Ako niste platili kartu, nemate prava da se žalite! Novi način obračuna sa švercerima u gradskom prevozu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika A ja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aca

    20. januar 2019 | 13:58

    Šta je sa putnicima koji kupuju karte kod vozača? Oni nemaju pravo da znaju kada im dolazi autobus? Neka prekinu sa merama koje im ništa dobro neće doneti. Šta je sa autobusima ik-201 koji su stari 18 godina? Da li znaju koliko su kilometara prešli ti autobusi? Koliko samo razloga ima da se cena karte drastično snizi. Lažu ljude da manjak vozača i vozila trenutno ne utiče na gradski prevoz, a prava istina je da linija koja navodno ima 20 angažovanih vozila, u realnosti nema više od 16 vozila. Privatnicima nametnuli uslov da moraju da imaju internet, grejanje i hlađenje u vozilima, a više od pola privatnika se ne pridržava tih uslova, dok GSP nema nikakvih uslova pod kojima mogu da rade u gradskom prevozu. U jedne delove grada stavili zglobne autobuse, a druge solo autobuse. Linije ka Surčinu sve imaju stara i dotrajala vozila. Linije ka Batanjici novija, ali neodržavana vozila. Ljudi koji žive u okolini Beograda moraju da plate kartu i po 5.000 mesečno, a prevoz imaju na nekoliko sati. Sada još hoće i vozače da uvuku u celu priču, što će njima biti dodatan razlog da napuštaju zemlju. Na manje opterećenim linijama karta mora da se plati, a na više opterećenim ne mora? Jednima mogu zglobni autobusi, drugima ne? Gde je tu ravnopravnost?

  • Lola

    20. januar 2019 | 09:56

    Snizite cene mesecnih karata, test period 6 meseci pa cete videti napredak. Molim strucnjake iz vlade da daju predlog kako samohrani roditelj sa 32.000 da plati 1 mesecnu za zaposlene i 2 za srednjoskolce. Hvala.

  • Neko

    19. januar 2019 | 18:24

    Resenje je jednostavno. Ulaz na jedna vrata i pokazati kartu kondukteru

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA