, bučne, koji se ne pridržavaju reda vožnje. Neka prvo oni nas ispoštuju pa ćemo kupovati karte.
Imajte uvek kod sebe, novčanicu od 2 hilj. Držite je u novčaniku i zaboravite na nju. Kada ulazite u bus, sa tom novčanicom zatražite kartu od vozača. Neće imati da vam vrati kusur i reći će vam da sednete. Tako ja radim godinama. Jer busevi nam liče na traktore..
Videćemo. Ima sto načina da se odere mačka. Drvena sedišta, zimi hlađenje, leti grejanje u autobusu, aplikacija za masterkard koja koči Bus Plus sistem, vožnja koja traje 40 minuta umesto 25 do radnog mesta. Mislite da je neko, sa recimo diskushernijom, zaludan da gubi vreme i živce sa neorganizovanim i zagušenim saobraćaem u Beogradu i da ne plaća kartu, da ga guraju u prevozu, da rizikuje svoje zdravlje i mentalnu stabilnost, fizičku snagu koja mu je potrebna za obavljanje svojih radnih zadataka? Prvo obnovite i pojačajte vozni park, razgušite centar od šlepera i cisterni, pa onda od sugrađana tražite disciplinu. Jedini dan kada je sve funkcionisalo kako treba je bilo za vreme posete Putin Beogradu. I još nešto. Kome na račun ide naplata od Bus Plusa?
Aca
Šta je sa putnicima koji kupuju karte kod vozača? Oni nemaju pravo da znaju kada im dolazi autobus? Neka prekinu sa merama koje im ništa dobro neće doneti. Šta je sa autobusima ik-201 koji su stari 18 godina? Da li znaju koliko su kilometara prešli ti autobusi? Koliko samo razloga ima da se cena karte drastično snizi. Lažu ljude da manjak vozača i vozila trenutno ne utiče na gradski prevoz, a prava istina je da linija koja navodno ima 20 angažovanih vozila, u realnosti nema više od 16 vozila. Privatnicima nametnuli uslov da moraju da imaju internet, grejanje i hlađenje u vozilima, a više od pola privatnika se ne pridržava tih uslova, dok GSP nema nikakvih uslova pod kojima mogu da rade u gradskom prevozu. U jedne delove grada stavili zglobne autobuse, a druge solo autobuse. Linije ka Surčinu sve imaju stara i dotrajala vozila. Linije ka Batanjici novija, ali neodržavana vozila. Ljudi koji žive u okolini Beograda moraju da plate kartu i po 5.000 mesečno, a prevoz imaju na nekoliko sati. Sada još hoće i vozače da uvuku u celu priču, što će njima biti dodatan razlog da napuštaju zemlju. Na manje opterećenim linijama karta mora da se plati, a na više opterećenim ne mora? Jednima mogu zglobni autobusi, drugima ne? Gde je tu ravnopravnost?
Podelite komentar
Lola
Snizite cene mesecnih karata, test period 6 meseci pa cete videti napredak. Molim strucnjake iz vlade da daju predlog kako samohrani roditelj sa 32.000 da plati 1 mesecnu za zaposlene i 2 za srednjoskolce. Hvala.
Podelite komentar
Ona
@Lola
Tako je. Bravo! I ja bih hteo da neko otkrije tajnu prezivljavanja sa jednom platom od koje daje za mesecnu markicu za zaposlene, koja je 10% plate, i jednu za srednjoskolca.
Podelite komentar
Neko
Resenje je jednostavno. Ulaz na jedna vrata i pokazati kartu kondukteru
Podelite komentar
Mila
Зашто је уопште могуће шверцовање?Зар три фирме које нас превозе и толики запослени не могу да смисле како сви да имају карту?Нигде се не би плаћао превоз да не мора,није то ствар воље или савести.Систем наплате је лош,тј.не постоји.Кад би у радњи могли да узмете робу,а да платите зато што тако треба , а можете и да узмете и не платите,па та радња би брзо пропала...
Podelite komentar
Svuda
U inostranstvu sve postujete i placate samo u srbiji vam ne valja. Kad bi placali svi cene bi bile manje a autobusi bolji. Ovako bi ja ukinuo gradski prevoz pa idite pesice kad na sve imate mane samo da ne platite. Sram vas bilo
Podelite komentar
Qwerty
@Svuda
U svetu covek ima 2000eur platu a u Srbiji 250-300eur. A samo je mesečna karta oko 30eur, a ostale stvari koje nam trebaju za život vam necu pisati koliko kostaju i sami znate. Ako ste podstanar to je tek nemoguca misija.
Podelite komentar
Beba
Kakva glupost ,kakve veze ima vozac sa putnikom i nemanje karte. Nekada su firme uplacivale direktno GSP-U za svoje radnike za prevoz i normalno da im je budjet bio puniji . Sada ulacuju na racun zaposlenog i vecina taj novac iskoristi za nesto drujo a ne za ono zasta je namenjeno .
Podelite komentar
Vozač
Dodje gospodja da kupi kartu i kroz osmeh kaze da li moze karta a novcanicu od 2000 din drzi za sam ćosak Naravno da moze gospodjo uredno vratim kusur i izdam kartu i dodam prijatna voznja A ona zguzva novac i kartu pogleda me kao da sam joj ubio pola porodice.
Podelite komentar
Chicago
Svi gledate kako da prevarite ili ostetite,pa kako mislite da nam bude dobro
Podelite komentar
A
Kako ih nije sramota da nam šalju buseve koji se jedva vuku, prljave, hladne, bučne, koji se ne pridržavaju reda vožnje. Neka prvo oni nas ispoštuju pa ćemo kupovati karte.
Podelite komentar
Boško
@A
Pametni, platiš li kartu kad stigne nov autobus? Ali imaj u vidu da prevozno sredstvo NESME krenuti ranije. Kašnje je dozvoljeno ali nije poslovno.
Podelite komentar
milan
@A
Pa ti idi pešice ili taxijem, nemoj da se sramotis u takvim autobusima, ti si iznad toga!
Podelite komentar
Н Ж
😂😂😂
Podelite komentar
Savet švercerima
Imajte uvek kod sebe, novčanicu od 2 hilj. Držite je u novčaniku i zaboravite na nju. Kada ulazite u bus, sa tom novčanicom zatražite kartu od vozača. Neće imati da vam vrati kusur i reći će vam da sednete. Tako ja radim godinama. Jer busevi nam liče na traktore..
Podelite komentar
Bravo
@Savet švercerima
A po zakonu svi su u obavezi da moraju da imaju sitno i da vrate kusur. Neka se i oni pridržavaju zakona ako to već traže od nas.
Podelite komentar
milan
@Savet švercerima
Bas si pametan, zbog takvih kao ti su nam takvi autobusi
Podelite komentar
A ja
Ja kupujem kartu kod vozača, jer koristim bus 2 puta mesečno. Znači da mi dispečer neće reći kada dolazi krš od busa?
Podelite komentar
slađa
Videćemo. Ima sto načina da se odere mačka. Drvena sedišta, zimi hlađenje, leti grejanje u autobusu, aplikacija za masterkard koja koči Bus Plus sistem, vožnja koja traje 40 minuta umesto 25 do radnog mesta. Mislite da je neko, sa recimo diskushernijom, zaludan da gubi vreme i živce sa neorganizovanim i zagušenim saobraćaem u Beogradu i da ne plaća kartu, da ga guraju u prevozu, da rizikuje svoje zdravlje i mentalnu stabilnost, fizičku snagu koja mu je potrebna za obavljanje svojih radnih zadataka? Prvo obnovite i pojačajte vozni park, razgušite centar od šlepera i cisterni, pa onda od sugrađana tražite disciplinu. Jedini dan kada je sve funkcionisalo kako treba je bilo za vreme posete Putin Beogradu. I još nešto. Kome na račun ide naplata od Bus Plusa?
Podelite komentar
Vesna
@slađa
Bravo za komentar...našla sam se u njemu totalno...
Podelite komentar
Svasta
Najjace da vozaci placaju kaznu.
Podelite komentar
Ja
Kondukter je izmieljen poodavno.
Podelite komentar